1. Chapes rozdiel medzi objednavatelom dopravy a dopravcom?
2. Ako chces spravit trat do Rajky atraktivnou natolko, aby si tam uzivil aspon trochu zmysluplnu supravu?
ZSSK nemá hlavne záujem o prevádzku na bratislavských tratiach okrem hlavného ťahu Rača-Hl.St.-DNV alebo Vajnory-Hl.St. Vyťaženosť ostatných tratí je veľmi malá ale to len vďaka tomu, že ZSSK tam posiela minimum vlakov alebo žiadne čo je škoda. Mám na mysli trate BA-NM - BA-Predmestie a ďalej alebo BA-NM - BA UNS - BA Petržalka a ďalej. V čase, keď sa vzdali trate do Komárna bola jej prevádzka nízka a dnes je veľký dopyt po tej trase. Takže je to len o tom či sa budú ostatné trate zatracovať spôsobom, že tam zrušíme vlaky a neskôr povieme, že sú nevyťažené alebo tie trate urobíme atraktívnymi. A to je prípad aj už spomínanej Rajky
Ja som to pochopil tak že nejaké medzištátne dohody existujú, kde môže dopravca danej krajiny s licenciou v danej krajne prejsť na 1. stanicu susedného štátu, ale nie ďalej.
***** hlavne legendy, dohady, nezmysly a "ja si myslím"... Na čiu licenciu by ten vlak išiel v úseku Rusovce Gr. - Rajka, keď ZSSK ani RJ nemajú BO v Maďarsku a GySEV zasa na Slovensku?
Ze to nie je banalita mi hovorit urcite nemusis, vyuzivam tento spoj azda kazdy pracovny den.
S dverami pri otvoreni to este slo, horsie bolo, ked chceli dvere zavriet po vystupeni, tie sa samozrejme za protestneho sycania celkom dobre branili. nebol to vsak pre mna pekny pohlad, ak nahodou nejaky iniciativny mladenec tento boj vyhral. Jednak kvoli tomu mechanizmu, ktory ma obsluhu dveri na starosti a jednak preto, ako malo toho rozumu m amnoho mladych v gebuliach....?
Tak to bola výnimočnosť, zrejme vypadla súprava 671 a pár pantografov 560 majú stále k dispozícii v Zámkoch, alebo operatívne vymenili medzi Os 45xx a 46xx. V ten deň boli súpravy pomiešané kvôli kamalite. ... Bol by som ale zvedavý, ako ľudia otvárali tie dvere, keď väčšinou sa otvárajú, len keď chcú. ?
Ked to porovnavam s tou tureckou, mne sa nepaci, ze vsetko co pride do Bratislave ma iba nudny celocerveny nater. Mohli sa trochu pohrat s farbami a s dizajnom ?
Načo to tu spamuješ? Toto je fanúšikovská stránka MHD, takéto veci tu nikoho nezaujímajú. Takže komentáre podobného typu adresuj inam. Prosím adminov aby ho zablokovali.
Zaujem by mal ktokolvek komu to zaplatia. Otazka je, kto by to akoze mal platit. Lebo hovoris o vypisovani sutaze, ale kto by ju mal vypisat? Kto by podla teba mal byt objednavatelom takychto vlakov?
1. Kde si nabral ze "ZSSK ma problem vobec udrzat dopravu na sucasnych tratiach v krajine"?
2. DPB nikdy ziaden sukafon nemal, ak myslis ten co jazdil na 155ke, tak to bol sukafon ZSSK.
3. Akakolvek trat kde v spicke postacuje sukafon je nerentabilna a zo strany MDVRR bolo prezentovane ze taketo trate sa prevadzkovat v dlhodobom horizonte nebudu. A absolutne nevidim realne ze by si mesto zacalo objednavat ciernu dieru akou by nepochybne vlakova linka do Rajky bola.
Myslim, ze Regiojed by mohol mat zaujem o spojenie v ramci BA + Petržalka - Rusovce - Rajka.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TTV01