Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #193156:
Bolo to v rozhovore s niekym s ministerstva v Pravde ohladne vyhladovych projektov v okoli Bratislavy. Ta stanica tam tiez asi nebude skor ako v roju 2020. Inac momentalne prebieha komplet rekonstrukcia stanice Predmestie. Z budovy ostal len skelet. Malo by nasledovat aj nastupiste. Som zvedavy ci tam nechaju tie schody na nastupiste alebo prekvapia pohyblivými...
Reakcia na: Joyki #193154:
Ako Ti už odpísal 810zssk, presne takto sa doprava robiť NEMÁ.

Akonáhle má cestujúci skúmať, či konkrétne tento najbližší vlak ráči ísť z hlavnej alebo z filiálky, vykašle sa celú verejnú dopravu a pôjde autom, lebo presne vie, kde ho má zaparkované.

A ani sa mu nečudujem. Ja kebyže si mám vybrať medzi modelom s vlakom raz za hodinu z hlavnej a raz za hodinu z filiálky a modelom, kde vlak mojim smerom odchádza iba z hlavnej stanice ale každú polhodinu, JEDNOZNAČNE som za druhú možnosť.

Ako tu už bolo napísané - niekto tu chce za ukrutné prachy budovať to, čoho sa za ešte ukrutnejšie prachy (dopravne oveľa civilizovanejšia) Viedeň snaží zbaviť.
Reakcia na: pressburger #193161:
No lenze cely ten projekt drzia pri zivote najma kvoli tomu ze nad Filialkou chce stavat nemenovana prisera z Himalaj. Keby si tam postavil pozemnu stanicu, cely zmysel projektu by padol 😉
Reakcia na: mrcheef #193159:
Teoreticky by mohli aj zrekonštruovať starú trať na filiálku a za nie až tak náročný rozpočet by mohla byť koncová stanica pri Trnavskom mýte, kde končí aj stará trať. Nepokladám za nevyhnutné, aby bola trať pod zemou
Reakcia na: 810zssk #193152:
Ten zamknutý podchod je skôr na závadu ľudom čo od vlaku idú nie smerom do mesta ale opačne smerom do Petržalky. Kedysi sa nezamykal.

Inak v tejto súvislosti keď už nie je problém s hranicami by možno padlo aj celkom vhod vybudovať jednoduchú vlakovú zastávku medzi stanicou Petržalka a Kittsee a to najlepšie tam kde trať prechádza cez hranicu + dobudovať chodník na sídlisko Lúky V. Od najbližších panelákov by to bolo 15min pohodlnej chôdze.
Výhodou by bolo, že by ľudia zo sídliska nemuseli ísť až na stanicu a potom sa prakticky "vracať" a ušetrili by nejakých 5-7 minút. Nie je to zase bohvieako potrebné ale zase ani veľa penazí by nezhltlo vybudovanie dvoch perónov s malými sklenenými prístreškami a automatom na lístky.
Len taký nápad.
Reakcia na: Joyki #193154:
Neprešlo im to cez TEN-T a teraz to zasa budú skúšať znova v menšom a stále iba vyhadzovať peniaze na štúdie, projekty, súťaže a aj tak sa nič nepostaví.

Namiesto toho mohli urobiť nové zastávky vo Vrakuni, v Ružinove pri obratisku električiek, taktiež zastávku v Devínskej novej Vsi pri Glavici. Možno by boli náklady rovnaké ako za projektovú dokumentáciu na tú nezmyselnú trať Predmestie - Filiálka. Zrekonštruovať Hlavnú stanicu, vo dvore urobiť z tých slepých koľají nástupištia pre REXy do Viedne a Push-Pully od Malaciek. Blížia sa voľby do VÚC a zasa sa budú kandidáti predháňať, kto sľúbi ovčanom megalomanskejšiu vec. ?
Reakcia na: 810zssk #193155:
Ale tu sme v Bratislave, tu sa to tak proste robiť musí. Čo na tom, že v normálnom svete je to presne na opak.
Reakcia na: 810zssk #193152:
Minimalistická je rovnako stará stanica v Michalovciach. ?
Reakcia na: david1 #193149:
V koho plánoch? Sem s nimi. Pokiaľ ja viem, do roku 2020 sa so žiadnym výrazným posilnením regionálnej železničnej dopravy nepočíta a navyše ani jedna trať na to nemá kapacitu.
Reakcia na: Joyki #193154:
Lenze presne takto sa doprava robit nema. Ma existovat prehladne linkovanie a pravidelne trasy v hustych intervaloch. Nie odvsadial vsade raz za uhorsky rok.
Prehliadli ste ale to, ze kedze filialka by bola mensia koncova staniva, koncili by tam len menej primestskych vlakov: teda tie posilove.
Takze ostali by v 1hod. intervale Os na hl.st. z NZ a TT zabezpecujuce prestupy na R/EC a ako doplnok by jazdili posilove Os na filialku prvotne pre dochadzajucich do BA.
V minulosti chceli na TrMy presmerovat vsetky vlaky, ale tak velka sranica to nebude, takze uz len z technickych dovodov to tak nebude. A tiez sa uz popri projekte spominali prestupy na hl.st. na ostatne vlaky, kt. by boli takto rozbite... takze netreba sa bat, takto by sa vyhovelo aj tym, kt. chcu na hl.st, aj tym, kt. by tam prestupovali a aj tym, kt. vyhovovalo vystup na Trnavskom myte.
Reakcia na: 810zssk #193152:
Ja som mal na to meškanie asi štastie. Vždy ked som išiel z koncertu tak proste meškal a bolo na hrane chytiť aj tu N93.
Reakcia na: david1 #193150:
N80 je motak, ale tak na stanicu aj tak dojdu naraz, takze uprednostnujem N80 ako meditovanie na zastavke cakajuc na N93. N80 som od toho vlaku vzdy stihol. Samozrejme, zamykanie podchodu je fail.

