Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #203826:
tak to mam fakt stastie, lebo za posledne 4 mesiace sa mi nestalo, ze by mi voz nedosiel.
Reakcia na: luky133 #203847:
a to si tam kde nasiel?
Silne vyjadrenia po par hodinach od zvolenia. Ak je to pravda, tento pan ma u mna hned obrovske minus. este netusi co sa deje a uz chce dosadzovat svojich ludi?
Nuz zvyk je zelezna kosela, spravanie SDKU len tak nevymazes...
Reakcia na: 810zssk #203828:
ano, ale keby ti po neviem kolkikrat prisiel do kanclu pan Slavik, tak by si si jedneho krasneho dna povedal DOST!
Spolupraca s obcanmi ANO, prezentovanie ANO, ale spolurozhodovanie po overeni odbornosti. Tak ako napriklad Lepsia doprava. Ti by mali napriklad byt automaticky pozyvani uz pri kreovani ideovych navrhov dopravnych projektov. Zelena hliadka v oblasti odpadove hospodarstva a cistoty mesta, atd...

Naopak panovi Slavikovi treba vysvetlit, ze aj ked si da nazov Zdruzenie domovych samosprav (aby vytvoril dojem, ze zastupuje vela ludi), tak zastupuje 3 ludi z domu Rovniankova 14 a tak sa na jeho hlas bude prihliadat rovnako ako na hlas ktorehokolvek jednotlivca a teda demokraticky a proporcne. A ked na jeho pripomienku vlaku v Petrzalke pride 30 pripomienok za elektricku, tak matematika nepusti.
Podľa info zverejnenej na FB od Nesrovnalového štábu sa nebudú čistky týkať len na poste generálneho riaditeľa, ale vraj chce vymeniť celé vedenie DPB.
Reakcia na: Petto #203831:
vieš čo ja to považujem často za plus, lebo často to pomôže tým slabším kandidátom či stranám, lebo sa ľudia nabudia, že ja nechcem napr. v tomto prípade ani geriatrika Milana ani Borata, tak to nakoniec nahnalo viac hlasov Nesrovnalovi, a takto to bolo častejšie, že prieskumy hlásili lepšie výsledky HZDS alebo SMERu a vo voľbách priamo nakoniec mnohé percentá ukrojili iné strany ... tiež treba brať na potaz to že sú to "reprezentatívne" vzorky zväčša o sile 1000ľudí ktoré sa na danú otázku vyjadria
Reakcia na: jokl #203840:
No, skôr sa ten zákon zmení a VUCky túto právomoc nedostanú níkdy. Ja si napríklad vôbec neviem prestaviť GVD s toľkými poznámkami, ako je v jednom CP SADky.

Každopádne, nič mestu nebráni, aby si u nejakého železničného dopravcu objednala výkony v železničnej doprave, ten si na základe toho podá objednávku na trasy vlakov a zostaví CP. Jediným problémom je, či mesto bude mať tých cca 6-7 € / vlkm.
A zachvilu zacne cirkus osocovania sa, prečo sa nestihne termín električky do Petržalky a kto je zato zodpovedny 🙂
Reakcia na: Mike #203835:
Ten posledny odstavec je najdolezitejsi. Lebo je pekne ze Belfi mal dobre hospodarske vysledky, ale co z toho, ak ich dosiahol vdaka tomu ze ciastocne nerealizoval cinnost na ktoru je ta firma vlastne zriadena (a aj tak si ju fakturoval)?
Reakcia na: Valec #203838:
..no,ale pokial som čítal tak právomoci hoci si len zostavovať sami grafikon a všetky os.vlaky,tak právomoci pre VUCky budú mať až v roku 2016! všetko je zatial v rukách ŽSR,želez.spol.SK a ministerstva dopravy .....
Reakcia na: Mike #203835:
"a tie km sa presunuli inde, kde boli potrebné"
Napríklad na linku 27, 82, 90... ?
Reakcia na: jokl #203814:
Dostať sa tam problém nebude... akurát, že nebude za čo.
Reakcia na: Petto #203808:
Čo si predstavuješ pod pojmom "robi metro vo Viedni"?
Reakcia na: Martin Fundárek #203801:
Zato z Farského sa možno bude dať ísť priamym vlakom až do Pezinka (pričom viacerí by tú cestu mali absolvovať).
Reakcia na: Ámos #203817:
Za Záhradníka sa od 90tych rokov najviac navýšil objem vozokm, teda výkony MHD. Áno, on to všetko navýšenie orientoval na Dlhé diely a Karlovku všeobecne. Ale potom sa z toho objemu už moc nešlo dolu a skôr sa spravila efektivizácia že Dlhodielske VIP linky sa zrušili a tie km sa presunuli inde, kde boli potrebné.
A na rozdiel od týchto dosahovateľov kladných hospodráskych výsledkov za Záhradníka aj mal tie vozokm kto reálne odjazdiť lebo v porovnaní s obdobím predtým a potom stabilizoval stavy vodičov...
Reakcia na: MatejBA #203825:
Zasa nie tak úplne celkom ako sliepka k zrnu. Áno, bol tam veľký lobbing mesta aby mohlo ísť taký veľký objem € fondov na spotrebný tovar (vozy), ktorý vydrží možno 30 rokov a tbusy možno posledný kus tých delfínových 25. A samozrejme jaspers to musel odobriť. Ale chodil aj sám delfín za Počiatkom osobne lobbovať aby sa to dalo a aby to mohol obstarávať priamo DPB.
A tiež teda že tam bol predtým J&T politicko - finančný tlak aby sa tie € fondy odobrali z filiálky a tunelu (SDKÚ projekty) a dali sa na vozidlá - teda konkrétne na sory (JaT firma si zarobí 30 a 31 Trkami, prepojenie na smer a škodovka bol tiež zjavne záujem nejakej skupiny...).

Takže možno je to iba konšpiračná teória a možno sčasti pravda že kto v skutočnosti ťahá nitky všade...
Reakcia na: Martin Fundárek #203801:
špeciálne na toto som sa pýtal Nesrovnala vrámci jednej s predvolebných online diskusií a povedal že električka do Petržalky je dobrý projekt a určite v ňom treba pokračovať 2. etapou (ale samozrejme potom nezabudol dopísať litánie na 5 riadkov ako všetky problémy vyrieši mestský vlak..)
-akurát jeho predstava vlaku je na Petržalskej strane krížom cez býv. Artmediua podjazd alebo nadjazd ponad Einsteinovu a napojiť na súčasnú žel. trať smer ŽST Petržalka.
Problém asi bude ten, že sa toho chytí ZMRD a rôzni slávici na ulici a začnú si presadzovať nadvlak pri chorvátskom ramene v plytkom tunely...
Reakcia na: MatejBA #203827:
to su tie nase spolahlive slovenske prieskumy asi ako predpovede pocasia od jedneho uja

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.