Keby som po ceste cez Vojku nemal najazdene take kilometre ake mam, tak by som sa unuval reagovat. Ale typicky ty zas trepe blbosti o niecom o com nevie nic, ty prst na mape.
jasne, proste od stola s prstom na mape si usudil, aka je to blbost a ludia co tu cestu dennodenne absolvuju su totalny idioti, lebo si to urcite nepreratali. proste typicky ty.
Neviem, či som to z toho článku pochopil správne, ale oni uvažujú nad tým presmerovať EC z Budapešti cez Čatu do Levíc a odtiaľ do BA? Alebo spraviť zachádzku cez Šurany? V oboch prípadoch by sa totiž musela presúvať lokomotíva na druhý koniec súpravy, čím by sa dosť predĺžila cesta z BA do Budapešti.
Značná časť z okresu DS tak chodila do rozšírenia I/63. Lebo cez Gabčíkovo a Rusovce si sa pri ceste do Ba dostal prvý krát do zápchy až na moste cez Dunaj. Pri ceste cez Šamorín si stál už niekde v Dunajskej Lužnej..Pri ceste na Most pri Ba si stál od Mostu pri Ba..
To je jasné, moja otázka je ak bude aj 2 etapa Petržalky tak sa mi zdá blbosť tam robiť obratisko keď máme obojsmerné električky spravil by som tam rovnaké ako teraz spravia a vtedy je otázka či 30 obojsmerných bude stačiť na linku z dola Petržálky keď má nap L6+9 cca 28-29 dennú potrebu,
Alebo jednoduchšie asi položená otázka, keď sa bude kupovať ďalších 12+48 nových či treba aj obojsmernné alebo len jednosmerné. Otázka je či bude treba len dlhé / a ako som videl vo videách tak je to trend vo svete/ alebo kúpia aj krátke.
Ma prist 30 kusov 29T a 30 kusov 30T. To je dokopy 60 vozov, to staci. Navyse nikto nepovedal ze ak sa dnes nasadia 30T na 4ku tak tam musia byt nasadene aj v roku 2020.
Ist zo Samorina cez Cunovo do Bratislavy moze len totalny blazon. DS este dajme tomu ze hej, hoci tiez je to hlupe riesenie. Ak uz obchadzat Biskupice tak su lepsie cesty ako henta nemozna
No, ja som na Bratislavskej hlavnej stanici už niekoľkokrát videl vozeň RŽD aj vozeň UŽ (aj s ich sprievodcami), ale nedovolil by som si povedať, že Rusi alebo Ukrajinci jazdia do Bratislavy.
"....A ako je to z medzištátnymi vlakmi? Odpovedá opäť Jiří Kubáček: “Bratislava – Viedeň má hodinový, naprosto luxusný takt,..
...Určite nemá zmysel ťahať vlaky do Bratislavy cez Petržalku teda cez Győr, pretože tam necítime potenciál. Tam sme sa o to niekoľkokrát pokúsili a k ničomu to neviedlo. Spojenie Slovenska s Budapešťou by sme sa pokúsili vyriešiť buď použitím trate Levice – Štúrovo, kde by sme ale museli obrovsky zrýchliť aspoň o 10 minút čo je nereálne, aby stíhali rýchliky od Zvolena s prestupom v Leviciach na EC-čka. To nejde. Skôr je reálnejšia druhá voľba s prestupom na EC-čka cez Nové Zámky v Šuranoch....
...A prečo je zastavená osobná doprava na cezhraničných tratiach Medzilaborce – Lupkow (PL) a Plaveč – Čirč – Muszyna (PL)? “Osobná doprava na cezhraničných tratiach bola z dôvodu neuzavretia medzinárodných dohôd medzi ZSSK a PKP zrušená. Zo strany PKP neexistoval relevantný model zabezpečenia cezhraničnej regionálnej železničnej dopravnej obsluhy vzhľadom na potenciál počtu prepravovaných cestujúcich. Navyše v úseku Stará Ľubovňa – Plaveč sú vzhľadom na dopyt po železničných prepravných službách vedené len 2 páry vlakov týždenne.,” hovorí Oravec. ..."
Jedna otázka do pléna.
Ako som vybral z článku na ktorý som dal link / nejakú stranu dozadu/, tak sa vravelo že 30T /resp 29T/ by mala byť nasadená na L4 môj amatérsky pohľad by skôr dával logiku na L5 z jedného konca BA na druhý a z jedného veľkého sídliska na druhé a neskôr aj niečo Ružinov nie? Ale môže to byť že na L5 nejdú vozy z Jurajovho kde asi budú 29/30T.
Samo prioritné nasadenie na 30T neskôr na Engerau je normálne hoc po dokončení 2 fázy / ak bude / tak neviem či by 30 ks stačilo.
Ale v com sa mam rozpisat? V bode kde je statna hranica zacina susedny stat a platia tam jeho pravidla. To je cele. Ak chces tvrdit, ze su nejake vynimky, tak fajn, ale prosim uved ake.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TTV01
"....A ako je to z medzištátnymi vlakmi? Odpovedá opäť Jiří Kubáček: “Bratislava – Viedeň má hodinový, naprosto luxusný takt,..
...Určite nemá zmysel ťahať vlaky do Bratislavy cez Petržalku teda cez Győr, pretože tam necítime potenciál. Tam sme sa o to niekoľkokrát pokúsili a k ničomu to neviedlo. Spojenie Slovenska s Budapešťou by sme sa pokúsili vyriešiť buď použitím trate Levice – Štúrovo, kde by sme ale museli obrovsky zrýchliť aspoň o 10 minút čo je nereálne, aby stíhali rýchliky od Zvolena s prestupom v Leviciach na EC-čka. To nejde. Skôr je reálnejšia druhá voľba s prestupom na EC-čka cez Nové Zámky v Šuranoch....
...A prečo je zastavená osobná doprava na cezhraničných tratiach Medzilaborce – Lupkow (PL) a Plaveč – Čirč – Muszyna (PL)? “Osobná doprava na cezhraničných tratiach bola z dôvodu neuzavretia medzinárodných dohôd medzi ZSSK a PKP zrušená. Zo strany PKP neexistoval relevantný model zabezpečenia cezhraničnej regionálnej železničnej dopravnej obsluhy vzhľadom na potenciál počtu prepravovaných cestujúcich. Navyše v úseku Stará Ľubovňa – Plaveč sú vzhľadom na dopyt po železničných prepravných službách vedené len 2 páry vlakov týždenne.,” hovorí Oravec. ..."
viac:
http://www.veterany.eu/2015/01/22/aktualne-rozvoj-zeleznicnej-dopravy-lebo-co-s-repotrebnymi-tratami/