Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vedeli ste, že BID,a.s. má od konca mája 2013 oficiálnu fanpage na Facebooku? Nikde som nevidel žeby to propagovali... https://www.facebook.com/BratislavskaIntegrovanaDoprava?fref=ts
Reakcia na: Andreas.Papak #194206:
21.9
Môžem sa opýtať, kedy bude DOD vo vozovku tento rok? Dík
Reakcia na: Ike #194204:
Skoro som si cvrkol. ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: 810zssk #194202:
Jednoducho - napadnutá žena v lese pri Draždiaku súhlasila s násilníkom a ako bonus si dali štyri ďalšie čísla navyše. Alebo vlámač sa dostal do zabezpečeného bytu a priniesol tam LCD televízor s domácim kinom. Alebo lupič doniesol do banky štvornásobok aktuálnej disponzibilnej hotovosti banky. A samozrejme, trpazlíci sú v Petržalke, najmä v okolí Rovniankovej 14 najväčší.
Reakcia na: 810zssk #194202:
Dajme Lolovi slvonú úlohu: V roku 2011 bolo v Petržalke spáchaných 400 trestných činov. Koľko trestných činov bolo spáchaných v roku 2012, ak vieme že v porovnaní s rokom 2011 sa ich stalo o 500% menej?
Reakcia na: Marcelllooo #194199:
Este raz lolo, ak by ste znizili kriminalitu o 500%, bola by v Petrzalke ZAPORNA kriminalita! Uvedomujes si akuhlupost trepes?
Reakcia na: eripmav #194179:
Hlavne, že ty máš práve v tom príspevku chybu.
Napísal si: "prosim, ta ty nevies casovat slovesa?" Správne má byť: "prosim ta, ty nevies casovat slovesa?" ?
Reakcia na: Roberto #194194:
Tak CP L80 už dnes pripomína SL
❗ Ad 810zssk
http://imhd.sk/ba/diskusna-tema/1/Vseobecna-diskusia.html?dfpi=194183#194183

Presne tak. Znizenie kriminality z radovo stoviek trestnych cinov prevazne majetkového a drogového charakteru je dnes rádovo cca 30 prevažne domáceho charakteru. Take su oficialne statistiky PZ SR. Vdaka realizacii projektu Bezpecne byvanie.

Hovoril si taktiež niečo o moralnych narokoch. Aky moralny narok maju aj tu pritomni diskutujuci, ktori v Petrzalke ani neziju, nijako sa ich nedotyka (pozitivne ani negativne) ale bohorovne sa vyjadruju a snazia sa robit arbitra?

❗ Ad VLK
http://imhd.sk/ba/diskusna-tema/1/Vseobecna-diskusia.html?dfpi=194186#194186

Neviem koho mail primátor kde čítal a citoval, ale ja som primátorovi dal tri návrhy, ktorými mohol predísť súdnej žalobe. Je nutne zdoraznit, ze tato iniciativa nebola z nasej strany, ale bol som osloveny jednym z poradcov primatora ako aj jednym z proelektrickovych aktivistov, ktory ma poziadali, aby som dal seriozny navrh umoznujuci ukoncenie sporov a miesto toho spoluprácu. Jednou z nich bol post poradcu primátora, ktorý by bol zodpovedný za inkorporáciu záujmov a požiadavkov verejnosti do príprav NS MHD a územno-plánovacej dokumentácie. Druhým bolo členstvo v dozornej rade METRO Bratislava, a.s. v ktorej by som mal na starosti dohlaidnutie, ze projekty, ktore METRO predklada budu v sulade so záujmami verejnosti a aj Rovniankovej 14 a aspoň takto dodatočne sa vysporiada s našii pripomienkami. Treťou variantou bolo členstvo v komisii, ktorá posudzuje .

Velmi seriozne, otvorene a verejne kontrolovatelne navrhy z nasej strany. A opakujem, inicoovane z kancelarie primatora a jedneho z pro-elektrickovych aktivistov. Primator sa rozhodol a do oci mi povedal, ze to riskne. Ze riskne sudnu zalobu, ze to riskne politicky a ze sa bude snazit ma diskreditovať.

Milan Ftáčnik je podpisany ako starosta Petrzalky pod uzemkom, ktore ideme napadnut, bol primatorom ked mesto ziadalo o stavebka ktore tiez ideme napadnut a osobne sa o tento projekt zasadzuje napriek znacnemu odporu voci nemu v sucasnej podobe. Nie je ochotny pristupit na ziadny nas navrh a dohodu. Plna zodpovednosť, právna aj politická za tento projekt je teda na Milanovi Ftáčnikovi.

❗ Ad MatejBA
http://imhd.sk/ba/diskusna-tema/1/Vseobecna-diskusia.html?dfpi=194190#194190

Mozno by ste si mali najst lepsich realitnych maklerov... 😉

Električka sa do Územného plánu zatiaľ nedostala. Práve zajtra je verejné prerokovanie, ktoré sa po prvý raz snaží do Petržalky v ÚP zadefinovať električku a zároveň zrušiť možnosť niekedy budovať metro. Zatial ÚP predpokladá nosný systém na báze segregovaného koľajového systému a presne ten požadujeme.

