Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dezerter #205638:
Problem je ze do Petrzalky to rychlejsie vlakom nie je. Uz sme to tu rozoberali 100 krat. Ak tam presmerujes nieco z hlavnej stanice, rozbijes system a nic neziskas. Ak tam zavedies novy vlak, tak to je cista cierna diera.
Reakcia na: Error 0x007 #205637:
To máš úplnú pravdu a je mi jasné, že u nás to tak nikdy nebude ako vo Viedni. Trošku by k tomu určite prispela aj výstavba nových zastávok, ktorá žiaľ stagnuje ale na začiatok by určite nebolo od veci skúsiť zaviezť prevádzku aspoň po súčasnej infraštruktúre, čo máme. Cesta na hlavnú stanicu zo sídlisk a naopak by bola určite takto lepšia a hlavne rýchlejšia ?
Reakcia na: 810zssk #205636:
Chápem, že objednávateľom je štát a ZSSK je len dopravca ale ja som chcel povedať, že je veľká škoda, že sa nejazdí aj po iných trasách v rámci BA lebo vlak je jediný druh dopravy ktorý by vedel za krátky čas prepraviť ľudí z bodu A do bodu B. K Rajke len toľko, že určite nemá význam vlaky ťahať až tam ale po tú Petržalku by sa to dalo a neverím, že by to bolo nevyužívané ale ľudia o takom spojení musia vedieť a hlavne musia zistiť že je to rýchlejšie ako ísť iným druhom dopravy. A to zistia len tak, že sa tie vlaky tam budú znovu jazdiť!
Reakcia na: Dezerter #205635:
Rozdiel je, ze Petrzalka aj Jarovce, Rusovce, atd. maju velmi dobre autobusove spojenie s centrom, zatial co vlak v dnesnej podobe centrum z daleka obchadza. Keby neboli zlikvidovali trat cez Stary most a okolo Niv k Filialke a dalej, ponukana trasa by bola urcite dostatocne atraktivna aby sa uzivila, ba bol by potencial aby tu vznikol ozajstny S-Bahn ako ho maju vo Viedni na Stammstrecke.
Ale keby bolo keby, obnovovat tu trat pod zemou je zasa moc drahe aby sa oplatilo, aspon najblizsich 50 rokov.
Reakcia na: Dezerter #205635:
1. Chapes rozdiel medzi objednavatelom dopravy a dopravcom?
2. Ako chces spravit trat do Rajky atraktivnou natolko, aby si tam uzivil aspon trochu zmysluplnu supravu?
Reakcia na: MatejBA #205610:
ZSSK nemá hlavne záujem o prevádzku na bratislavských tratiach okrem hlavného ťahu Rača-Hl.St.-DNV alebo Vajnory-Hl.St. Vyťaženosť ostatných tratí je veľmi malá ale to len vďaka tomu, že ZSSK tam posiela minimum vlakov alebo žiadne čo je škoda. Mám na mysli trate BA-NM - BA-Predmestie a ďalej alebo BA-NM - BA UNS - BA Petržalka a ďalej. V čase, keď sa vzdali trate do Komárna bola jej prevádzka nízka a dnes je veľký dopyt po tej trase. Takže je to len o tom či sa budú ostatné trate zatracovať spôsobom, že tam zrušíme vlaky a neskôr povieme, že sú nevyťažené alebo tie trate urobíme atraktívnymi. A to je prípad aj už spomínanej Rajky
Reakcia na: S499.1023 #205628:
Ako inak, to mi ide najlepsie na tomto fore ?
Reakcia na: S499.1023 #205629:
Ja som to pochopil tak že nejaké medzištátne dohody existujú, kde môže dopravca danej krajiny s licenciou v danej krajne prejsť na 1. stanicu susedného štátu, ale nie ďalej.
Reakcia na: Jano3224 #205622:
O robotoch si niekedy v živote počul? Odpovedať na jeho príspevok je najlepší spôsob, ako mu dať na vedomie, že má pokračovať.
Reakcia na: 810zssk #205618:
Presne tak.
Reakcia na: Max #205617:
Ďalší. A to je prosím železničiar.
Reakcia na: TTV01 #205613:
***** hlavne legendy, dohady, nezmysly a "ja si myslím"... Na čiu licenciu by ten vlak išiel v úseku Rusovce Gr. - Rajka, keď ZSSK ani RJ nemajú BO v Maďarsku a GySEV zasa na Slovensku?
Reakcia na: MatejBA #205610:
Čo hovoríš? Urážaš nás?
Reakcia na: Joyki #205594:
Keď už sa používa modrogumný žargón, tak si nepliesť prechodenie a predchodenie.
Reakcia na: Joyki #205625:
Ze to nie je banalita mi hovorit urcite nemusis, vyuzivam tento spoj azda kazdy pracovny den. 😛 😃
S dverami pri otvoreni to este slo, horsie bolo, ked chceli dvere zavriet po vystupeni, tie sa samozrejme za protestneho sycania celkom dobre branili. 😃 nebol to vsak pre mna pekny pohlad, ak nahodou nejaky iniciativny mladenec tento boj vyhral. Jednak kvoli tomu mechanizmu, ktory ma obsluhu dveri na starosti a jednak preto, ako malo toho rozumu m amnoho mladych v gebuliach....?
Reakcia na: Gryzly65 #205601:
Tak to bola výnimočnosť, zrejme vypadla súprava 671 a pár pantografov 560 majú stále k dispozícii v Zámkoch, alebo operatívne vymenili medzi Os 45xx a 46xx. V ten deň boli súpravy pomiešané kvôli kamalite. ... Bol by som ale zvedavý, ako ľudia otvárali tie dvere, keď väčšinou sa otvárajú, len keď chcú. ?
Reakcia na: rikiless #205598:
Ked to porovnavam s tou tureckou, mne sa nepaci, ze vsetko co pride do Bratislave ma iba nudny celocerveny nater. Mohli sa trochu pohrat s farbami a s dizajnom ?
Reakcia na: Petto #205578:
Ale obdobie kedy je 7,5min preklad sa skratil (kedisy boly aj spoje o siestej z po mosta v int. 7,5min, dnes 10min).
Reakcia na: kredi #205621:
Načo to tu spamuješ? Toto je fanúšikovská stránka MHD, takéto veci tu nikoho nezaujímajú. Takže komentáre podobného typu adresuj inam. Prosím adminov aby ho zablokovali.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.