Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #193096:
Kde som pisal ,ze by tam koncili vsetky? Raciansku odbremenis poriadne. Rano po prichode vlakov na Vinohrady a Predmestie to na zastavkach vyzera podobne ako na hlavnej stanici. Vacsina z nich vystupuje na Racianskom a idu hufne na Sancovu smer Trnavske myto na prestup.Po novom by isli vlakom az na Trnavske myto odkial by to mali do 10 min.na vsetky smery do svojho ciela /Gagarinova,Centrum,Ml.Nivy a pod./
K tvojim prestupom na hlavnej tie by zostali zachovane resp. dufam ze konecne budu cez Hl.st.vlaky prechadzat v trasach Kuty-N.Zámky a Malacky-Pezinok či Trnava.

K Filialke sa ma robit odbocka z N.Mesta
Reakcia na: Ike #193130:
Riešením by bolo, ak by trať z Trnavského prechádzala podzemne okolo Nív, cez centrum mesta (Nám. SNP) k Hlavnej stanici a niekde medzi Prokopa Veľkého a Dubovou by sa pripájala na trať 110.
Dosiahlo by sa oddelenie prímestskej a diaľkovej dopravy na Hlavnej stanici (pričom by ale stále zostali v jednom uzle), všetky regionálne vlaky (s výnimkou S70) by mohli prechádzať centrom, odhľahčilo by to MHD v centrálnej časti mesta (pri troche šťastia a úprav na tratiach 110, 120 a 130 by sa dal dosiahnuť interval 7,5/15//15 a to nepočítam s čisto vnútromestskými vlakmi).
Či, ako a kde napojiť na túto trať Petržalku by som ponechal na ustálení prepravných tokov po dokončení petržalskej električky.
Reakcia na: Ike #193130:
O tom vyraznom zlepseni by som polemizoval, pre drvivu vacsinu cestujucich by podla mna ziadne zlepsenie nenastalo.

A este jeden detail - argument o skvelej MHD na TrMy je pekny, ale mas dojem ze tam je volna kapacita?
Reakcia na: 810zssk #193128:
Samozrejme, ale ak si zoberieš súčasnú situáciu, pomer liniek a interval spojov z Trnavského mýta a z HLST (RIP električková trať) je výrazne prospech TrMy. Druhá vec je štruktúra cestujúcich, ktorá je v bežný pracovný deň v prospech denne dochádzajúcich s destináciou v Bratislave. Tak mi to potom nejako vychádza, že súčasný stav je prispôsobený menšine a jej nárokom.

Ak by sa regionálne vlaky presmerovali na TrMy, určite by sa našla skupina cestujúcich, ktorým by sa cestovanie zhoršilo (napr. cestujúci v relácii Senec - Viedeň a pod.). Dovolím si však tvrdiť, že týchto je výrazne menej ako denne dochádzajúcich cestujúcich (hocičo v BA-kraji - BA), ktorým by sa situácia výrazne zlepšila.

Komplexný prestupný terminál na HLST by mohol byť súčasťou rekonštrukcie. Zatiaľ to ale skôr vyzerá na deštrukciu.
Reakcia na: Ike #193126:
A ešte tam vybudovať obratisko MHD aby tam mohli začínať nejaké prázdne spoje ako dnes na hlst... ideláne aj pre el..
Reakcia na: Ike #193126:
Problem je ze su ludia co medzi tymi vlakmi prestupuju. Napr. Vieden teraz za obrovske peniaze buduje riesenie ktore umozni prave jednotnu stanicu.
Reakcia na: Valec #193125:
Pardon, opacny smer.
Reakcia na: MatejBA #193103:
Podľa mňa je to super - oddelené stanice regionálnych vlakov (HÉV) a ostatných funguje aj v Budapešti. Predsalen, denná dochádzka do mesta má iné ciele a nároky ako týždňová. "Suburbánna" konečná na Trnavskom mýte s obrovskou plejádou liniek do celého mesta by bolo bezkonkurenčné riešenie. Ešte keby sa to spojilo s podchodom. Rozhodne príjemnejšie a rýchlejšie cestovanie ako pchať sa cez davy intrákovcov na hlavnej.
Reakcia na: 810zssk #193119:
Patronka - Tesco Lamac (rano interval 60'!)

Určite si myslel toto spojenie???
Reakcia na: Dave177 #193123:
Z Nového Mesta pri oblúku na žst predmestie odbočka na trať predmestie-filiálka. Takže fyzicky by sa tie vlaky z DS neobjavili na stanici Bratislava - predmestie.
Reakcia na: MatejBA #193103:
Ako by si tam chcel dostať vlak z DS? Cez BA-Predmestie?
Reakcia na: sant #193121:
Tuto otázku a trochu v tvrdšom prevedení smeruj priamo na DPB a Magistrát a nahovor nato čo najviac ľudí a možno sa k 2.9 dočkáme zmeny k lepšiemu a to že sa 120 presmeruje na Patrónku kde je priami prestup na 211 Lebo vedenie DPB si osvojilo metódu vlády SR pokus omyl ideme ďalej ❗ ?
Prosim prečo sa zrušila linka č.22 z Devinskej Novej Vsi na Kramare
Toto bol spoj bez prestupu Čo viedlo DP mesta Bratislava k jeho zrušeniu
Reakcia na: 810zssk #193119:
A to si ako DPB predstavuje, presunúť tie masy od Tesca na Patrónku a ďalej... to môžu rovno L22 resp. 120 zrušiť, nie je veľa ľudí, ktorí robia v Tescu...
Reakcia na: Andreas.Papak #193116:
To je druha vec a uplne iny problem. Ono spojenie Mokrohajska - Tesco Lamac by az tak nevadilo (je to smiesne blizko), ale problemom je silny vypadok v spojeni Patronka - Tesco Lamac (rano interval 60'!)...
Reakcia na: Joyki #193117:
Ono ti ludia su uz dnes trochu blbi ze vystupuju na Vinohradoch 😃
Reakcia na: 810zssk #193099:
Tí, ktorí idú električkou na Riazanskú alebo Pioniersku po Račianske mýto, alebo do centra na Kamenné nám. a okolie. (možno sa to spraví, ak pôjde X13 v hustejšom intervale po novej trase)
Reakcia na: 810zssk #193115:
Aha, iste... inak touto zmenou sa nijako (s výnimkou L130) nedá dostať z Mokrohájskej do Tesca Lamač ?
Reakcia na: Andreas.Papak #193114:
1. Existuju aj ine linky ako 22. Ak necestuje z Hriadok, postacuje jeden prestup.

2. Mohla, keby v DPB pouzivali rozum.
Reakcia na: 810zssk #193113:
Veď L22 ide len po Tesco, s akým prestupom sa dostane? Ale inak, nemohla by sa tá L22 točiť cez Patrónku?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.