Bolo to asi pred dvoma rokmi. Zajazdil si tam Peter P., potom som mal to stastie aj ja, ale som bol velmi sklamany, vsak ten voz tahal ako bratislavska kachna, lenive, pomale, ale aspon to brzdilo...
A kedyže si to išiel košickým KT8? Pred dvoma rokmí? Vedz, že dnes je situácia v KE ohľadne KT-čiek odlišná. Všetky sú obojsmerne prevádzkyschopné a počas posledných výluk sa všetkých 19 každú chvíľu otáčalo. Za normálnych okolností sa KT8D5 otáčajú po každom ubehnutí 10.000 km. Na dvoch KT8 prebieha GO s dosadením NP článku, budúci rok budú nasledovať ďalšie. Budeme mať teda aj v ED vozidlá, ktoré budú vhodné pre prevoz telesne postihnutých ľudí. Bratislava v tomto smere zatiaľ nerobí nič. Alebo je to inak?
Pokiaľ máš na mysli fakt, že "V Bratislave sa to nedá, pretože v Bratislave máme iné starosti", tak s Tebou súhlasím. Moje návrhy boli ale smerované k virtuálnemu dopravnému podniku, kde sa to dá upraviť podľa Prahy. V Bratislave sa nebudú robiť ani spojky, pretože platí Železničiarske Sedmoro:
1) Nikdy sa to tak nerobilo
2) Ešte nič neprišlo
3) Všetci sú na obede
4) Cestujúci by to nepochopili
5) Bolo by to bars zložité
6) Nerobte problémy a nejako sa dohodnite
7) Aj tak to bude celé na hxxno
Ak sa stane DN v tesnej blízkosti spojky, ostatné súpravy zadržím generálnym stopom a budú precházdzať do protismeru na predchádzajúcej spojke.
I.
Pokiaľ máš na mysli fakt, že "V Bratislave sa to nedá, pretože v Bratislave máme iné starosti", tak s Tebou súhlasím. Moje návrhy boli ale smerované k virtuálnemu dopravnému podniku, kde sa to dá upraviť podľa Prahy. V Bratislave sa nebudú robiť ani spojky, pretože platí Železničiarske Sedmoro:
1) Nikdy sa to tak nerobilo
2) Ešte nič neprišlo
3) Všetci sú na obede
4) Cestujúci by to nepochopili
5) Bolo by to bars zložité
6) Nerobte problémy a nejako sa dohodnite
7) Aj tak to bude celé na hxxno
Ak sa stane DN v tesnej blízkosti spojky, ostatné súpravy zadržím generálnym stopom a budú precházdzať do protismeru na predchádzajúcej spojke.
I.
Ohľadne výpočtov, všetko je len teória. Čo ak sa stane DN v tesnej blízkosti spojky, tak, že za výhybku sa dostane len jedna súprava? Inak myšlienka hromadného cúvania sa mi páči .
Odbrzdený brzdový pedál spôsobí nefunkčnosť EDB, nie BS. Ale opakujem, v Prahe upravili zapojenie ovládania zo zadného panelu tak, že odparkovaný brzdový pedál nespôsobuje nefunkčnosť EDB, cúvanie zo zadného panelu B vozidla pri zapnutom riadení A vozidla nespôsobuje nefunkčnosť BS, na dĺžku vozidla sa cúvať s cestujúcimi môže atď.
A len tak mimochodom, Tvoj výpočet je nesprávny.
Ak je manipulačná doba 5 minút (čo je teda za podmienky prítomnosti dispečerov silne prehnané), tak nebudem postupovať spôsobom "zmanipulujem jednu súpravu, tá odíde a manipulujem s druhou" ale spôsobom "všetkých 5 súprav vycúva, prvá odchádza naprázdno 4 zastávky, druhá 3, tretia 2 , štvrtá 1 a posledná berie cestujúcich od začiatku. Čas: 10 minút od príchodu dispečerov.
I.
Prax mam, ale vodicske opravnenie nemam. Ani predpisy mi nezabranili, aby som si neprejazdil napr. celu brnensku tram siet so vsetkymi typmi vozidiel .
V pripade cuvania by som sa ako vodic strikne drzal zakona a ani sa len nepokusil zariskovat pripadne zivoty ludi. Treba si uvedomit, ze staci taka malickost, odbrzdeny brzdovy pedal (ci uz na "A" alebo "B" vozidle) a vozidlo je tym padom bez brzd! Takze vseobecne nie som za strikne dodrziavanie predpisov, ako za posudzovanie jednotlivych pripadov.
Ponukam male nezawisle zhodnotenie klbovych TAMov:
Z pohladu prevadzky (vodicov):vozidlo skvele "sedi" na ceste, je dobre ovladatelne, ma priestrannu kabinu a celkove podava velmi dobry vykon. Jedina vytka zo strany cestujucich su drevene sedadla - boli vsak do vozidiel objednavane na vyslovnu ziadost DP - a niet sa velmi co cudovat, pretoze po skusenostiach v inych typoch vozidiel, kde su montovane kozene, kozenkove ci tapacirowane sedadla to bolo sice krajne, ale..riesenie...kvoli notorickym nicitelom, ktori dokazu z "drahsieho" sedadla za par minut urobit znehodnotenu kopku smetia
ad tam busy: preco sa vlastne s nakupmi tamov nepokracovalo? nemali sa ako prefinancovat? a nevie niekto, ci teda este niekedy bude jazdit 4400?
ad spojky na tratiach: kolko myslite, ze by stalo realizovanie tychto modifikacii? lebo v kratkom case je to po sprevadzkovani buse uz druhy skvely napad, o ktoreho praktickej realizacii v dpb ale velmi pochybujem a nebol by mi niekto ochotny vysvetlit, aky je rozdiel medzi kolajovou splietkou a dvojitou spojkou? nie celkom dobre som to z tej diskusie pochopil
A tak udaje o motoru mate na webu, ale prevodovka ?
A poruchovost ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
galiyosha
ad spojky na tratiach: kolko myslite, ze by stalo realizovanie tychto modifikacii? lebo v kratkom case je to po sprevadzkovani buse uz druhy skvely napad, o ktoreho praktickej realizacii v dpb ale velmi pochybujem a nebol by mi niekto ochotny vysvetlit, aky je rozdiel medzi kolajovou splietkou a dvojitou spojkou? nie celkom dobre som to z tej diskusie pochopil