Ten článok nekomentujem len jedine Kubáčka sa zastanem lebo nebyť neho tak dnes neviem koľko historických mašín máme.
Raz som bol na školení a jeden mi hovoril že jeho synovia pracujú tuším na min. fin. je to asi 3r./ bol už súčasný min/ už neviem presne o čom sme sa bavili len jeho veta bola že jeho synovia niečo navrhovali a min. fin. odpovedal " ..ale to ja tým politrúkom nemôžem /takto?/povedať.." no na 100% si to už nepamätám ale bolo to niečo v tomto duchu tak otázka je aké politické tlaky sú tam a väčšinou sú aspoň pre mňa proti zdravému rozumu. Ale možno som ja ten vadný.
Kde to žije ?? /Kubáček/ Vraj luxusný interval BA-Wien. Veď to je úplne normálny štandartný interval. Ano je tam bonus v podobe duplicitného spojenia cez Petržalku. Tie vlaky OBB by však tak či tak chodili po hranicu. Teraz suplujú spojenie medzi nulovým prepojením na Gyor.
A riešeniu EC cez LV či Šurany to by malo aký význam? Hlavne EC sa určite nebude motať po spojkách. Je na ňom vymyslieť prípoje v Zámkoch, Štúrove aj pri časovom posune EC.
Minimálne SK strela mala už dávno zastavovať v Malackách, kedže nie je roky schopný posunúť posledný večerný os.vlak z Kútov za SK strelu...
Mal by tam ísť asi na školenie ako sa to robí či má robiť
Inak je to potom zaujímavé lebo ja mám presne opačné skúsenosti. Za tú hodinu čo si v zápche smer Lužná , si už v DS cez Gabčíkovo. Ja v piatok poobede idem do DS vždy cez Gabčíkovo a tých aút čo takto jazdí nie je rozhodne málo.
Keby som po ceste cez Vojku nemal najazdene take kilometre ake mam, tak by som sa unuval reagovat. Ale typicky ty zas trepe blbosti o niecom o com nevie nic, ty prst na mape.
jasne, proste od stola s prstom na mape si usudil, aka je to blbost a ludia co tu cestu dennodenne absolvuju su totalny idioti, lebo si to urcite nepreratali. proste typicky ty.
Neviem, či som to z toho článku pochopil správne, ale oni uvažujú nad tým presmerovať EC z Budapešti cez Čatu do Levíc a odtiaľ do BA? Alebo spraviť zachádzku cez Šurany? V oboch prípadoch by sa totiž musela presúvať lokomotíva na druhý koniec súpravy, čím by sa dosť predĺžila cesta z BA do Budapešti.
Značná časť z okresu DS tak chodila do rozšírenia I/63. Lebo cez Gabčíkovo a Rusovce si sa pri ceste do Ba dostal prvý krát do zápchy až na moste cez Dunaj. Pri ceste cez Šamorín si stál už niekde v Dunajskej Lužnej..Pri ceste na Most pri Ba si stál od Mostu pri Ba..
To je jasné, moja otázka je ak bude aj 2 etapa Petržalky tak sa mi zdá blbosť tam robiť obratisko keď máme obojsmerné električky spravil by som tam rovnaké ako teraz spravia a vtedy je otázka či 30 obojsmerných bude stačiť na linku z dola Petržálky keď má nap L6+9 cca 28-29 dennú potrebu,
Alebo jednoduchšie asi položená otázka, keď sa bude kupovať ďalších 12+48 nových či treba aj obojsmernné alebo len jednosmerné. Otázka je či bude treba len dlhé / a ako som videl vo videách tak je to trend vo svete/ alebo kúpia aj krátke.
Ma prist 30 kusov 29T a 30 kusov 30T. To je dokopy 60 vozov, to staci. Navyse nikto nepovedal ze ak sa dnes nasadia 30T na 4ku tak tam musia byt nasadene aj v roku 2020.
Ist zo Samorina cez Cunovo do Bratislavy moze len totalny blazon. DS este dajme tomu ze hej, hoci tiez je to hlupe riesenie. Ak uz obchadzat Biskupice tak su lepsie cesty ako henta nemozna
Na hraniciach sa mení posádka ? a je jedno, či je lokomotíva DB, CD, ZSSK alebo MÁV. Aj na odchodovej tabuli máš dopravcu ZSSK.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TomJ