"Linky č. 201, 202, 206, 208 budú premávať v pracovných dňoch v obmedzenom prevádzkovom režime. Na týchto štyroch linkách sa predĺži z pôvodného 6-minútového intervalu v špičke na 10-minútový interval. V sedle ostávajú intervaly nezmenené."
Čiže linky 201, 202 a 208 budú premávať v špičke v 10 minútovom intervale a v sedle v súčasnom 8 a na linke 206 sa interval zahustí v popoludní zo súčasných 12 na 10. Aspoň to podľa tejto správy tak vyznie. ? ? ?
"33-Ráno interval 12 min. poobede 8 alebo 10. (ráno by stačil 12 min. interval kedže vtedy premáva linka 133 a linka 33 chodí poloprázdna) (Ráno sa ušetria 2 kĺbaky) "
Rano este hej, tam jazdi aj ta 133, ale za poobednu spicku 8/10 by som ti polamal ruky. Uz teraz v niektorych casoch nestaci 6+12 (33/32). A riesit tlacenku v nejakej casti zhorsenim tlacenky inde, ako prepac ...
Nemal som na mysli folie tie nasa prevadzka ma vyriesene už cca 12 rokov a tu bol vtedy opacny pristup,sedel som ako v skleniku s jednou roletou a oslnovalo ma slnko. Ohladne vyhladu do voza donedavna bolo striktne zakazane mat viac nez 1 male ploche zrkadlo.Ja som nemyslel folie a mne tiež vadi zly vyhlad,mal som na mysli insie drobne upravy interieru vozidla kde travime aj velku cast svojho zivota.
Aj mne by niekde vadili... sú neriadené križovatky, kde sa vodič musí pozrieť doprava lebo dáva prednosť, ale nie o 90 stupňov, ale o 120 alebo aj viac... ale na polke kabínových dverí má nepriehľadnú fóliu cez ktorú nevidí... ale pointa toho pôvodného príspevku tuším bola v tom, že on nesúhlasil aby sa do busov lepili apirori akékoľvek fólie hocikde, tušim tu bola diskusia aj o fóliach na prvých neónoch v interiéri a pod,.,,
mne aj ako vodičovi na niektorých vozoch tie fólie vadia... napr. SOR má blbý mŕtvy uhol na ľavý späťák a ak sa zakryje zadná časť okienka vodiča, pri preradzovaní medzi pruhmi nemáš žiadnu šancu vidieť vozidlo stojace vedľa autobusu... rovnako chcem mať prehľad o tom, čo sa mi deje vo voze (na rozdiel od mnohých kolegov, ktorých to netrápi...)
Tak som ho prebil ja viac než 12 rokov ale podstata DPB je prepravovat cestujucich v nasom meste a nejake tzv upravy sa maju riesit možno az ked niet co robit a vsetko ide.Takto som to aj pisal v takom poradi najprv podstatne veci.
Toto je diskusné fórum. Síce má svoje pravidlá, ale pri ich dodržaní sem môže prísť hocikto a napísať hocikto.
Ty si sem prišiel a napísal príspevok v duchu že pracuješ v DPB nejaký čas a Tvoj názor na vec je takýto.
Pred Tebou tu bol nejaký iný užívateľ a napísal príspevok v duchu že on má 12 rokov a že podľa neho je zásadne zlé keď si vodiči lepia na kabíny čierne fólie.
ja este len k tomu obmedzeniu trolejbusov k 11,3,2013.Stači 12 klbovych autobusov prepožičanych vozovni trolejbusy trolejbusy trnavka a 36 vodičov preradenych na tieto autobusy a ostane prepravny vykon zachovany.To som si prepocital/robim uz nejaky cas v DPB/. Autobusmi uplne hradena linka 202 a usetrene ranne vyjazdy na Dolne hony.Netreba ziadna reorganizacia trolejbusov a mylenie cestujucich a tiež si zachova DPB este aku taku povest, V podstate je to cestujucim jedno cim idu .A na zaver k niektorym co riesia tzv.problemy ci ma niekto upraveny voz alebo nie to je totalny nezmysel a zbytočnost sa tym zaoberat ale riesit treba vypravu vozov a nie hluposti!!!
pravda, beriem späť, ale ked túto zlavu vypise, zvacsia sa mu, a okrem toho, RJSK vypisuje vacsie akcie (kaddy vikend za polku, a cez sedlo tiez), nie raz do roka
Tak:
1. Štátny dopravca sa v žiadnych ziskoch netopí, inak by predsa nepotreboval úhradu od štátu.
2. Štátny dopravca môže vyskakovať len toľko, ako mu štát dovolí.
3. Napríklad minulý rok bola celoslovenská LIDL akcia.
ZSSK (som pravidelny pouz. RJSK - 2x/mes.) nie je schopny povedat ze den zadarmo, boji sa o zisky, nevie dat dni s 50% zlavou lebo nevie, ze by mal 3x viac ludi, boji sa o zisky, to je cele a pri tom by stacilo dat ako v cechach 25% zlavu vzdy na menej vytazenych lokalkach
Dôležitý je takt a dostatok spojov. Môžeš mať akokoľvek nové vozidlo, ak pôjde chaoticky 8-krát za deň, ľudia sa s tým akurát tak prevezú. Na to tu máme dosť príkladov.
Dost ale pomohol aj marketing, ludia isli skusit nieco nove a bolo to dobre.
ZSSK podla mna premarnila sancu ked vsetky Zr premenovala na REX. Namiesto toho mali z REXov spravit akysi premiovy produkt (samozrejme bez priplatku) kde by garantovali moderne vozidla s klimatizaciou a zasuvkami, normalnym personalom, atd. A samozrejme tieto vyhody potom komunikovali.
cize ten narast je dost vyrazny, ale aj tak za ich planmi sa dostat casom na 1,9 mio pax
a pritom stacilo tak malo, zaviest takt a dat novsie supravy ..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Čiže linky 201, 202 a 208 budú premávať v špičke v 10 minútovom intervale a v sedle v súčasnom 8 a na linke 206 sa interval zahustí v popoludní zo súčasných 12 na 10. Aspoň to podľa tejto správy tak vyznie. ? ? ?