Dobrý večer prajem:-) Vie mi niekto poradiť, ako sa dostanem ráno z Molecovej na adresu Pri seči 1 tak, aby som tam bol najneskôr 8:45? Šmejdil som po mape, ale akosi bezvýsledne. Dík:-)
Zavádzanie JCL bolo posunuté len pre predĺženie obstarávania a nákupu nových označovačov a pal. počítačov pre DPB a ŽSR.
A keďže už je vyhlásené verejné obstarávanie, a už sa partneri aj vopred dohodli, vedia skoro naisto, že bude všetko hotové dovtedy - nakúpia sa označovače a palubné počítače /a dispečersky riadiaci systém pre BID).
Dobry den, som dopravny historik z Kanady. Zil som v Bratislave od 2004 do 2006 a vela krat som jazdil na elektrickach, takze sa o ne velmi zaujimam. Chcel by som vediet, ktore z tychto vozov su spolahlive a ktore nie.
Hm, v časoch, keď som tam brigádoval (a jedným z tam zamestnaných dopravných inžinierov bol ing. K. K., t. č. DPB), platilo železné pravidlo, že v takomto prípade buď vložený signál alebo proste hluchý čas, ale neodistiť si kolízne smery, to by znalý mohol vyhrať aj pekný súd.
Titl je u mňa taký istý dopravný inžinier ako ožratý optimalizátor Trnavy, čiže kredit nulový. Člkovek ktorý odmieta diskusiu s odvolaním na to, že on má okrúhlu pečiatku, je u mňa ako autorita odpísaný.
niekedy to umožní radič, keď je veľká vzdialenosť kolíznych dráh a vychádzajú kratšie medzičasy, napr. v Košiciach na križovatke Palackého a Protifašistických Bojovníkov (Aupark) to tak nastavil Titl a na námietky vodičov autobusov, ktorí vchádzali z Palackého do križovatky a pritom sa na nich rútili autá od Jantárovej reagoval tým, že chce vidieť toho, kto by to napálil do toho autobusu... všetko je o dopravnom inžinierovi, ktorý zostavuje signálny plán a aké ďalšie podmienky zohľadňuje pri jeho príprave okrem matematicky vypočítaných medzičasov, ak vôbec...
To som už zistil aj empiricky, že mi tam podbiehajú autá od Tesca, hoci idem na čistú zelenú.
Inak ak je to skutočne tak, ako si napísal a svieti čo len sekundu zelená z oboch smerov, tak to je zásadná chyba nielen v počítaní vyprázdňovacích časov ale aj v programovaní radiča, keďže v radiči má byť nastavené, že súčasné voľná v kolíznych smeroch zhodia radič okamžite do poruchy. Možno by sa VLK mohol presnejšie vyjadriť, predsa len moje praktické znalosti CSS končia pri radičoch BDE z AŽD a GA zo Siemensu.
Inak, keď sa bavíme o vyprázdňovacích časoch a dementoch, tak odporúčam v noci výjazd z Tesca Lamač smer Patrónka. V noci je vidno aj aké svetlo svieti na semafore z Lamača. Na výjazde z Tesca skočí žltá a na ceste I/2 je stále zelená. Až keď sa prvé autá z Tesca rozbehnú skočí autám na I/2 žltá a potom červená.
Trať na ulici Pri suchom mlyne a K Železnej studienke bola dnes úspešne vykotvená, takže priestor na tieto špekulácie tým pádom zanikol. 211 treba, ale cez Patrónku, aby sa na ňu odniekiaľ aj dalo prestupovať.
Tak ale bolo by vhodne, aby tam nieco jazdilo (i ked to je len moj soto nazor) a 211 je idealna - spaja Vojenku, Kramare a Onkologicky, nie je to linka, ktora by zachranila pocet cestujucich (ktory je asi potrebny) a ma "len" polhodinovy interval. Okrem toho od Vojenskej pojde na kramare 212, takze aspon trochu by to malo inu trat, kym by sa neurobilo precislovanie a reorganizacia liniek
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
quentin23