Reakcia na: david1 #193146:
No to som si myslel, že všetky osobáky od TT a SC. (120 a 130). To je cca 4 vlaky za hodinu v špičke a 2 v sedle..(Pre takú frekvenciu os vlakov budovať novú podzemnú stanicu...?) Tým pádom by sa to pokračovanie vlakov zo 110 na 120/130, čo bolo úspešne zavedené, zrušilo.. (čo až tak nevadí, veď máme push pully a tých ľudí z jednej strany mesta na druhú nebolo až tak veľa, tak sa presunú späť do MHD..)
Tie rýchliky som sa pýtal iba pre istotu...
Ike
Ak by sa regionálne vlaky presmerovali na TrMy, určite by sa našla skupina cestujúcich, ktorým by sa cestovanie zhoršilo (napr. cestujúci v relácii Senec - Viedeň a pod.). Dovolím si však tvrdiť, že týchto je výrazne menej ako denne dochádzajúcich cestujúcich (hocičo v BA-kraji - BA), ktorým by sa situácia výrazne zlepšila.
Komplexný prestupný terminál na HLST by mohol byť súčasťou rekonštrukcie. Zatiaľ to ale skôr vyzerá na deštrukciu.