Kým nemajú 200 lajkov, tak ten názov ešte môžu zmeniť. Treba im napísať. Navyše, prečo majú názov Bratislavská integrovaná doprava, keď názov projektu je IDS BK. To je akoby fanpage denníka Pravda mala názov PEREX, lebo tak sa volá a.s., ktorá ho vydáva.
To je len dobre ze nepropaguju, presne hentak sa komunikacia na FB nerobi evidentne si niekto povedal ze "zrobme FB page" bez toho aby riesil kto sa o to bude starat, ako to ma fungovat a co tym vlastne chcu dosiahnut Nehovoriac o tom ze ani nazov nedokazali napisat spravne (odkedy sa v slovencine pise kazde slovo v nazve firmy s velkym pismenom?).
Jednoducho - napadnutá žena v lese pri Draždiaku súhlasila s násilníkom a ako bonus si dali štyri ďalšie čísla navyše. Alebo vlámač sa dostal do zabezpečeného bytu a priniesol tam LCD televízor s domácim kinom. Alebo lupič doniesol do banky štvornásobok aktuálnej disponzibilnej hotovosti banky. A samozrejme, trpazlíci sú v Petržalke, najmä v okolí Rovniankovej 14 najväčší.
Dajme Lolovi slvonú úlohu: V roku 2011 bolo v Petržalke spáchaných 400 trestných činov. Koľko trestných činov bolo spáchaných v roku 2012, ak vieme že v porovnaní s rokom 2011 sa ich stalo o 500% menej?
Hlavne, že ty máš práve v tom príspevku chybu.
Napísal si: "prosim, ta ty nevies casovat slovesa?" Správne má byť: "prosim ta, ty nevies casovat slovesa?" ?
Presne tak. Znizenie kriminality z radovo stoviek trestnych cinov prevazne majetkového a drogového charakteru je dnes rádovo cca 30 prevažne domáceho charakteru. Take su oficialne statistiky PZ SR. Vdaka realizacii projektu Bezpecne byvanie.
Hovoril si taktiež niečo o moralnych narokoch. Aky moralny narok maju aj tu pritomni diskutujuci, ktori v Petrzalke ani neziju, nijako sa ich nedotyka (pozitivne ani negativne) ale bohorovne sa vyjadruju a snazia sa robit arbitra?
Neviem koho mail primátor kde čítal a citoval, ale ja som primátorovi dal tri návrhy, ktorými mohol predísť súdnej žalobe. Je nutne zdoraznit, ze tato iniciativa nebola z nasej strany, ale bol som osloveny jednym z poradcov primatora ako aj jednym z proelektrickovych aktivistov, ktory ma poziadali, aby som dal seriozny navrh umoznujuci ukoncenie sporov a miesto toho spoluprácu. Jednou z nich bol post poradcu primátora, ktorý by bol zodpovedný za inkorporáciu záujmov a požiadavkov verejnosti do príprav NS MHD a územno-plánovacej dokumentácie. Druhým bolo členstvo v dozornej rade METRO Bratislava, a.s. v ktorej by som mal na starosti dohlaidnutie, ze projekty, ktore METRO predklada budu v sulade so záujmami verejnosti a aj Rovniankovej 14 a aspoň takto dodatočne sa vysporiada s našii pripomienkami. Treťou variantou bolo členstvo v komisii, ktorá posudzuje .
Velmi seriozne, otvorene a verejne kontrolovatelne navrhy z nasej strany. A opakujem, inicoovane z kancelarie primatora a jedneho z pro-elektrickovych aktivistov. Primator sa rozhodol a do oci mi povedal, ze to riskne. Ze riskne sudnu zalobu, ze to riskne politicky a ze sa bude snazit ma diskreditovať.
Milan Ftáčnik je podpisany ako starosta Petrzalky pod uzemkom, ktore ideme napadnut, bol primatorom ked mesto ziadalo o stavebka ktore tiez ideme napadnut a osobne sa o tento projekt zasadzuje napriek znacnemu odporu voci nemu v sucasnej podobe. Nie je ochotny pristupit na ziadny nas navrh a dohodu. Plna zodpovednosť, právna aj politická za tento projekt je teda na Milanovi Ftáčnikovi.
Mozno by ste si mali najst lepsich realitnych maklerov...
