Reakcia na: Peon #192836:
Keď pred 10 rokmi zaviedli JFN Kartu (dnes Sommerticket), tak som tade často chodil cez prázdniny, a medzi DNV a Marcheggom slovenský sprievodca kontroloval slovenské lístky vždy. Preto si to tak dobre pamätám, lebo nebolo možné ísť z Viedne cez Marchegg bez toho, aby som si predtým kúpil lístok od hranice po Bratislavu. Ak si dobre pamätám, podstata problému vlastne bola, že vo vlaku nebolo možné od sprievodcu kúpiť lístok od hranice, a preto v takom prípade bola podľa predpisov automaticky pokuta 800 Sk. Predpokladám, že nejak dohovoriť sa so sprievodcom by bolo možné, ale radšej som to nikdy neskúšal.Mimochodom z Petržalky už vtedy chodili čisto Rakušania, takže tam sa úsek po hranicu sa riešil cestovaním na šedo, len raz sa mi stalo, že mi rakúsky sprievodca chcel nanútiť lístok od hranice po Petržalku, ale nakoniec po mojom nezáujme to nechal tak
S499.1023
1) Samozrejme, môžeš a ja mám právo k tomu zaujať akýkoľvek postoj.
2) Preto, že to je, dohnané do extrému, to isté ako keby si navrhoval, že po Panónskej sa bude jazdiť na zelenú a zo Ševčenkovej na červenú. Už mnoho desiatok krát tu bolo popísané, prečo sa v Rakúsku blikajúca zelená používa a aké odlišnosti v legislatívnom rámci u nás spôsobujú jej nezmyselnosť, tak to nebudem opakovať. Budeme po blikajúcej zelenej zavádzať ešte pomaly a rýchlo blikajúcu zelenú a pomaly a rýchlo blikajúcu žltú, prípadne jednu červenú a dve červené? Zatiaľ čo električky nemajú medzi voľnom a stoj nič a vyprázdňovacie časy dementi, programujúci semafory, nezohľadňujú?
3) Ja mám taký istý názor na teba, takže sme si kvit.