Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Roberto, ja si myslím, že keď je téma o Sanosoch, nemá tam čo iné hťadať, keď sa budeme baviť napr. o T3 nemá tam čo hľadať napr. K2... Či máš iný názor?
Reakcia na: matel #192826:
15. výročie ukončenia premávky Sanosov si pripomeňme historickými fotkami trolejbusov (27.7.2013) historickými fotkami si ich pripomíname takže aj iných trolejbusov ❗
Reakcia na: Sheep221 #192822:
Si tým asi nikdy nešiel. Tými vlakmi chodia aj turisti a Rakušania tým bežne medzi Marcheggom a Viedňou chodia tiež.
Mišo môžem niečo k Tvojej galérii - update? Pozriem fotografie Sanosy a čo nevidím, polovica z týchto fotografií je 14 Tr alebo 15 Tr, robíš si srandu ? Link poslaný Jeřábovi, ahoj.
Reakcia na: Peon #192821:
OEBB nemajú nejaké nové 1-podlažné vozne klasickej stavby na regionálnu dopravu. Tie, čo jazdia cez Marchegg ku nám, sa používajú bežne aj v rámci Rakúska, a to nielen v regionálnej doprave, ale napr. aj na posilových piatkovo-nedeľných IC. Na neelektrifikovaných tratiach sa pužívajú Desirá a 5047, klasická súprava rušeň+vozne v nezávislej trakcii je v Rakúsku v podstate rarita. Talenty aj poschodové lasice majú klimatizáciu. Bageta nemá ani vákuové toalety (sú tam obyčajné prepadové hajzle), nie ešte aby mala klimatizáciu. ? Zo šukafónov je klimatizovaný akurát 812.008 (pôvodne určený pre nikdy nerealizované vlaky InterRegio), ale neviem, či ta klimatizácia aj funguje. Na trať Marchegg - Gaenserndorf pre tých 5 cestujúcich v dohľadnej dobe asi nič novšie nenasadia.
Reakcia na: Peon #192799:
Od 1.6.2013 invalid mladší ako 60 rokov nemá nárok na polovičnú zlavu,neviem čo sa píše ,ale každá pokladníčka sa podla toho riadi a doterajšiu zlavu už neuznáva,lebo vraj Bratislava by nemala na novoročný ohňostroj.
Reakcia na: Sommelier #192820:
No a v neposlednom rade je spravanie vodicov v narode, to nezmenis tym ze ustanovis ine pravidla cestnej premavky.
Reakcia na: Peon #192821:
Do bratislavy chodia len slovaci pracujuci v rakusku, takze na nich mozu kaslat, nove veci sa davaju viac dovnutra. Oni to kupuju pre seba nam mozu kaslat na hlavu chapes.
Odkedy sú na vlakoch Bratislava - Marchegg - Wien radené namiesto jedného až dva slovenské vozne (Bdteer)? Čiže dva sú slovenské a dva rakúske. Kuriózne je, že tam OBB nasadzujú tie ich staršie vozne, a teda tie naše novšie sú nielen krajšie, ale v týchto horúčavách zatiaľ čo v rakúskych horúco, tak slovenské sú príjemne klimatizované. ?

Teraz neviem - Talenty OBB a tie ich poschoďáky čo tiež občas zavítajú do Petržalky majú klimatizáciu? A u nás tzv. bageta vyskytujúca sa napr. medzi Kútmi a Skalicou má klimatizáciu?

Medzi stanicami Marchegg a Ganserndorf jazdí ten motoráčik čo kedysi až do Bratislavy premával. Ten nemá klimatizáciu. Neplánujú tam nasadiť niečo novšie?
Reakcia na: Ike #192811:
Re Ike:
A znova - v iných metropolach je v prvom rade štandardné iné správanie vodičov a to je to, na čo je u nás potrebné sa zamerať. Blikajuce zelene, oranzove, sekundove odpocitavania - to je inak všetko pekne..
Reakcia na: gejza #192818:
lebo reko má byť dokončená do konca roka kvôli NFP ktorý sa do vtedy musí vyčerpať. Kedysi sa vraj chodilo po ulici : ,,Na Grbe´´ a ,,Na vyhliadke´´ lenže sa obávam že teraz to nebude možné zaparkované autá atď a s tým nelogickým riešením máš pravdu ? avšak nie všetci čo sú na Olejkárskej sú zlý nehádžme ich preto do jedného vredca 1-2 ľudia by sa v predstavenstve a medzi riaditeľmi našli
Reakcia na: Roberto #192817:
mám dojem, že na Olejkárskej čakajú, čo tu navrhneme v diskusii, potom vyberú najnelogickejšie riešenie a ešte viac ho domrvia ...
chysta sa reko celej Istrijskej /zastávka ,,Novoveská´´ vraj sa má začať už čoskoro neviete niečo ohľadom toho organizácia dopravy atď. lebo majú vraj znižovať cestu a aj robiť niečo s potrubiami ďakujem
Reakcia na: Petto #192815:
Na Vajnorskú radiálu možno prestúpiť aj na Legionárskej.

Inak, podľa mojich vedomostí malo byť po reko križovatky pri Saleziánoch umožnené aj odbočenie zo zast. Saleziáni na Záhradnickú v smere do Ružinova. Na to tam je aj to električkové návestidlo. Ale vraj kvôli tomu, že by bolo treba dva či tri káble navyše a osobitný program do radiča počas výluk = viac €, tak sa to neurobilo.
Reakcia na: Valec #192807:
všetko sa da a dalo by sa aj cez Trnavske Myto so zastavkami: ....SLOVANET- Saleziani-Krizna-Trnavske myto - Zimny stadion (ako L205 na Rajsku) - SLOVANET . Hoc v tejto trase nevidim vyznam, ale zrejme pani prestupuje na nejaku L63 co jej terajsia X8 moze robit problem prip. prestup na Vajnorsku radialu.

No nedá sa všetkým vyhovieť a na ten týždeň rto človek vie vydržať
Reakcia na: 810zssk #192808:
taka otazka, keby X8 chodila po Jegeho, velmi by to vadilo? Je viac treba X8 na Trnavskom m. alebo pri Salezianoch?
Reakcia na: TeBeCe #192810:
á nové označovače a nielen tie .. kto to vyhrá žeby EmTrest ? ?
Reakcia na: S499.1023 #192800:
1. Ja si mozem navrhovat co chcem, ja za to nedostavam peniaze a neohrozujem svojimi vyrokmi a rozhodnutiami vyvoj mesta.

2. Vysvetli mi padnym argumentom, preco by nemohla napriklad na krizovatke na Panonskej na Shellke zelena pre vozidla na Panonskej blikat a pre vozidla s vyjazdom zo Ševčenkovej nie.

3. Urazit ma nemozes, tak sa o to nemusis dalej pokusat. Mozno mas nacitane vo svojom odbore a rozumies sa doprave ale za inteligentneho cloveka ta nepovazujem. Tvoje spravanie tu vykazuje spravanie sociopata.
Reakcia na: Sommelier #192809:
Tvoje domnienky sú zlé. Naopak, poznám dosť ľudí s obmedzenou schopnosťou pohybu a z vodičov v BA majú stres. V iných metropolách je to bežné, tak prečo niečo neuľahčiť aj u nás?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.