zdravim, ako je mozne ze este stale na ivecu citelis z cunova linka 91 pise stale vo vozidle zast Novy most a takisto aj v 1 z elektriciek dnes rano som si vsimol smerom na ZP- hlasili novy most ale na tabulke pre zmenu spravne uvedene most SNP...
zdravim, ako je mozne ze este stale na ivecu citelis z cunova linka 91 pise stale vo vozidle zast Novy most a takisto aj v 1 z elektriciek dnes rano som si vsimol smerom na ZP- hlasili novy most ale na tabulke pre zmenu spravne uvedene most SNP...
Dnes som videl v Dúbravky električkovú linku č.9 /pripomenulo mi to výluku v Rači/, mám taký pocit, ako by sa DPB chystal zrušiť inku 34 /asi na veľmi dlhú dobu, keďže nákup t-busov v nedohľadne/ a a-busy použiť na Dolné Hony.
Ak je to tak ako predpokladám, zasa si to odnesú Dúbravčania.
1. V čase špičiek budú mať linky väčšé interval ako v čase sedla. To znamená, že ráno bude dlhší interval medzi spojmi ako cez deň. Je to normálne? A je to bežné?
2. Naozaj budú nasadené KAROSY? Ak áno, vie vôbec koľko ktorý druh autobusov má rokov? Veď 15 rokov majú Ikarusy a KAROSY majú 21 rokov, teda viac ako v správe povedal DP.
Vzdy budu podstatnejsie problemy ako folie a teda ak budeme vzdy riesit len najpodstatnejsie problemy tak folie nevyriesime. