Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: sant #193165:
http://imhd.sk/ba/diskusna-tema/1/Vseobecna-diskusia.html?dfpi=193113#193113

Myslím, že viac krát opakovať svoj príspevok nemusíte. ?
Dobrý deň Vám prajem na začiatok môjho diskusného príspevku
Neviem koho viedlo k zrušeniu autobusovej linky č.22 z Devinskej Novej Vsi
na Kramare Tato trasa vyhovovala bez prestupu dostať sa priamo do nemocnice
bez prestupovania. A preto neviem aký zamer sa tým sledoval a či sa robil prieskum
pre zrušenie tejto linky. Citovo sa s tym asi nik nezaoberal.Verím že sa pouvažuje
o návrate tejto linky späť.Ďakujem za pochopenie a na dodatok asi rozhodovali Ti
ludia ktori tento spoj nepotrebovali.
Reply on: Valec #193156:
Bolo to v rozhovore s niekym s ministerstva v Pravde ohladne vyhladovych projektov v okoli Bratislavy. Ta stanica tam tiez asi nebude skor ako v roju 2020. Inac momentalne prebieha komplet rekonstrukcia stanice Predmestie. Z budovy ostal len skelet. Malo by nasledovat aj nastupiste. Som zvedavy ci tam nechaju tie schody na nastupiste alebo prekvapia pohyblivými...
Reply on: Joyki #193154:
Ako Ti už odpísal 810zssk, presne takto sa doprava robiť NEMÁ.

Akonáhle má cestujúci skúmať, či konkrétne tento najbližší vlak ráči ísť z hlavnej alebo z filiálky, vykašle sa celú verejnú dopravu a pôjde autom, lebo presne vie, kde ho má zaparkované.

A ani sa mu nečudujem. Ja kebyže si mám vybrať medzi modelom s vlakom raz za hodinu z hlavnej a raz za hodinu z filiálky a modelom, kde vlak mojim smerom odchádza iba z hlavnej stanice ale každú polhodinu, JEDNOZNAČNE som za druhú možnosť.

Ako tu už bolo napísané - niekto tu chce za ukrutné prachy budovať to, čoho sa za ešte ukrutnejšie prachy (dopravne oveľa civilizovanejšia) Viedeň snaží zbaviť.
Reply on: pressburger #193161:
No lenze cely ten projekt drzia pri zivote najma kvoli tomu ze nad Filialkou chce stavat nemenovana prisera z Himalaj. Keby si tam postavil pozemnu stanicu, cely zmysel projektu by padol 😉
Reply on: mrcheef #193159:
Teoreticky by mohli aj zrekonštruovať starú trať na filiálku a za nie až tak náročný rozpočet by mohla byť koncová stanica pri Trnavskom mýte, kde končí aj stará trať. Nepokladám za nevyhnutné, aby bola trať pod zemou
Reply on: 810zssk #193152:
Ten zamknutý podchod je skôr na závadu ľudom čo od vlaku idú nie smerom do mesta ale opačne smerom do Petržalky. Kedysi sa nezamykal.

Inak v tejto súvislosti keď už nie je problém s hranicami by možno padlo aj celkom vhod vybudovať jednoduchú vlakovú zastávku medzi stanicou Petržalka a Kittsee a to najlepšie tam kde trať prechádza cez hranicu + dobudovať chodník na sídlisko Lúky V. Od najbližších panelákov by to bolo 15min pohodlnej chôdze.
Výhodou by bolo, že by ľudia zo sídliska nemuseli ísť až na stanicu a potom sa prakticky "vracať" a ušetrili by nejakých 5-7 minút. Nie je to zase bohvieako potrebné ale zase ani veľa penazí by nezhltlo vybudovanie dvoch perónov s malými sklenenými prístreškami a automatom na lístky.
Len taký nápad.
Reply on: Joyki #193154:
Neprešlo im to cez TEN-T a teraz to zasa budú skúšať znova v menšom a stále iba vyhadzovať peniaze na štúdie, projekty, súťaže a aj tak sa nič nepostaví.