Naddimenzovans urcite nie je, ved je to len uplne minimalisticka stanicna hala.
Reakcia na: david1 #193149:
Zvýšenie počtu vlakov na súčasných tratiach nemá nič spoločné s budovaním novej stanice tam, kde nie je vôbec potrebná. Toto celé je len kvôli tomu, že Dopravoprojekt potrebuje kresliť, a im je úplne jedno, čo vlastne kreslia, lebo na toto aj tak EÚ peniaze nedá, a keďže nejaká štúdia realizovateľnosti môže prísť až po tom, čo to bude nakreslené, tak im to môže byť úplne jedno.
Reakcia na: 810zssk #193142:
N80 je strašný moták a pre meškanie,ktoré je väčšinou už z Viedne častokrát sa ani nedá stihnúť. Ludia čo bývajú napr.na druhej strane stanice ho majú tiež podla teba používať. To zamykanie podchodu ešte pred príchodom posledného vlaku je totálny nezmysel.

Napr.velkosť vestibulu a staničnej budovy vzhladom na počet vlakov ,ktoré odtial vypravujú. Smer Slovensko a Madarsko ani jeden. Stačila by úplne podobná ako je napr.Wien Simering. Niečo podobné by stačilo aj na Filiálke s podchodom ku Trnavskému mýtu.
Reakcia na: Mike #193147:
V plánoch je posilnenie regionálnej dopravy na TT a N.Zámky a Malacky vzhladom na stále sa zhoršujúcu sitáciu na cestách. To čo tam je teraz je určite nepostačujúce. Dokonca došlo pri zavedení taktu k zníženiu počtu osobákov aspoň na smer N.Zámky.
Reakcia na: david1 #193146:
Resp. ak by časť vlakov ostala NZ -Kúty a TT - Kúty teda na filiálku by išlo ešte menej ako 4 vlaky za hodinu v špičke a 2 v sedle tak to potom fakt nikto nikdy nezaplatí... lebo sa to ani neoplatí do toho investovať...
Veď aj ten tunel vedľa Karadžičovej a pod Nivami počítal s tým že za rannú špičkovú hodinu sa premelie cez stanicu Nivy neviem aké hausnumero cestujúcich (v tisícoch; a to iba za rannú špičkovú trojhodinu), aby sa to oplatilo budovať... preto k tomu pridružili ten koridor cez stred Petržalky, o ktorom toľko sníva teraz Marcelllo, lebo ani diaľkové vlaky (Paríž haha) - Viedeň - Bratislava, ani všetky Os od TT a SC by tam nespravili dostatočné objemy cestujúcich aby sa to naplnilo...
Reakcia na: david1 #193146:
No to som si myslel, že všetky osobáky od TT a SC. (120 a 130). To je cca 4 vlaky za hodinu v špičke a 2 v sedle..(Pre takú frekvenciu os vlakov budovať novú podzemnú stanicu...?)
Tým pádom by sa to pokračovanie vlakov zo 110 na 120/130, čo bolo úspešne zavedené, zrušilo.. (čo až tak nevadí, veď máme push pully a tých ľudí z jednej strany mesta na druhú nebolo až tak veľa, tak sa presunú späť do MHD..)


Tie rýchliky som sa pýtal iba pre istotu...
Reakcia na: Mike #193143:
Další čo poriadne nečíta. Nie všetky vlaky ,ale regionálne,ktoré tu končia. Na návoz a zvoz od IC/EC by chodili priebežné NZ-Kúty a Malacky-Trnava.Napr. ani dnes nemáš ráno prípoj na EC Jan Jesenius do Prahy či Berlína . Úspešne ho zrušili pred rokom. Uvedené EC predchádza osobák v Senci.Takže musíš ísť o hodinu skôr.
Reakcia na: 810zssk #193144:
kľudne aj nadzemnú ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.