Električka sa do Územného plánu zatiaľ nedostala. Práve zajtra je verejné prerokovanie, ktoré sa po prvý raz snaží do Petržalky v ÚP zadefinovať električku a zároveň zrušiť možnosť niekedy budovať metro. Zatial ÚP predpokladá nosný systém na báze segregovaného koľajového systému a presne ten požadujeme.
Vo veci električky sme sa začali ako dom angažovať presne v momente, ako sme sa o nich dozvedeli, teda v momente ako ich prezentovalo mesto. Prvy raz zaznela myslienka zrusit metro a presadit elektricku v roku 2003 z ust vtedy viceprimatora Koladu, ktory akoby nahodou bol vlastnik firmy DELTES, ktora je jednym zo spoluautorov projektovej dokumentacie a exkluzivny dodavatel trakcnych elektrovedeni pre DPB.
Odporúčam teda naštudovať aj platnú územnoplánovaciu dokumentáciu a trošku z mestských reálií a vzťahov.
Do procesu sme sa zapojili teda v momente,kedy to bolo právne aj vecne relevantne - EIA a konania podla stavebného poriadku. V náš prospech sa vyjadrili MŽP SR, MVRR SR a následne aj NS SR. Keďže stavbené úrady (ktoré sú zároveň samosprávnymi org. zložkami) sa s tým nevedeli vysporiadat podla zakona, postupovali podla nas nezakonne. Preto to bude mat dohru na sude.
Taktiež je potrebne si uvedomiť, že územný plán nie je dogma Z princípu územnoplánovacieho procesu vyplýva jeho neustála aktualizácia a prispôsobovanie sa najnovším poznatkom, potrebám a situácii. Tak je uplne v poriadku ak sa uzemny plan zmeni. Z povodneho zameru cesty kludne moze zist. Pozaduje to ostatne aj niekolko tisicova peticia.
Chápem, ze som v "nepriatelskom prostredi", ale nemalo by byt nepriatelske aj k zakonom, faktom, systematike a odbornosti.
Najžiadanejšie na predaj. Keď som zvažoval výmenu nehnuteľnosti, tak v BA bolo asi 90% nehnuteľností na predaj práve z Petržalky, Vrakune a PB. Pri sumách pod 1500 € na m^2 tam inzeráty viseli minimálne polroka. Niektoré som poznal už naspamäť.
ano len aby si z toho nespravili holubnik a napr k linke 20by pripisali:
a spoj konci na hriadkach
b spoj zachadza k TS
c spoj ide na patronku
d spoj z konecnej na hriadkach ide na konecnu Opletalova
atd.
myslim ze od SL by to bolo este dost daleko ?...
Jedna poznamka este neni nic, ale malo by to byt dobre viditelne, nie nejaka mini-sipka, ale skor ako som videl vo Wien zaramovane (minuta odchodu) alebo podfarbene...
to je trošku oriešok a hlavne je to vec zdravého úsudku... môj osobný názor je, že ak by malo byť tých kratších spojov viac, najmä cez 50% všetkých spojov tak rozhodne samostatná linka ako vypoznámkovaný CP... ak je ich menej, tak potom podľa rozsahu... ak majú skrátené spoje inú trasu je rozhodne lepšia iná linka... všetko v rámci jednoduchosti pre cestujúceho, chce to skúsenosti a osobitý prístup, niektorí cestujúci majú problém s množstvom poznámok (obvykle pri viac ako jednom spoji) a niektorí majú problém ak idú súbežne v časti trasy dve rôzne linky....
Co je lepsie?
a.) Mat dve rovnake linky (napr. 91+191) z coho je jedna kratsia/dlhsia alebo
b.) Mat jednu linku (napr. 91) z poznamkami v CP ze sa jedna o skrateny spoj
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marcelllooo
http://imhd.sk/ba/diskusna-tema/1/Vseobecna-diskusia.html?dfpi=194183#194183
Presne tak. Znizenie kriminality z radovo stoviek trestnych cinov prevazne majetkového a drogového charakteru je dnes rádovo cca 30 prevažne domáceho charakteru. Take su oficialne statistiky PZ SR. Vdaka realizacii projektu Bezpecne byvanie.
Hovoril si taktiež niečo o moralnych narokoch. Aky moralny narok maju aj tu pritomni diskutujuci, ktori v Petrzalke ani neziju, nijako sa ich nedotyka (pozitivne ani negativne) ale bohorovne sa vyjadruju a snazia sa robit arbitra?
