Reakcia na: Peon #194208:
To je len dobre ze nepropaguju, presne hentak sa komunikacia na FB nerobi evidentne si niekto povedal ze "zrobme FB page" bez toho aby riesil kto sa o to bude starat, ako to ma fungovat a co tym vlastne chcu dosiahnut Nehovoriac o tom ze ani nazov nedokazali napisat spravne (odkedy sa v slovencine pise kazde slovo v nazve firmy s velkym pismenom?).
Marcelllooo
http://imhd.sk/ba/diskusna-tema/1/Vseobecna-diskusia.html?dfpi=194183#194183
Presne tak. Znizenie kriminality z radovo stoviek trestnych cinov prevazne majetkového a drogového charakteru je dnes rádovo cca 30 prevažne domáceho charakteru. Take su oficialne statistiky PZ SR. Vdaka realizacii projektu Bezpecne byvanie.
Hovoril si taktiež niečo o moralnych narokoch. Aky moralny narok maju aj tu pritomni diskutujuci, ktori v Petrzalke ani neziju, nijako sa ich nedotyka (pozitivne ani negativne) ale bohorovne sa vyjadruju a snazia sa robit arbitra?
Ad VLK
http://imhd.sk/ba/diskusna-tema/1/Vseobecna-diskusia.html?dfpi=194186#194186
Neviem koho mail primátor kde čítal a citoval, ale ja som primátorovi dal tri návrhy, ktorými mohol predísť súdnej žalobe. Je nutne zdoraznit, ze tato iniciativa nebola z nasej strany, ale bol som osloveny jednym z poradcov primatora ako aj jednym z proelektrickovych aktivistov, ktory ma poziadali, aby som dal seriozny navrh umoznujuci ukoncenie sporov a miesto toho spoluprácu. Jednou z nich bol post poradcu primátora, ktorý by bol zodpovedný za inkorporáciu záujmov a požiadavkov verejnosti do príprav NS MHD a územno-plánovacej dokumentácie. Druhým bolo členstvo v dozornej rade METRO Bratislava, a.s. v ktorej by som mal na starosti dohlaidnutie, ze projekty, ktore METRO predklada budu v sulade so záujmami verejnosti a aj Rovniankovej 14 a aspoň takto dodatočne sa vysporiada s našii pripomienkami. Treťou variantou bolo členstvo v komisii, ktorá posudzuje .
Velmi seriozne, otvorene a verejne kontrolovatelne navrhy z nasej strany. A opakujem, inicoovane z kancelarie primatora a jedneho z pro-elektrickovych aktivistov. Primator sa rozhodol a do oci mi povedal, ze to riskne. Ze riskne sudnu zalobu, ze to riskne politicky a ze sa bude snazit ma diskreditovať.
Milan Ftáčnik je podpisany ako starosta Petrzalky pod uzemkom, ktore ideme napadnut, bol primatorom ked mesto ziadalo o stavebka ktore tiez ideme napadnut a osobne sa o tento projekt zasadzuje napriek znacnemu odporu voci nemu v sucasnej podobe. Nie je ochotny pristupit na ziadny nas navrh a dohodu. Plna zodpovednosť, právna aj politická za tento projekt je teda na Milanovi Ftáčnikovi.
Ad MatejBA
http://imhd.sk/ba/diskusna-tema/1/Vseobecna-diskusia.html?dfpi=194190#194190
Mozno by ste si mali najst lepsich realitnych maklerov...
Električka sa do Územného plánu zatiaľ nedostala. Práve zajtra je verejné prerokovanie, ktoré sa po prvý raz snaží do Petržalky v ÚP zadefinovať električku a zároveň zrušiť možnosť niekedy budovať metro. Zatial ÚP predpokladá nosný systém na báze segregovaného koľajového systému a presne ten požadujeme.
Vo veci električky sme sa začali ako dom angažovať presne v momente, ako sme sa o nich dozvedeli, teda v momente ako ich prezentovalo mesto. Prvy raz zaznela myslienka zrusit metro a presadit elektricku v roku 2003 z ust vtedy viceprimatora Koladu, ktory akoby nahodou bol vlastnik firmy DELTES, ktora je jednym zo spoluautorov projektovej dokumentacie a exkluzivny dodavatel trakcnych elektrovedeni pre DPB.
Odporúčam teda naštudovať aj platnú územnoplánovaciu dokumentáciu a trošku z mestských reálií a vzťahov.
Do procesu sme sa zapojili teda v momente,kedy to bolo právne aj vecne relevantne - EIA a konania podla stavebného poriadku. V náš prospech sa vyjadrili MŽP SR, MVRR SR a následne aj NS SR. Keďže stavbené úrady (ktoré sú zároveň samosprávnymi org. zložkami) sa s tým nevedeli vysporiadat podla zakona, postupovali podla nas nezakonne. Preto to bude mat dohru na sude.
Taktiež je potrebne si uvedomiť, že územný plán nie je dogma Z princípu územnoplánovacieho procesu vyplýva jeho neustála aktualizácia a prispôsobovanie sa najnovším poznatkom, potrebám a situácii. Tak je uplne v poriadku ak sa uzemny plan zmeni. Z povodneho zameru cesty kludne moze zist. Pozaduje to ostatne aj niekolko tisicova peticia.
Chápem, ze som v "nepriatelskom prostredi", ale nemalo by byt nepriatelske aj k zakonom, faktom, systematike a odbornosti.