Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: david1 #205717:
Skús sa najprv pokúsiť pochopiť písaný text. Nápoveda: Nikto nechce presmerovávať EC cez Lévu ani cez Nagysurány.
Reakcia na: david1 #205717:
Ziadne presmerovanie EC cez Levice nikto neplanuje.
Reakcia na: david1 #205717:
Ten článok nekomentujem len jedine Kubáčka sa zastanem lebo nebyť neho tak dnes neviem koľko historických mašín máme.

Raz som bol na školení a jeden mi hovoril že jeho synovia pracujú tuším na min. fin. je to asi 3r./ bol už súčasný min/ už neviem presne o čom sme sa bavili len jeho veta bola že jeho synovia niečo navrhovali a min. fin. odpovedal " ..ale to ja tým politrúkom nemôžem /takto?/povedať.." no na 100% si to už nepamätám ale bolo to niečo v tomto duchu tak otázka je aké politické tlaky sú tam a väčšinou sú aspoň pre mňa proti zdravému rozumu. Ale možno som ja ten vadný.
Reakcia na: TTV01 #205695:
Kde to žije ?? /Kubáček/ Vraj luxusný interval BA-Wien. Veď to je úplne normálny štandartný interval. Ano je tam bonus v podobe duplicitného spojenia cez Petržalku. Tie vlaky OBB by však tak či tak chodili po hranicu. Teraz suplujú spojenie medzi nulovým prepojením na Gyor.

A riešeniu EC cez LV či Šurany to by malo aký význam? Hlavne EC sa určite nebude motať po spojkách. Je na ňom vymyslieť prípoje v Zámkoch, Štúrove aj pri časovom posune EC.

Minimálne SK strela mala už dávno zastavovať v Malackách, kedže nie je roky schopný posunúť posledný večerný os.vlak z Kútov za SK strelu...

Mal by tam ísť asi na školenie ako sa to robí či má robiť
Reakcia na: Technopol #205714:
Ja som reagoval najma na ten Samorin, pri DS som napisal ze za istych okolnosti to zmysel davat moze.
Reakcia na: 810zssk #205711:
Inak je to potom zaujímavé lebo ja mám presne opačné skúsenosti. Za tú hodinu čo si v zápche smer Lužná , si už v DS cez Gabčíkovo. Ja v piatok poobede idem do DS vždy cez Gabčíkovo a tých aút čo takto jazdí nie je rozhodne málo.
Reakcia na: Valec #205698:
To sú priame vozne Moskva - Viedeň a Kyjev - Viedeň.
Reakcia na: Mike #205706:
Jasne, to chapem, ale ist tade zo Samorina je totalne "ujete". Jasne ze su obce z ktorych to zmysel ma.
Reakcia na: Ámos #205709:
Keby som po ceste cez Vojku nemal najazdene take kilometre ake mam, tak by som sa unuval reagovat. Ale typicky ty zas trepe blbosti o niecom o com nevie nic, ty prst na mape.
Reakcia na: TomJ #205707:
Samozrejme nie. Ten citat pochadza z vyroku o pripoji od Zvolena na Madarsko, len to niekto zasa raz zle odcitoval.
Reakcia na: 810zssk #205702:
jasne, proste od stola s prstom na mape si usudil, aka je to blbost a ludia co tu cestu dennodenne absolvuju su totalny idioti, lebo si to urcite nepreratali. proste typicky ty.
Reakcia na: TomJ #205707:
Ja som to pochopil tak jediná logická a racionálna je situácia taká akú máme teraz a smer Rajka -Gyor určite nebude.
Reakcia na: TTV01 #205695:
Neviem, či som to z toho článku pochopil správne, ale oni uvažujú nad tým presmerovať EC z Budapešti cez Čatu do Levíc a odtiaľ do BA? Alebo spraviť zachádzku cez Šurany? V oboch prípadoch by sa totiž musela presúvať lokomotíva na druhý koniec súpravy, čím by sa dosť predĺžila cesta z BA do Budapešti.
Reakcia na: 810zssk #205702:
Značná časť z okresu DS tak chodila do rozšírenia I/63. Lebo cez Gabčíkovo a Rusovce si sa pri ceste do Ba dostal prvý krát do zápchy až na moste cez Dunaj. Pri ceste cez Šamorín si stál už niekde v Dunajskej Lužnej..Pri ceste na Most pri Ba si stál od Mostu pri Ba..
Reakcia na: 810zssk #205704:
To je jasné, moja otázka je ak bude aj 2 etapa Petržalky tak sa mi zdá blbosť tam robiť obratisko keď máme obojsmerné električky spravil by som tam rovnaké ako teraz spravia a vtedy je otázka či 30 obojsmerných bude stačiť na linku z dola Petržálky keď má nap L6+9 cca 28-29 dennú potrebu,

Alebo jednoduchšie asi položená otázka, keď sa bude kupovať ďalších 12+48 nových či treba aj obojsmernné alebo len jednosmerné. Otázka je či bude treba len dlhé / a ako som videl vo videách tak je to trend vo svete/ alebo kúpia aj krátke.
Reakcia na: TTV01 #205697:
Ma prist 30 kusov 29T a 30 kusov 30T. To je dokopy 60 vozov, to staci. Navyse nikto nepovedal ze ak sa dnes nasadia 30T na 4ku tak tam musia byt nasadene aj v roku 2020.
Reakcia na: Ike #205701:
Aj keby sa nemenila 🙂 Napr. z Petrzalky ide rusnovodic OBB, ale dopravcom je ZSSK. OBB sa stavaju dopravcom az o kilometer dalej v priebehu jazdy.
Reakcia na: Ámos #205699:
Ist zo Samorina cez Cunovo do Bratislavy moze len totalny blazon. DS este dajme tomu ze hej, hoci tiez je to hlupe riesenie. Ak uz obchadzat Biskupice tak su lepsie cesty ako henta nemozna 🙂
Reakcia na: TTV01 #205700:
Na hraniciach sa mení posádka ? a je jedno, či je lokomotíva DB, CD, ZSSK alebo MÁV. Aj na odchodovej tabuli máš dopravcu ZSSK.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.