Ad VLK
http://imhd.sk/ba/diskusna-tema/1/Vseobecna-diskusia.html?dfpi=194186#194186
Neviem koho mail primátor kde čítal a citoval, ale ja som primátorovi dal tri návrhy, ktorými mohol predísť súdnej žalobe. Je nutne zdoraznit, ze tato iniciativa nebola z nasej strany, ale bol som osloveny jednym z poradcov primatora ako aj jednym z proelektrickovych aktivistov, ktory ma poziadali, aby som dal seriozny navrh umoznujuci ukoncenie sporov a miesto toho spoluprácu. Jednou z nich bol post poradcu primátora, ktorý by bol zodpovedný za inkorporáciu záujmov a požiadavkov verejnosti do príprav NS MHD a územno-plánovacej dokumentácie. Druhým bolo členstvo v dozornej rade METRO Bratislava, a.s. v ktorej by som mal na starosti dohlaidnutie, ze projekty, ktore METRO predklada budu v sulade so záujmami verejnosti a aj Rovniankovej 14 a aspoň takto dodatočne sa vysporiada s našii pripomienkami. Treťou variantou bolo členstvo v komisii, ktorá posudzuje .
Velmi seriozne, otvorene a verejne kontrolovatelne navrhy z nasej strany. A opakujem, inicoovane z kancelarie primatora a jedneho z pro-elektrickovych aktivistov. Primator sa rozhodol a do oci mi povedal, ze to riskne. Ze riskne sudnu zalobu, ze to riskne politicky a ze sa bude snazit ma diskreditovať.
Milan Ftáčnik je podpisany ako starosta Petrzalky pod uzemkom, ktore ideme napadnut, bol primatorom ked mesto ziadalo o stavebka ktore tiez ideme napadnut a osobne sa o tento projekt zasadzuje napriek znacnemu odporu voci nemu v sucasnej podobe. Nie je ochotny pristupit na ziadny nas navrh a dohodu. Plna zodpovednosť, právna aj politická za tento projekt je teda na Milanovi Ftáčnikovi.
Ad MatejBA
http://imhd.sk/ba/diskusna-tema/1/Vseobecna-diskusia.html?dfpi=194190#194190
Mozno by ste si mali najst lepsich realitnych maklerov...
Električka sa do Územného plánu zatiaľ nedostala. Práve zajtra je verejné prerokovanie, ktoré sa po prvý raz snaží do Petržalky v ÚP zadefinovať električku a zároveň zrušiť možnosť niekedy budovať metro. Zatial ÚP predpokladá nosný systém na báze segregovaného koľajového systému a presne ten požadujeme.
Vo veci električky sme sa začali ako dom angažovať presne v momente, ako sme sa o nich dozvedeli, teda v momente ako ich prezentovalo mesto. Prvy raz zaznela myslienka zrusit metro a presadit elektricku v roku 2003 z ust vtedy viceprimatora Koladu, ktory akoby nahodou bol vlastnik firmy DELTES, ktora je jednym zo spoluautorov projektovej dokumentacie a exkluzivny dodavatel trakcnych elektrovedeni pre DPB.
Odporúčam teda naštudovať aj platnú územnoplánovaciu dokumentáciu a trošku z mestských reálií a vzťahov.
Do procesu sme sa zapojili teda v momente,kedy to bolo právne aj vecne relevantne - EIA a konania podla stavebného poriadku. V náš prospech sa vyjadrili MŽP SR, MVRR SR a následne aj NS SR. Keďže stavbené úrady (ktoré sú zároveň samosprávnymi org. zložkami) sa s tým nevedeli vysporiadat podla zakona, postupovali podla nas nezakonne. Preto to bude mat dohru na sude.
Taktiež je potrebne si uvedomiť, že územný plán nie je dogma Z princípu územnoplánovacieho procesu vyplýva jeho neustála aktualizácia a prispôsobovanie sa najnovším poznatkom, potrebám a situácii. Tak je uplne v poriadku ak sa uzemny plan zmeni. Z povodneho zameru cesty kludne moze zist. Pozaduje to ostatne aj niekolko tisicova peticia.
Chápem, ze som v "nepriatelskom prostredi", ale nemalo by byt nepriatelske aj k zakonom, faktom, systematike a odbornosti.