Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #193173:
Fájne ? ale tak rýchlo jazdia len IC a R alebo všetky vlaky ?
Reakcia na: Andreas.Papak #193172:
160 km/h (ak su vybavene ETCS)
Reakcia na: Valec #193169:
20-40? ? Mysli aj na nás mladších...

KeĎ už je reč o tej železnici, akú maximálnu rýchlosť majú povolenú vlaku v úseku BA Rača - Trnava (teda na tej novej trati) ? 🙂
Reakcia na: sant #193165:
To nie je nič nové...O všetkom, čo sa týka MHD, sa rozhodujú tí, ktorí ju vôbec nepotrebujú.
Reakcia na: Valec #193169:
Čakať na dobiehajúcich a zároveň sa zbytočne nezdržiavať na zastávke ?
Reakcia na: Vladimír #193163:
Len nezabudni, že slovenské myslenie nemožno porovnávať s rakúskym... Na Slovensku má MHD premávať bezplatne, v intervaloch do 10 minút, od všadiaľ všade má byť priame spojenie, zastávky by mali byť čo najbližšie k zdroju/cieľu cesty, ale zároveň nie veľmi nahusto vozidlá (najlepšie autobusy) by mali byť úplne nové, nízkopodlažné, klimatizované, vybavené wifi, ako spolucestujúci by mali byť len navoňaný fešaci a fešáčky vo vekovom rozmädzí 20-40 rokov, vodiči by mali byť vysmiaty, čakať na dobiehajúcich....
Reakcia na: david1 #193164:
Takých rozhovorov som čítal.... navyše, v roku 2020 to už bude aj tak trochu neskoro, nemyslíš?
Reakcia na: sant #193165:
http://imhd.sk/ba/diskusna-tema/1/Vseobecna-diskusia.html?dfpi=193113#193113

Myslím, že viac krát opakovať svoj príspevok nemusíte. ?
Dobrý deň Vám prajem na začiatok môjho diskusného príspevku
Neviem koho viedlo k zrušeniu autobusovej linky č.22 z Devinskej Novej Vsi
na Kramare Tato trasa vyhovovala bez prestupu dostať sa priamo do nemocnice
bez prestupovania. A preto neviem aký zamer sa tým sledoval a či sa robil prieskum
pre zrušenie tejto linky. Citovo sa s tym asi nik nezaoberal.Verím že sa pouvažuje
o návrate tejto linky späť.Ďakujem za pochopenie a na dodatok asi rozhodovali Ti
ludia ktori tento spoj nepotrebovali.
Reakcia na: Valec #193156:
Bolo to v rozhovore s niekym s ministerstva v Pravde ohladne vyhladovych projektov v okoli Bratislavy. Ta stanica tam tiez asi nebude skor ako v roju 2020. Inac momentalne prebieha komplet rekonstrukcia stanice Predmestie. Z budovy ostal len skelet. Malo by nasledovat aj nastupiste. Som zvedavy ci tam nechaju tie schody na nastupiste alebo prekvapia pohyblivými...
Reakcia na: Joyki #193154:
Ako Ti už odpísal 810zssk, presne takto sa doprava robiť NEMÁ.

Akonáhle má cestujúci skúmať, či konkrétne tento najbližší vlak ráči ísť z hlavnej alebo z filiálky, vykašle sa celú verejnú dopravu a pôjde autom, lebo presne vie, kde ho má zaparkované.

A ani sa mu nečudujem. Ja kebyže si mám vybrať medzi modelom s vlakom raz za hodinu z hlavnej a raz za hodinu z filiálky a modelom, kde vlak mojim smerom odchádza iba z hlavnej stanice ale každú polhodinu, JEDNOZNAČNE som za druhú možnosť.

Ako tu už bolo napísané - niekto tu chce za ukrutné prachy budovať to, čoho sa za ešte ukrutnejšie prachy (dopravne oveľa civilizovanejšia) Viedeň snaží zbaviť.
Reakcia na: pressburger #193161:
No lenze cely ten projekt drzia pri zivote najma kvoli tomu ze nad Filialkou chce stavat nemenovana prisera z Himalaj. Keby si tam postavil pozemnu stanicu, cely zmysel projektu by padol 😉
Reakcia na: mrcheef #193159:
Teoreticky by mohli aj zrekonštruovať starú trať na filiálku a za nie až tak náročný rozpočet by mohla byť koncová stanica pri Trnavskom mýte, kde končí aj stará trať. Nepokladám za nevyhnutné, aby bola trať pod zemou
Reakcia na: 810zssk #193152:
Ten zamknutý podchod je skôr na závadu ľudom čo od vlaku idú nie smerom do mesta ale opačne smerom do Petržalky. Kedysi sa nezamykal.

Inak v tejto súvislosti keď už nie je problém s hranicami by možno padlo aj celkom vhod vybudovať jednoduchú vlakovú zastávku medzi stanicou Petržalka a Kittsee a to najlepšie tam kde trať prechádza cez hranicu + dobudovať chodník na sídlisko Lúky V. Od najbližších panelákov by to bolo 15min pohodlnej chôdze.
Výhodou by bolo, že by ľudia zo sídliska nemuseli ísť až na stanicu a potom sa prakticky "vracať" a ušetrili by nejakých 5-7 minút. Nie je to zase bohvieako potrebné ale zase ani veľa penazí by nezhltlo vybudovanie dvoch perónov s malými sklenenými prístreškami a automatom na lístky.
Len taký nápad.
Reakcia na: Joyki #193154:
Neprešlo im to cez TEN-T a teraz to zasa budú skúšať znova v menšom a stále iba vyhadzovať peniaze na štúdie, projekty, súťaže a aj tak sa nič nepostaví.

Namiesto toho mohli urobiť nové zastávky vo Vrakuni, v Ružinove pri obratisku električiek, taktiež zastávku v Devínskej novej Vsi pri Glavici. Možno by boli náklady rovnaké ako za projektovú dokumentáciu na tú nezmyselnú trať Predmestie - Filiálka. Zrekonštruovať Hlavnú stanicu, vo dvore urobiť z tých slepých koľají nástupištia pre REXy do Viedne a Push-Pully od Malaciek. Blížia sa voľby do VÚC a zasa sa budú kandidáti predháňať, kto sľúbi ovčanom megalomanskejšiu vec. ?
Reakcia na: 810zssk #193155:
Ale tu sme v Bratislave, tu sa to tak proste robiť musí. Čo na tom, že v normálnom svete je to presne na opak.
Reakcia na: 810zssk #193152:
Minimalistická je rovnako stará stanica v Michalovciach. ?
Reakcia na: david1 #193149:
V koho plánoch? Sem s nimi. Pokiaľ ja viem, do roku 2020 sa so žiadnym výrazným posilnením regionálnej železničnej dopravy nepočíta a navyše ani jedna trať na to nemá kapacitu.
Reakcia na: Joyki #193154:
Lenze presne takto sa doprava robit nema. Ma existovat prehladne linkovanie a pravidelne trasy v hustych intervaloch. Nie odvsadial vsade raz za uhorsky rok.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.