Mišo môžem niečo k Tvojej galérii - update? Pozriem fotografie Sanosy a čo nevidím, polovica z týchto fotografií je 14 Tr alebo 15 Tr, robíš si srandu ? Link poslaný Jeřábovi, ahoj.
OEBB nemajú nejaké nové 1-podlažné vozne klasickej stavby na regionálnu dopravu. Tie, čo jazdia cez Marchegg ku nám, sa používajú bežne aj v rámci Rakúska, a to nielen v regionálnej doprave, ale napr. aj na posilových piatkovo-nedeľných IC. Na neelektrifikovaných tratiach sa pužívajú Desirá a 5047, klasická súprava rušeň+vozne v nezávislej trakcii je v Rakúsku v podstate rarita. Talenty aj poschodové lasice majú klimatizáciu. Bageta nemá ani vákuové toalety (sú tam obyčajné prepadové hajzle), nie ešte aby mala klimatizáciu. ? Zo šukafónov je klimatizovaný akurát 812.008 (pôvodne určený pre nikdy nerealizované vlaky InterRegio), ale neviem, či ta klimatizácia aj funguje. Na trať Marchegg - Gaenserndorf pre tých 5 cestujúcich v dohľadnej dobe asi nič novšie nenasadia.
Od 1.6.2013 invalid mladší ako 60 rokov nemá nárok na polovičnú zlavu,neviem čo sa píše ,ale každá pokladníčka sa podla toho riadi a doterajšiu zlavu už neuznáva,lebo vraj Bratislava by nemala na novoročný ohňostroj.
Do bratislavy chodia len slovaci pracujuci v rakusku, takze na nich mozu kaslat, nove veci sa davaju viac dovnutra. Oni to kupuju pre seba nam mozu kaslat na hlavu chapes.
Odkedy sú na vlakoch Bratislava - Marchegg - Wien radené namiesto jedného až dva slovenské vozne (Bdteer)? Čiže dva sú slovenské a dva rakúske. Kuriózne je, že tam OBB nasadzujú tie ich staršie vozne, a teda tie naše novšie sú nielen krajšie, ale v týchto horúčavách zatiaľ čo v rakúskych horúco, tak slovenské sú príjemne klimatizované. ?
Teraz neviem - Talenty OBB a tie ich poschoďáky čo tiež občas zavítajú do Petržalky majú klimatizáciu? A u nás tzv. bageta vyskytujúca sa napr. medzi Kútmi a Skalicou má klimatizáciu?
Medzi stanicami Marchegg a Ganserndorf jazdí ten motoráčik čo kedysi až do Bratislavy premával. Ten nemá klimatizáciu. Neplánujú tam nasadiť niečo novšie?
Re Ike:
A znova - v iných metropolach je v prvom rade štandardné iné správanie vodičov a to je to, na čo je u nás potrebné sa zamerať. Blikajuce zelene, oranzove, sekundove odpocitavania - to je inak všetko pekne..
lebo reko má byť dokončená do konca roka kvôli NFP ktorý sa do vtedy musí vyčerpať. Kedysi sa vraj chodilo po ulici : ,,Na Grbe´´ a ,,Na vyhliadke´´ lenže sa obávam že teraz to nebude možné zaparkované autá atď a s tým nelogickým riešením máš pravdu ? avšak nie všetci čo sú na Olejkárskej sú zlý nehádžme ich preto do jedného vredca 1-2 ľudia by sa v predstavenstve a medzi riaditeľmi našli
chysta sa reko celej Istrijskej /zastávka ,,Novoveská´´ vraj sa má začať už čoskoro neviete niečo ohľadom toho organizácia dopravy atď. lebo majú vraj znižovať cestu a aj robiť niečo s potrubiami ďakujem
Na Vajnorskú radiálu možno prestúpiť aj na Legionárskej.
Inak, podľa mojich vedomostí malo byť po reko križovatky pri Saleziánoch umožnené aj odbočenie zo zast. Saleziáni na Záhradnickú v smere do Ružinova. Na to tam je aj to električkové návestidlo. Ale vraj kvôli tomu, že by bolo treba dva či tri káble navyše a osobitný program do radiča počas výluk = viac €, tak sa to neurobilo.
všetko sa da a dalo by sa aj cez Trnavske Myto so zastavkami: ....SLOVANET- Saleziani-Krizna-Trnavske myto - Zimny stadion (ako L205 na Rajsku) - SLOVANET . Hoc v tejto trase nevidim vyznam, ale zrejme pani prestupuje na nejaku L63 co jej terajsia X8 moze robit problem prip. prestup na Vajnorsku radialu.
No nedá sa všetkým vyhovieť a na ten týždeň rto človek vie vydržať
1. Ja si mozem navrhovat co chcem, ja za to nedostavam peniaze a neohrozujem svojimi vyrokmi a rozhodnutiami vyvoj mesta.
2. Vysvetli mi padnym argumentom, preco by nemohla napriklad na krizovatke na Panonskej na Shellke zelena pre vozidla na Panonskej blikat a pre vozidla s vyjazdom zo Ševčenkovej nie.
3. Urazit ma nemozes, tak sa o to nemusis dalej pokusat. Mozno mas nacitane vo svojom odbore a rozumies sa doprave ale za inteligentneho cloveka ta nepovazujem. Tvoje spravanie tu vykazuje spravanie sociopata.
Tvoje domnienky sú zlé. Naopak, poznám dosť ľudí s obmedzenou schopnosťou pohybu a z vodičov v BA majú stres. V iných metropolách je to bežné, tak prečo niečo neuľahčiť aj u nás?
Beriem, v UK máme blikajúcu zelenú keď je blikajuca oranzová, tj vstup na prechod už nie je mozny, iba dokončenie zapocateho a vodiči môžu začať prechádzať pokial chodci prešli z ich dráhy. Inak na to slúži funkcia, že po zelenej, ktora zhasne sa červená rozsvieti až po niekoľkých sekundách (často aj +5) a aj počas nej máš tak 2 sekundy na evakuáciu. Ale o inom som chcel - mám pocit zo štýlu tvojho príspevku akoby sme vôbec neboli schopní a ani nemali byt schopní na pomalsieho (a obmedzujuceho) chodca počkať. Kto je normálny počká a agresívnym trulom treba brat vodicaky a na to blikajuce zelene netreba.
1. Mas dojem ze cestovne sa zvysuje len pre obdobie prazdnin? Vacsina vyssiu sumu aj tak zaplati az v septembri.
2. Ako presne si predstavujes ze by sa X8 mala na to Trnavske myto dostat?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
matel