Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #192945:
ano a ta suma je podozrivo blizka sume, za co sa nakupili sorky ?
Reakcia na: Marek1978 #192944:
Aha, budúci tok je volebný? ?
Reakcia na: 810zssk #192942:
hej a kinderkom ? Mohli si vybavit aspon L299.
Reakcia na: Marek1978 #192941:
Jak, takze poobede sa robi navoz a rano odvoz, hej? ? ? ?
Reakcia na: 810zssk #192940:
a na to, ze to ma byt celu noc, tak by sa tam mozno aj nocak zisiel kazdu hodinu ?
Reakcia na: Marek1978 #192939:
"ZST Cunovo" - nieco mi uslo? ?

Inak super rada, poslat tam ludi 90kou 😃
http://www.beefree.sk/info.html

tak toto bude iny masaker. Presunut to z letiska v TN na taku malu plochu a doprava ziadna. Resp. L90 ?
Reakcia na: MatejBA #192886:
Otázka znie, na čo by to v súčasnej situácii bolo? Aby zase vytvorili nejaké pseuodolinky a prestupy do 15 minút?

Pokiaľ nebude v projekte zahrnutá aj trať aspoň do Lamača, tak to nemá zmysel a bude to zase len prepieranie eurofondov a znižovanie user-friendly MHD
Reakcia na: MatejBA #192886:
V smere od Patrónky sa budú musieť rozobrať výložníky, inak to napojenie je otázka jednej víkendovej výluky.
Reakcia na: 810zssk #192932:
Buď som naivný, alebo nežijeme v 21. storočí...
Chcem sa poďakovať vodičovi 2640 za statočný boj s vozidlom na L75/4 o 16:30 od Tomášikovej smer Čiližská. Na Tomášikovej mu 4x skapal motor - pri každom zastavovaní, už som čakal, že nás vyloží na Gagarinovej kvôli prestupu na trolejbusy, ale šťastne to dotiahol až na konečnú. Hrdinský výkon ☺ btw 2640 nefungujú posledné dvere ?
Reakcia na: S499.1023 #192930:
Možno že zmena niektorých komponentov spôsobili odlišné zvuky výzbroje TV3 u košických T6A5-iek a u každých iných T6A5-iek. U bratislavských, brnianskych, pražských a myslím že aj ostravských je zvuk výzbroje pri rozbehu podobný zvuku rozbehu Peršingu (lokomotíve radu 163) t.j. ako keby preskakoval. U košických je to systém podobný električke 14T (rozbeh a brzdenie je presne opačné), ale je to zvuk, ako pri brzdení každých iných T6A5-iek. ? ?
Reakcia na: AAA #192929:
Zas ako ked poslala SAD TT svojich vodicov jazdit BA-Kittsee len s mapou, to tiez nebol nejaky win 😃
Reakcia na: S499.1023 #192930:
A toto bolo v prvej serii? Ak ano, tak by som predpokladal, ze by pre II a III seriach vybrali viacej spolahlive komponenty, nie?

A o 7085, tie ostatne problemy boli ked dielensky zeriav ju poskodil, hej?

Okrem toho, dakujem pekne na odpovede.
Reakcia na: t6a5iii #192927:
Električky T6A5 majú od zuačiatku jednu a tú istú elektrickú výzbroj (ČKD TV 3), menili sa len jednotlivé komponenty (tzv. experimenty Ing. Poláka).
Reakcia na: Mike #192889:
V normálnej firme by mu dali mapku, aby jasne vedel, čo a ako.
Reakcia na: t6a5iii #192927:
Od pristavenia 7085 do ústredných dielní do sprevádzkovania to trvalo 7 rokov. Samotná rekonštrukcia trvala menej a sprevádzali ju rôzne problémy nie len technického charakteru. Preto tak dlho.
T6A5 možno niekedy na začiatku premávky menili výzbroje, neskôr ak, tak zrejme už iba kvôli vyššej úspore elektriny. Ale pokiaľ viem tak z Krasňan je to najspoľahlivejší typ električky.. myslím T6 všeobecne. Neviem či speciálne I. II alebo III. séria má nejaké špecifiká oproti iným, čo by ju robilo menej spoľahlivejšou.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.