tak ci tak tie vraky zachvilu pojdu do srotu a cim skor tym lepsie...snad nechces aby tu este o 10 rokov strasili tie predpotopne vrakosy, ked po "modernizacii" je to aj tak stale ten isty autobus???
Ja si myslím, že fanúšikovia analógu by to poznali, ale nie kvôli tomu, že analóg pre nich znamená nejakú extrémnu vernosť, ale kvôli tomu, že im sa jednoducho páči to skreslenie, ktoré do zvuku vinyl vnáša -- obzvlášť s lampovými zosíkmi.
Re #20456 a #20457 Igorko: Vskutku nie je na Internete niekde nejaké how-to pre neznalcov, ako som ja, aby aspoň chápali, ako funguje električka a ako trolejbus? Lebo takto sa cítim ako na zhromaždení nejakej slobodomurárskej sekty. Alebo odporuč aspoň nejakú papierovú literatúru na toto téma, ak môžeš. Som si vedomý toho, že sa to už určite stokrát preberalo na fórach -- potom by možno nebolo zlé spraviť z fór akýsi výber -- digest, ako býva na veľa mailing listoch. A spraviť na to na stránke nejakú separátnu kategóriu, kde budú jednotlivé diskusie vrámci fór tematicky zadelené. (Tým myslím len statické stánky, kde by boli skopírované zaujímave príspevky; nie nový diskusný systém založený na threadoch.) Nešlo by to, d3k0?
To sa mi stávalo už za čias keď som občas jazdieval aj z Káčerova a riešilo sa to tak, že keď IGK-xoxot nezastavil, tak z prvých dverí vycestovalo tesne pred neho výhybkové železo.
I.
To s tým HiFi je blbosť, robím s tým celý uvedomelý život. 99 percent "znalcov" a obdivovateľov analógu pri slepom teste nerozlíši nič. A okrem toho to možno trošičku platilo pre CD ale pre SACD či DVD-A už ani trošičku.
I.
Keď už sme takto OFF TOPIC, tak ja zase veľmi rád odkúpim starú HiFi techniku cca. od 70. rokov do konca osemdesiatych plus rádiomagnetofóny z toho istého obdobia.
I.
To sú bludy, inak sa to nazvať nedá. Ktorá slovenská firma je schopná zaručiť takú kvalitu modernizácií ako ZLINER? A EMTESTy z princípu nemožu byť tak dobré ako kombinované terčíkovo-ledkové transparenty, fyzika nepustí:-). Netreba sa hrať na podporu slovenských firiem, v BA máme dubnické tramwaye, to by malo byť poučením navždy. Nech najprv ukážu kvalitu. Netreba náhodou armatúry trakčného vedenia nakupovať z ELBA Kremnica, aby sa podporil slovenský priemysel? Aj na to sa to v BA začína podobať...
I.
No a potom členovia iMHD hlásajú tak xixoviny, že T6-kám sa zmenil zvuk, lebo dostali RCT tyristory, že áno???? Len tak cvične - Ktorý prvok v bezkontaktne riadenom vozidle vydáva oné kvičanie či bzučanie??
I.
Kristepane nieeeeeeee! Tak po prvé, píše sa tyristor a po druhé, neviem, neviem, ako by sa tváril taký tyristor či priamo celý staťák na streche v dierkovanej škatuli. Ale tyrystor by to možno vydržal, keď je taký tvrdý:-).
I.
Také oceľové lano je, s prepáčením, v prípade roztrhnutia súpravy, prd platné, takže to je nezmysel len pre vyhovenie predpisu. A že sú na roztrhnutie kvoli tomu náchylnejšie dvojičky, tak to je už vyslovene teoretická konštrukcia, keď sa roztrhnú kuplovačky, tak je súprava roztrhnutá, aj keby tam ostalo ešte lano ako na Golden Gate Bridge.
No a k tej poslednej vete - my sa tu snažíme vymyslieť POUŽITEĽNÝ SPOSOB a Ty nám ho tu sabotuješ železničiarskym sposobom - "Nikdy sa to tak nerobilo".
I.
Dispečer má mať vodičské oprávnenie napríklad práve preto aby mohol operatívne nahradiť vodiča. Alebo aby mohol poradiť menej schopnému vodičovi v prípade poruchy vozidla. Záloha je ďaleko, zbytočne to komplikuješ. Dispečeri v Prahe, ako som už napísal, premávajú S CESTUJÚCIMI.
I.
Takze sme vlastne dosli na to, ze priemerny kon ma 1HP hodinovy vykon, pricom maximalny vykon byva omnoho vyssi
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Igorko