Reakcia na: eripmav #194284:
keď má revízor problémy skontrolovať si alfanumerický kontrolný kód v SMS, tak určite si bude overovať číslo. ako to chcete zabepečiť personálne pri výkone kontroly?ďalší problém je technický, akým spôsobom bude revízor zadávať evidované čísla z databázy na kontrolné prezvonenie?
ďalšia rovina problému je legislatívna. aj keď telefónne číslo nie je osobný údaj, je to citlivý údaj a nikto nemá právo sa ho dozvedieť, pokiaľ si to neželám. telefónne číslo nie je automaticky a garantovane verejne dostupným údajom (teda môžem si zvoliť mať tzv. utajené číslo).
ja môžem našepkať rôzne návrhy, z ktorých každý má isté riziká a limitácie: kombinácia IMEI kodu s SMSkou, GPS súradnice atď.
Marcelllooo
A keď hovoríš o plánovačoch, tak tí naplánovali pred rokmi v Petržalke metro. Nie električku, tá bola napriek viacerým návrhom zamietnutá pre Petržalku. Podľa plánu potaviť metro sa Petržalka budovala a budovali sa aj dopravné stavby.
električka proste nie je metro. a cesta nie je diaľnica. preto máme súbežne s I/2 aj I/18 D2 a D1. jedno spĺňa parametre, druhé nie.
mesto sa snaží vypustiť segregovaný systém ako aj nosný systém ako pojem z ÚP.
• áno, električka podlľa súčasného projektu mesta je zlá, nie je nosným systémom a je neodôvodnená dopravne aj ekonomicky - veď to priznal aj primátor. čo viac treba?
• K Brnu ani Zurichu sa vyjadrit neviem, nepoznam jeho vlastnosti, strukturu, uzemny plan,dopravny generel a dalsie prislusnu dokumentaciu.
Aj v Petržalke by sa dala urobiť dobrá električka. ale to by musel byť úplne iný projekt, než je v súčastnosti.