Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #20332:
To sú bludy, inak sa to nazvať nedá. Ktorá slovenská firma je schopná zaručiť takú kvalitu modernizácií ako ZLINER? A EMTESTy z princípu nemožu byť tak dobré ako kombinované terčíkovo-ledkové transparenty, fyzika nepustí:-). Netreba sa hrať na podporu slovenských firiem, v BA máme dubnické tramwaye, to by malo byť poučením navždy. Nech najprv ukážu kvalitu. Netreba náhodou armatúry trakčného vedenia nakupovať z ELBA Kremnica, aby sa podporil slovenský priemysel? Aj na to sa to v BA začína podobať...
I.
Reply on: galiyosha #20320:
To preblikáva preto, lebo je to riadené maticovo.
Reply on: Sarko #20305:
O jazdení dispečerov s cestujúcimi som písal ja a to v súvislosti s Prahou. A na tom trvám.
I.
Reply on: Turbo #20301:
No a potom členovia iMHD hlásajú tak xixoviny, že T6-kám sa zmenil zvuk, lebo dostali RCT tyristory, že áno???? Len tak cvične - Ktorý prvok v bezkontaktne riadenom vozidle vydáva oné kvičanie či bzučanie??
I.
Reply on: Turbo #20294:
Kristepane nieeeeeeee! Tak po prvé, píše sa tyristor a po druhé, neviem, neviem, ako by sa tváril taký tyristor či priamo celý staťák na streche v dierkovanej škatuli. Ale tyrystor by to možno vydržal, keď je taký tvrdý:-).
I.
Reply on: Sarko #20278:
Do pekla, tak si zavolaj ešte do Prahy, dobre? Ale neomieľaj nám tu stále, že sa to nedá, keď sa to dá.
I.
Reply on: Turbo #20273:
Ako účastník exkurzie upresňujem: 15TrM, ktoré boli aktuálne vo výrobe, sú pre Ústí nad Labem, 22Tr pre Brno.
I.
Reply on: Sarko #20249:
PROSÍM!
Nie je to komplikované! Komplikované sú Tvoje riešenia. Prečo vymýšľaš už vymyslené?
Reply on: Sarko #20244:
Také oceľové lano je, s prepáčením, v prípade roztrhnutia súpravy, prd platné, takže to je nezmysel len pre vyhovenie predpisu. A že sú na roztrhnutie kvoli tomu náchylnejšie dvojičky, tak to je už vyslovene teoretická konštrukcia, keď sa roztrhnú kuplovačky, tak je súprava roztrhnutá, aj keby tam ostalo ešte lano ako na Golden Gate Bridge.
No a k tej poslednej vete - my sa tu snažíme vymyslieť POUŽITEĽNÝ SPOSOB a Ty nám ho tu sabotuješ železničiarskym sposobom - "Nikdy sa to tak nerobilo".
I.
Reply on: Igorko #20449:

1. Ake?
2. Uz som dlho nevidel dvoch v jednom aute.
Reply on: Sarko #20235:
Dispečer má mať vodičské oprávnenie napríklad práve preto aby mohol operatívne nahradiť vodiča. Alebo aby mohol poradiť menej schopnému vodičovi v prípade poruchy vozidla. Záloha je ďaleko, zbytočne to komplikuješ. Dispečeri v Prahe, ako som už napísal, premávajú S CESTUJÚCIMI.
I.
Reply on: Andy #20232:
Ale VP trolejbusy sa vyrábajú...
Dispečeri sú v aute prakticky vždy dvaja.
I.
Reply on: si #20447:
Takze sme vlastne dosli na to, ze priemerny kon ma 1HP hodinovy vykon, pricom maximalny vykon byva omnoho vyssi 🙂
Reply on: Spectre #20446:
no ja vychadzam z toho, ze vykonnosta jednotka "kon" bola odovodena od vykonu rovnomenneho zvierata (pretoze v minulosti to bolo hlavnym zdrojom vykonu), a viem ze ak sa ti kon rozhodne a nemas ho ako ukecat, tak silou ho urcite nezadrzis 😃
Reply on: si #20442:
Nech ta nemyli porovnanie kona a napr. babetty, ktora ma tiez okolo kW. (poyebany spalovaci motor) Keby si mal elektromotor 1kW, tak by tam uz isty knedlik bolo citit.
Reply on: Ferro #20443:
Znova opakujem... RS485 je priemyselny standart, takze dajte niekto sadu transparentov BUSE, technicku dokumentaciu a budem implementovat
Reply on: Andy #20437:
Ziadne BUSE... Vola sa to RTI 1PS!
Reply on: Spectre #20439:
Aj ja myslim. Ma to aj volake transparenty? (Oznacovace? 🙂 tie by sa dali vyuzit ked revizor vsetky ostatne zablokuje...)
Reply on: Spectre #20440:
hehe, to som sem hodil iba odhad toho, aky vykon by si potreboval, o mechanickom prikone radsej nebudem diskutovat 🙂 ale urcite sa nieco da spachat, pripadne si dat na vozidlo 2 autobaterie (symetricky na obe strany zadnej "napravy" 😃 ) - jedna bezna baterka ma kapacitu okolo 40 - 50 Ah, t.j. cela sustava by mala okolo 80 - 100 Ah, vystupne napatie 12 V (uvazujem paralene zapojenie, pri seriovom by bola kapacita tych 40 - 50 Ah a napatie 24 V, v kazdom pripade pri tych 50 Ah by to bolo okolo 1.2 kWh. Takato zasoba energie by mala stacit na neakych 10, pri uspornych spotrebicoch aj 15 - 20 hodin prevadzky. Zaroven sa na to daju zavesit aj take zvrhlosti ako smerovky, brzdove svetla, obrysovky, stretavacky a pripadne aj dialkove svetla 😃 [keby som bol mladsi tak by som inac asi takuto zvrhlost spravil, ale k mojmu veku sa to uz akosik nehodi :-)]
problem by bol ze by vzdy po jazde bolo treba dat baterky nabijat... a takisto to vyrazne zvysi hmotnost vozidla 🙂

Re #20441 Spectre: hmm neni moc, a to taky kon je riadne silna potvora (obcas si na takej potvore zajazdim 😃 )
Reply on: si #20436:
Konska sila je okolo 0,7 kW 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.