Vo veci električky sme sa začali ako dom angažovať presne v momente, ako sme sa o nich dozvedeli, teda v momente ako ich prezentovalo mesto. Prvy raz zaznela myslienka zrusit metro a presadit elektricku v roku 2003 z ust vtedy viceprimatora Koladu, ktory akoby nahodou bol vlastnik firmy DELTES, ktora je jednym zo spoluautorov projektovej dokumentacie a exkluzivny dodavatel trakcnych elektrovedeni pre DPB.

Odporúčam teda naštudovať aj platnú územnoplánovaciu dokumentáciu a trošku z mestských reálií a vzťahov.

Do procesu sme sa zapojili teda v momente,kedy to bolo právne aj vecne relevantne - EIA a konania podla stavebného poriadku. V náš prospech sa vyjadrili MŽP SR, MVRR SR a následne aj NS SR. Keďže stavbené úrady (ktoré sú zároveň samosprávnymi org. zložkami) sa s tým nevedeli vysporiadat podla zakona, postupovali podla nas nezakonne. Preto to bude mat dohru na sude.

Taktiež je potrebne si uvedomiť, že územný plán nie je dogma Z princípu územnoplánovacieho procesu vyplýva jeho neustála aktualizácia a prispôsobovanie sa najnovším poznatkom, potrebám a situácii. Tak je uplne v poriadku ak sa uzemny plan zmeni. Z povodneho zameru cesty kludne moze zist. Pozaduje to ostatne aj niekolko tisicova peticia.

❗ Chápem, ze som v "nepriatelskom prostredi", ale nemalo by byt nepriatelske aj k zakonom, faktom, systematike a odbornosti.
Reakcia na: MatejBA #194190:
Najžiadanejšie na predaj. Keď som zvažoval výmenu nehnuteľnosti, tak v BA bolo asi 90% nehnuteľností na predaj práve z Petržalky, Vrakune a PB. Pri sumách pod 1500 € na m^2 tam inzeráty viseli minimálne polroka. Niektoré som poznal už naspamäť.
Reakcia na: Error 0x007 #194196:
ano len aby si z toho nespravili holubnik a napr k linke 20by pripisali:
a spoj konci na hriadkach
b spoj zachadza k TS
c spoj ide na patronku
d spoj z konecnej na hriadkach ide na konecnu Opletalova
atd.
Reakcia na: Roberto #194194:
myslim ze od SL by to bolo este dost daleko ?...
Jedna poznamka este neni nic, ale malo by to byt dobre viditelne, nie nejaka mini-sipka, ale skor ako som videl vo Wien zaramovane (minuta odchodu) alebo podfarbene...
Reakcia na: Error 0x007 #194193:
to je trošku oriešok a hlavne je to vec zdravého úsudku... môj osobný názor je, že ak by malo byť tých kratších spojov viac, najmä cez 50% všetkých spojov tak rozhodne samostatná linka ako vypoznámkovaný CP... ak je ich menej, tak potom podľa rozsahu... ak majú skrátené spoje inú trasu je rozhodne lepšia iná linka... všetko v rámci jednoduchosti pre cestujúceho, chce to skúsenosti a osobitý prístup, niektorí cestujúci majú problém s množstvom poznámok (obvykle pri viac ako jednom spoji) a niektorí majú problém ak idú súbežne v časti trasy dve rôzne linky....
Reakcia na: Error 0x007 #194193:
podľa mňa bé ušetrí sa kópec papiera aj keď časom by to tu mohlo pripomínať SL
Mala otazocka:

Co je lepsie?
a.) Mat dve rovnake linky (napr. 91+191) z coho je jedna kratsia/dlhsia alebo
b.) Mat jednu linku (napr. 91) z poznamkami v CP ze sa jedna o skrateny spoj
Peknučký, nový, Kasselský obrubník nám pribudol na Slovnaftskej ulici ?
Reakcia na: Marcelllooo #194182:
Škoda že prínos tých revitalizovaných terás a uzamykateľných kontajnerových stojísk nevidieť, skôr naopak. Zrovna okolo Rovniankovej 14 bola aj zo strany terasy aj z opačnej strany veľká kopa "bordelu" (v čase keď som tade išiel...)
Reakcia na: Marcelllooo #194182:
"Dnes je Rovniankova 14 jednou z najžiadanejších adries (potvdili viaceré realitné kancelárie)." Sranda, poznam osobne niekolkych maklerov a ked som sa vsetkych pytal na top lokality, adresy na byvanie v BA, ani jeden nepovedal Rovniakova 14 ci nieco blizko nej. Jeden dokonca vravel, ze Petrzalku, Vrakunu a Podunajske Biskupice nemam vobec zvazovat pri vybere byvania.

A jedna drobnost - ked ste (ako rodina) kupovali/dostali ten byt (ak vlastnine vobec vy osobne byt na R14), tak uz DAVNO bolo zname, ze tadial ma ist v buducnosti elektricka, cesta a metro (popri chorvatskom ramene). Preco teda ste bojovali az od roku 2005 proti navrhu?
Reakcia na: gejza #194188:
niečo podobné tu už bolo s tým že by to DPB mohol kúpiť na X28 počas povodní

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.