Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
A zachvilu zacne cirkus osocovania sa, prečo sa nestihne termín električky do Petržalky a kto je zato zodpovedny 🙂
Reakcia na: Mike #203835:
Ten posledny odstavec je najdolezitejsi. Lebo je pekne ze Belfi mal dobre hospodarske vysledky, ale co z toho, ak ich dosiahol vdaka tomu ze ciastocne nerealizoval cinnost na ktoru je ta firma vlastne zriadena (a aj tak si ju fakturoval)?
Reakcia na: Valec #203838:
..no,ale pokial som čítal tak právomoci hoci si len zostavovať sami grafikon a všetky os.vlaky,tak právomoci pre VUCky budú mať až v roku 2016! všetko je zatial v rukách ŽSR,želez.spol.SK a ministerstva dopravy .....
Reakcia na: Mike #203835:
"a tie km sa presunuli inde, kde boli potrebné"
Napríklad na linku 27, 82, 90... ?
Reakcia na: jokl #203814:
Dostať sa tam problém nebude... akurát, že nebude za čo.
Reakcia na: Petto #203808:
Čo si predstavuješ pod pojmom "robi metro vo Viedni"?
Reakcia na: Martin Fundárek #203801:
Zato z Farského sa možno bude dať ísť priamym vlakom až do Pezinka (pričom viacerí by tú cestu mali absolvovať).
Reakcia na: Ámos #203817:
Za Záhradníka sa od 90tych rokov najviac navýšil objem vozokm, teda výkony MHD. Áno, on to všetko navýšenie orientoval na Dlhé diely a Karlovku všeobecne. Ale potom sa z toho objemu už moc nešlo dolu a skôr sa spravila efektivizácia že Dlhodielske VIP linky sa zrušili a tie km sa presunuli inde, kde boli potrebné.
A na rozdiel od týchto dosahovateľov kladných hospodráskych výsledkov za Záhradníka aj mal tie vozokm kto reálne odjazdiť lebo v porovnaní s obdobím predtým a potom stabilizoval stavy vodičov...
Reakcia na: MatejBA #203825:
Zasa nie tak úplne celkom ako sliepka k zrnu. Áno, bol tam veľký lobbing mesta aby mohlo ísť taký veľký objem € fondov na spotrebný tovar (vozy), ktorý vydrží možno 30 rokov a tbusy možno posledný kus tých delfínových 25. A samozrejme jaspers to musel odobriť. Ale chodil aj sám delfín za Počiatkom osobne lobbovať aby sa to dalo a aby to mohol obstarávať priamo DPB.
A tiež teda že tam bol predtým J&T politicko - finančný tlak aby sa tie € fondy odobrali z filiálky a tunelu (SDKÚ projekty) a dali sa na vozidlá - teda konkrétne na sory (JaT firma si zarobí 30 a 31 Trkami, prepojenie na smer a škodovka bol tiež zjavne záujem nejakej skupiny...).

Takže možno je to iba konšpiračná teória a možno sčasti pravda že kto v skutočnosti ťahá nitky všade...
Reakcia na: Martin Fundárek #203801:
špeciálne na toto som sa pýtal Nesrovnala vrámci jednej s predvolebných online diskusií a povedal že električka do Petržalky je dobrý projekt a určite v ňom treba pokračovať 2. etapou (ale samozrejme potom nezabudol dopísať litánie na 5 riadkov ako všetky problémy vyrieši mestský vlak..)
-akurát jeho predstava vlaku je na Petržalskej strane krížom cez býv. Artmediua podjazd alebo nadjazd ponad Einsteinovu a napojiť na súčasnú žel. trať smer ŽST Petržalka.
Problém asi bude ten, že sa toho chytí ZMRD a rôzni slávici na ulici a začnú si presadzovať nadvlak pri chorvátskom ramene v plytkom tunely...
Reakcia na: MatejBA #203827:
to su tie nase spolahlive slovenske prieskumy asi ako predpovede pocasia od jedneho uja
Reakcia na: Andy #203822:
Ach, co by som dal za to aby namiesto Belfiho tie 4 roky pokracoval Zahradnik..
Reakcia na: 810zssk #203828:
* kopa
Reakcia na: Ámos #203818:
Ale jasne ze koa z nich je tupa. Ale oni tu samospravu platia a ich reprezentuje.
Ivo Nesrovnal - 50 630; Milan Ftáčnik - 40 481; Milan Kňažko - 35 562; Ostatni mali pod 1000 hlasov.

Celkom sranda, ze to Ivo vyhral o 10 000 hlasov, napriek tomu, ze zaostaval ?
Reakcia na: Ámos #203824:
Vsak to, zopar liniek v BA jazdi bez problemov ale na ostatnych sa vyskytuje nejaky problem takmer kazdy den. A ked sa nieco pokazi, musi sa cakat nejaku dobu na nahradne diely, lebo mat nasklade niektore suciastky je nonsens.
Reakcia na: Ámos #203817:
Nemam pocit, zeby Belfi bol lepsi ako Zahradnik ? Ak odmyslime trofle a elektricky, ku ktorym sa dostal ako sliepka k zrnu cez TenT, tak nakupil +- rovnako vozidiel ako Zahradnik, a kauze Recar hojne konkuruje AZ Lokomat a vyhodenie nahradnych dielov 🙂
Reakcia na: Andy #203823:
mne pride doprava prave najspolahlivejsia za cele roky, aj ked je pravda ze pouzivam specificke linky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.