Namiesto toho mohli urobiť nové zastávky vo Vrakuni, v Ružinove pri obratisku električiek, taktiež zastávku v Devínskej novej Vsi pri Glavici. Možno by boli náklady rovnaké ako za projektovú dokumentáciu na tú nezmyselnú trať Predmestie - Filiálka. Zrekonštruovať Hlavnú stanicu, vo dvore urobiť z tých slepých koľají nástupištia pre REXy do Viedne a Push-Pully od Malaciek. Blížia sa voľby do VÚC a zasa sa budú kandidáti predháňať, kto sľúbi ovčanom megalomanskejšiu vec. ?
Reply on: 810zssk #193155:
Ale tu sme v Bratislave, tu sa to tak proste robiť musí. Čo na tom, že v normálnom svete je to presne na opak.
Reply on: 810zssk #193152:
Minimalistická je rovnako stará stanica v Michalovciach. ?
Reply on: david1 #193149:
V koho plánoch? Sem s nimi. Pokiaľ ja viem, do roku 2020 sa so žiadnym výrazným posilnením regionálnej železničnej dopravy nepočíta a navyše ani jedna trať na to nemá kapacitu.
Reply on: Joyki #193154:
Lenze presne takto sa doprava robit nema. Ma existovat prehladne linkovanie a pravidelne trasy v hustych intervaloch. Nie odvsadial vsade raz za uhorsky rok.
Prehliadli ste ale to, ze kedze filialka by bola mensia koncova staniva, koncili by tam len menej primestskych vlakov: teda tie posilove.
Takze ostali by v 1hod. intervale Os na hl.st. z NZ a TT zabezpecujuce prestupy na R/EC a ako doplnok by jazdili posilove Os na filialku prvotne pre dochadzajucich do BA.
V minulosti chceli na TrMy presmerovat vsetky vlaky, ale tak velka sranica to nebude, takze uz len z technickych dovodov to tak nebude. A tiez sa uz popri projekte spominali prestupy na hl.st. na ostatne vlaky, kt. by boli takto rozbite... takze netreba sa bat, takto by sa vyhovelo aj tym, kt. chcu na hl.st, aj tym, kt. by tam prestupovali a aj tym, kt. vyhovovalo vystup na Trnavskom myte.
Reply on: 810zssk #193152:
Ja som mal na to meškanie asi štastie. Vždy ked som išiel z koncertu tak proste meškal a bolo na hrane chytiť aj tu N93.
Reply on: david1 #193150:
N80 je motak, ale tak na stanicu aj tak dojdu naraz, takze uprednostnujem N80 ako meditovanie na zastavke cakajuc na N93. N80 som od toho vlaku vzdy stihol. Samozrejme, zamykanie podchodu je fail.

Naddimenzovans urcite nie je, ved je to len uplne minimalisticka stanicna hala.
Reply on: david1 #193149:
Zvýšenie počtu vlakov na súčasných tratiach nemá nič spoločné s budovaním novej stanice tam, kde nie je vôbec potrebná. Toto celé je len kvôli tomu, že Dopravoprojekt potrebuje kresliť, a im je úplne jedno, čo vlastne kreslia, lebo na toto aj tak EÚ peniaze nedá, a keďže nejaká štúdia realizovateľnosti môže prísť až po tom, čo to bude nakreslené, tak im to môže byť úplne jedno.
Reply on: 810zssk #193142:
N80 je strašný moták a pre meškanie,ktoré je väčšinou už z Viedne častokrát sa ani nedá stihnúť. Ludia čo bývajú napr.na druhej strane stanice ho majú tiež podla teba používať. To zamykanie podchodu ešte pred príchodom posledného vlaku je totálny nezmysel.

Napr.velkosť vestibulu a staničnej budovy vzhladom na počet vlakov ,ktoré odtial vypravujú. Smer Slovensko a Madarsko ani jeden. Stačila by úplne podobná ako je napr.Wien Simering. Niečo podobné by stačilo aj na Filiálke s podchodom ku Trnavskému mýtu.
Reply on: Mike #193147:
V plánoch je posilnenie regionálnej dopravy na TT a N.Zámky a Malacky vzhladom na stále sa zhoršujúcu sitáciu na cestách. To čo tam je teraz je určite nepostačujúce. Dokonca došlo pri zavedení taktu k zníženiu počtu osobákov aspoň na smer N.Zámky.
Reply on: david1 #193146:
Resp. ak by časť vlakov ostala NZ -Kúty a TT - Kúty teda na filiálku by išlo ešte menej ako 4 vlaky za hodinu v špičke a 2 v sedle tak to potom fakt nikto nikdy nezaplatí... lebo sa to ani neoplatí do toho investovať...
Veď aj ten tunel vedľa Karadžičovej a pod Nivami počítal s tým že za rannú špičkovú hodinu sa premelie cez stanicu Nivy neviem aké hausnumero cestujúcich (v tisícoch; a to iba za rannú špičkovú trojhodinu), aby sa to oplatilo budovať... preto k tomu pridružili ten koridor cez stred Petržalky, o ktorom toľko sníva teraz Marcelllo, lebo ani diaľkové vlaky (Paríž haha) - Viedeň - Bratislava, ani všetky Os od TT a SC by tam nespravili dostatočné objemy cestujúcich aby sa to naplnilo...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.