Za ten nakup mozu eurofondy a zrusenie TenT projektu a samozrejme skupiny, ktoré dostali super zakazku. Takze je jedno kto tam sedel, resp. ake priezvisko sa dosadilo. Keby tam bol niekto schopny, politicky nezavisly tak by asi aj vozidlový park vyzeral inak.. Lebo nakupit kamosove výrobky dokaze kazdy..
Belfi je jeden z najlepsich doterajsich riaditelov co si pamatam. Zachar, ktoreho najvacsim problemom bola doprava na polnocnu ci Zahradnik, ktory okrem divneho predaja Recaru riesil len dopravu v KV.
Nezabudajme ze za Belfiho sa objednalo 120 troflov, 60 elektriciek a 100 busov.
Osobne som zvedavy ako sa primator popasuje so slubom, ziaden politicky nominant. A co mu na to povedia mestsky zastupitelia ?
hej, len mam pocit, ze prave pan Nesrovnal je ten, ktory bude pocuvat a pochopi, ze stat na konecnej z vozidlom za 2,6mil.€ 20 minut kazde kolo nie je to prave orechove. Ze skosnatele metody v DPB by sa mohli skoncit.
Ostatne o no to nie je ani to prave orechove pre diesel, stat cez zimu 20 minut pri -12 a nasledne urobit 10 km a znovu stat s vypnutym motorom. A to nevravim o chladnuti salonu pre cestujucich, ci jeho prehrievanie cez leto.
A kolko tych autobusovych liniek je z viac ako 10 poradiami a kolko s viac ako 15?
Jak pravica nasrat?
Vsak v momente ako Freso vyhlasil, ze "Nesrovnal je najlepsi kandidat, akeho SDKU ma" tak sa Nesrovnal zbalil a usiel z SDKU. Tie dva mesiace odvtedy je nezavysly.
Ja som len zvedavý ako vyrieši mestkú železnicu p.Nesrovnal .... lebo pokial sa chce dostať na kolaje ŽSR tak to asi také jednoduché nebude ako to prezentuje ... ale ved uvidíme a necháme sa prekvapiť...?
Ono do istej miery je potesujuce ze cela pravica stihla Nesrovnala nasrat tym ako ho zradila pocas kampane. Aspon nebude mat pocit zaviazanost (co ale samozrejme neznamena ze nebude robit ksefty).
Vzdy lepsie ako podtavit tam nepodarok bez akejkolvek diskusie. Prave absencia komunikacie a zapajania verejnosti v Schlosserovych projektoch je jeden z dovodov preco Ftacnik konci.
Áno, a predsa sa 68 autobusových liniek (z toho 10 je liniek s jednym vozidlom resp len nejake studacke) so 485 autobusmi tiež musí dať vyjazdiť Tiez mas moderny vozopark zlozeny zo sorororov, mercedesov a zbytku... To mas v priemere predsa 8 autobusov na linku
Este ani nenastupil novy primator a uz je tu jak vzdy tolko "meteorologov" ze "bude skarede". Nepoznam p.Simka nejako extra, ale ak naozaj robi metro vo Viedni a ponukol spolupracu Ivovi, tak to hadam nebude horsie ako vrazedne terajsie trio primator, riaditel dpb a dopravny inzinier na Sch.
Nuz uvidime co bude, ziadna kasa sa neje taka horuca ako sa navari. Jedna vec je predvolebna kampan a potreba odlisit sa od ostatnych kandidatov s Sbahnom a druha vec kontinuita v rozhodovani. Pan Nesrovnal bol sucastou modrej mafie a kto raz bol mafianom vzdy nim ostane. Stavbraska lobby ho rychlo presvedci, ako treba stavat dalej.
Ak bude chciet o 4 roky robit nejaky odpocet, tak bude musiet elektricku dokoncit. Lebo za 4 roky sa mu na ZSR podari tak akurat dohodnut termin na rokovanie o budovani zastavok na tratiach.
Inak Nesrovnal by mohol mat najotvorenejsie usi smerom k lepsej doprave. Nemal by byt natolko skosnately.
Inak, k tým sklápačkám. Ak máš cca 185 + vo výške, je dobré jednoducho zadkom tak zľahka si sadnúť na tú sklápačku zhora (na operadlo myslím...) Keď dakto príde, ja predsa sedím ako je hádam moja vec...
Vladimír: Nebude môcť, DPB ešte PrdelíXobě (PX) nevynašiel, a bez obratiska a postupom času (údržba, revízie) nebudeš mať čo vypraviť do Pe
Nevadí, hurá budeme riešľiť ako električka neukrižuje petržalku...
len aby sa nestalo, že cvičené opice sa prestriedajú a krotiteľ ostane ten istý ....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jokl