Reakcia na: VLK #194274:
nuž, nevieš toho zrejme oveľa viac. naprojektovaná trať električky do Petržalky nie je segregovaná, lebo je povrchová s úrovňovým križovaním priečných komunikácií (nielen cestných). nie je bezbariérová, lebo tvorí bariéru iným dopravným ťahom, okrem ciest sú to napríklad cyklotrasy, pešie ťahy, chodníky, ak ideme do ríše zvierat, tak aj Chorvátske rameno ako prírodný biokoridor regionálneho významu. vysúťažená električka nie je kapacitná, aj keď je kapacitnejšia ako autobus.
Marcelllooo
Keď sme pri téme revízorov, bol som pri tom, ako vykazovali fiktívnu činnosť, keď stáli na zastávke Landererova pri Olejkárskej a len si očipovali u vodiča kontrolu, ale reálne nenastúpili a teda ju ani nevykonávali.
Ďalej som bol svedkom toho, že neumožňovali cestujúcim pri nastúpení si označiť lístok a následne sa snažili ich spokutovať. Riešili sme to následne cez vedenie DPB.
Ďalej som zažil aj to, že som chcel vystúpiť z autobusu riadne pristaveného na zastávke v čase normálne otvorených dverí, mal som len smilu, ze nastupoval revizor a ten mi fyzicky zabranil vystupit este pred tym, ako by sa ocipoval u vodica a zacal kontrolu. Mal som samozrejme elektricenku, ale taketo chovanie je nepripustne a sposobilo moje oneskorenie na pracovnom stretnuti.
Bol som minimálne tri razy svedkom toho, ako kontrolne citacky pri kontrole zlyhali.
Takze takto to je s vykonom kontroly cestovnych listkov.