Reakcia na: Spectre #20483:
No, nielen D/A prevodníka, aj mechaniky. Čím viac informácií mechanika vyrazí z média, tým menej informácií musí oprava chýb aproximovať. A rozdiel medzi mechanikou PHILIPS (klasickoum s otočným ramienkom) a mechanikou SONY (prípadne novou PHILIPS) je registrovateľný okamžite, aj bez mrazenia.No a potom je samozrejme dôležitý aj D/A prevodník, aj digitálny filter, aj NF obvody za prevodníkom...
Ale farbením hrán (alebo dokonce ich brúsením pod 45° uhlom) CD rozhodne nič nezískame.
I.
Igorko
Spectre, galiyosha: Pre mňa nie je dôležitý "teplý" zvuk ale čo najmenší rozdiel medzi realitou a reprodukciou. A keď cteným vinylofilom v bývalých GZ v Loděnici u Berouna prepínali medzi živo hrajúcim orchestrom a PCM so 14-bitovou kvantizáciou, tak rozdiel nenašli, originál od záznamu nerozoznali. A HIghEnd, to už je čistokrvný snmobizmus, hlavne v podaní pána Františka Krauta a jemu podobných, čo natierajú CD zelenou fixkou, mrazia v mrazičke a podobne.
I.