Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
http://www.cas.sk/forum/218226/bratislavska-mhd-sa-chce-modernizovat-cestujuci-budu-pouzivat-cipove-karty/1 pán Záhradník ? niekto si neuvedomil že už je druhé výročie čo je vo funkcií delfín a spol.
Dobrý večer prajem:-) Vie mi niekto poradiť, ako sa dostanem ráno z Molecovej na adresu Pri seči 1 tak, aby som tam bol najneskôr 8:45? Šmejdil som po mape, ale akosi bezvýsledne. Dík:-)
Reakcia na: Joyki #192882:
ja viem že sa to posunulo kvôli tomu že mesto nebolo schopné vyhlásiť tender
Reakcia na: Roberto #192875:
Zavádzanie JCL bolo posunuté len pre predĺženie obstarávania a nákupu nových označovačov a pal. počítačov pre DPB a ŽSR.
A keďže už je vyhlásené verejné obstarávanie, a už sa partneri aj vopred dohodli, vedia skoro naisto, že bude všetko hotové dovtedy - nakúpia sa označovače a palubné počítače /a dispečersky riadiaci systém pre BID).
Dobry den, som dopravny historik z Kanady. Zil som v Bratislave od 2004 do 2006 a vela krat som jazdil na elektrickach, takze sa o ne velmi zaujimam. Chcel by som vediet, ktore z tychto vozov su spolahlive a ktore nie.

T6A5/III
K2G
T3M
T3G

A v trolejbusov,

14 TrM
15 TrM

Dakujem pekne.
Reakcia na: Roberto #192879:
a co to meni na veci?
Reakcia na: on-line #192878:
je tam odbojárske napísané
Reakcia na: VLK #192876:
Hm, v časoch, keď som tam brigádoval (a jedným z tam zamestnaných dopravných inžinierov bol ing. K. K., t. č. DPB), platilo železné pravidlo, že v takomto prípade buď vložený signál alebo proste hluchý čas, ale neodistiť si kolízne smery, to by znalý mohol vyhrať aj pekný súd.
Titl je u mňa taký istý dopravný inžinier ako ožratý optimalizátor Trnavy, čiže kredit nulový. Člkovek ktorý odmieta diskusiu s odvolaním na to, že on má okrúhlu pečiatku, je u mňa ako autorita odpísaný.
Reakcia na: S499.1023 #192871:
niekedy to umožní radič, keď je veľká vzdialenosť kolíznych dráh a vychádzajú kratšie medzičasy, napr. v Košiciach na križovatke Palackého a Protifašistických Bojovníkov (Aupark) to tak nastavil Titl a na námietky vodičov autobusov, ktorí vchádzali z Palackého do križovatky a pritom sa na nich rútili autá od Jantárovej reagoval tým, že chce vidieť toho, kto by to napálil do toho autobusu... všetko je o dopravnom inžinierovi, ktorý zostavuje signálny plán a aké ďalšie podmienky zohľadňuje pri jeho príprave okrem matematicky vypočítaných medzičasov, ak vôbec...
Reakcia na: Joyki #192874:
no a nebude to v polovici roka 2014 ale v polovici roka 2015 ako to poznáme pôvodne sa to malo robiť v II. etape ktorá má byť v dezembri
Reakcia na: Roberto #192870:
Tretia etapa, čiže zavádzanie JCL v IDS má byť spustená podľa BID "v polovici roka 2014".
Reakcia na: Valec #192872:
Konkrétne ten jeden čo má na starosti semafory v celom meste..
Reakcia na: S499.1023 #192871:
Hádam len nepochybujete o tom, že by takú zásadnú vec chlapci z KDI pri všetkej odbornosti prehliadli. ?
Reakcia na: Ike #192868:
To som už zistil aj empiricky, že mi tam podbiehajú autá od Tesca, hoci idem na čistú zelenú.
Inak ak je to skutočne tak, ako si napísal a svieti čo len sekundu zelená z oboch smerov, tak to je zásadná chyba nielen v počítaní vyprázdňovacích časov ale aj v programovaní radiča, keďže v radiči má byť nastavené, že súčasné voľná v kolíznych smeroch zhodia radič okamžite do poruchy. Možno by sa VLK mohol presnejšie vyjadriť, predsa len moje praktické znalosti CSS končia pri radičoch BDE z AŽD a GA zo Siemensu.
Reakcia na: 810zssk #192869:
konečne sa dočkáme možno aj JCL
Reakcia na: S499.1023 #192864:
Inak, keď sa bavíme o vyprázdňovacích časoch a dementoch, tak odporúčam v noci výjazd z Tesca Lamač smer Patrónka. V noci je vidno aj aké svetlo svieti na semafore z Lamača. Na výjazde z Tesca skočí žltá a na ceste I/2 je stále zelená. Až keď sa prvé autá z Tesca rozbehnú skočí autám na I/2 žltá a potom červená.
Reakcia na: MatejBA #192866:
Trať na ulici Pri suchom mlyne a K Železnej studienke bola dnes úspešne vykotvená, takže priestor na tieto špekulácie tým pádom zanikol. 211 treba, ale cez Patrónku, aby sa na ňu odniekiaľ aj dalo prestupovať.
Reakcia na: Majo #192860:
Tak ale bolo by vhodne, aby tam nieco jazdilo (i ked to je len moj soto nazor) a 211 je idealna - spaja Vojenku, Kramare a Onkologicky, nie je to linka, ktora by zachranila pocet cestujucich (ktory je asi potrebny) a ma "len" polhodinovy interval. Okrem toho od Vojenskej pojde na kramare 212, takze aspon trochu by to malo inu trat, kym by sa neurobilo precislovanie a reorganizacia liniek 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.