Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: frenky #192891:
Jááj toto ovláda tak 30% vodičov? A ešte keď v CP majú písané že majú jazdiť podľa ručného ovládania palubákov cez linku a cieľ..
niekedy pomáha aspoň keď je to napísané ako pre debilov že cez tlačidlo 6 spoj/smer si navolíte patričný smer.. ale toto tam teraz tušim nie je...
Reakcia na: Ike #192890:
Zasa nie si až tak ďaleko od reality...
Ale to sa robilo čo viem hlavne v Krasňanoch.. napr. keď k 5.9.2005 dostali nové linky tak deň predtým zobrali autobus a všetci vodiči čo mali voľno a mali záujem tak sa išli previezť po trase nových liniek čo mali robiť. Ale to sa jednalo o trvalé linky.
Na prvej kolóne sa to riešilo systémom, napr. keď sa k sept. 2011 zrušili Krasňany a ich linky sa preradili aj na prvú tak už v lete bol oznam že vodiči vo vlastnom záujme si prejdite nasledovné linky: a boli vymenované, lebo od septembra ich bude robiť naša prevádzka..
Lenže toto je týždňová výluka, takže jednak asi ani nikomu toto nenapadlo riešiť a keby aj, je leto dovolenky, služby sa obsadzujú LTT, takže kľudne to mohol dostať nejaký vodič zo zálohy alebo dokonca z voľna u ktorého sa vôbec nepredpokladalo že by tam mal ísť..
Reakcia na: Mike #192889:
Ale ved sa predsa da jazdit cez linku a "spoj/smer" v tom pripade ti zastavky hadze. Lenze to by sa uz po 13 rokoch niektori museli naucit pouzivat palubak...
Reakcia na: Mike #192889:
K bodu 3.

Človek by očakával, že DPB v posledný deň riadnej premávky zabezpečí "zácvik" autobusárov na dotknutých trolejbusových linkách (t.j. autobusár sa bude voziť v trolejbuse). Či veľa by som chcel? ?
Reakcia na: AAA #192888:
2. V palubákoch boli nahraté služby na 204 a 212 od 1.7 do 28.7. Teraz sa síce vrátili na pôvodné grafikony, ale na jeen týždeň by sa zasa museli nahrávať "nové" služby do palubákov, čo sa zjavne nestalo.. preto sa jazdí iba na linku a cieľ..
3. autobusáci nepoznajú trolejbusové linky (nemali na ne zácvik)..
Súčasná výluka na Patrónke je zo strany DPB absolútne nezvládnutá:
1. na letákoch je veľkým nadpis o zmene na linkách 204 a 205 a súčasné trasy sú popísané značne nezrozumiteľne (najmä 212),
2. hoci 204 a 212 jazdia v časoch pôvodných odchodov 204 a 212 a v ich riadnej trase, tak na vnútornom BUSE sa vôbec nezobrazujú zastávky (vodiči používajú "odklon"?).
3. Ako je možné, že som v pondelok musel vodičovi 204 vysvetľovať ako sa má na Valašskej otočiť a kde má nástupište a výstupište, keďže mu to nikto jasne nepovedal?
Tak myslím, že tieto O405GN by boli v Bratislave u cestujúcich obľúbenejšie ak nie vôbec najobľúbenejšie autobusy, ktoré nemajú klimatizáciu pre cestujúcich.
http://autoline-eu.sk/sf/autobus-mestsky-autobus-MERCEDES-BENZ-O405-GN--13071812105709748300.html

Avšak obával by som sa ako by sa pri tak veľkých oknách správali cestujúci. ? Napr. po nástupe revizórov by vyskakovali z rozbiehajúceho autobusu. ?
Inak neviete, kedy planuje DPB opat prerusit premavku TBusov na Patronke a spojit Patronku a Brniansku? ? (lebo to nevyzera, zeby vobec pripravili nieco na ten styl z fotiek, ktore sa sem dali)
http://www.cas.sk/forum/218226/bratislavska-mhd-sa-chce-modernizovat-cestujuci-budu-pouzivat-cipove-karty/1 pán Záhradník ? niekto si neuvedomil že už je druhé výročie čo je vo funkcií delfín a spol.
Dobrý večer prajem:-) Vie mi niekto poradiť, ako sa dostanem ráno z Molecovej na adresu Pri seči 1 tak, aby som tam bol najneskôr 8:45? Šmejdil som po mape, ale akosi bezvýsledne. Dík:-)
Reakcia na: Joyki #192882:
ja viem že sa to posunulo kvôli tomu že mesto nebolo schopné vyhlásiť tender
Reakcia na: Roberto #192875:
Zavádzanie JCL bolo posunuté len pre predĺženie obstarávania a nákupu nových označovačov a pal. počítačov pre DPB a ŽSR.
A keďže už je vyhlásené verejné obstarávanie, a už sa partneri aj vopred dohodli, vedia skoro naisto, že bude všetko hotové dovtedy - nakúpia sa označovače a palubné počítače /a dispečersky riadiaci systém pre BID).
Dobry den, som dopravny historik z Kanady. Zil som v Bratislave od 2004 do 2006 a vela krat som jazdil na elektrickach, takze sa o ne velmi zaujimam. Chcel by som vediet, ktore z tychto vozov su spolahlive a ktore nie.

T6A5/III
K2G
T3M
T3G

A v trolejbusov,

14 TrM
15 TrM

Dakujem pekne.
Reakcia na: Roberto #192879:
a co to meni na veci?
Reakcia na: on-line #192878:
je tam odbojárske napísané
Reakcia na: VLK #192876:
Hm, v časoch, keď som tam brigádoval (a jedným z tam zamestnaných dopravných inžinierov bol ing. K. K., t. č. DPB), platilo železné pravidlo, že v takomto prípade buď vložený signál alebo proste hluchý čas, ale neodistiť si kolízne smery, to by znalý mohol vyhrať aj pekný súd.
Titl je u mňa taký istý dopravný inžinier ako ožratý optimalizátor Trnavy, čiže kredit nulový. Člkovek ktorý odmieta diskusiu s odvolaním na to, že on má okrúhlu pečiatku, je u mňa ako autorita odpísaný.
Reakcia na: S499.1023 #192871:
niekedy to umožní radič, keď je veľká vzdialenosť kolíznych dráh a vychádzajú kratšie medzičasy, napr. v Košiciach na križovatke Palackého a Protifašistických Bojovníkov (Aupark) to tak nastavil Titl a na námietky vodičov autobusov, ktorí vchádzali z Palackého do križovatky a pritom sa na nich rútili autá od Jantárovej reagoval tým, že chce vidieť toho, kto by to napálil do toho autobusu... všetko je o dopravnom inžinierovi, ktorý zostavuje signálny plán a aké ďalšie podmienky zohľadňuje pri jeho príprave okrem matematicky vypočítaných medzičasov, ak vôbec...
Reakcia na: Joyki #192874:
no a nebude to v polovici roka 2014 ale v polovici roka 2015 ako to poznáme pôvodne sa to malo robiť v II. etape ktorá má byť v dezembri
Reakcia na: Roberto #192870:
Tretia etapa, čiže zavádzanie JCL v IDS má byť spustená podľa BID "v polovici roka 2014".

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.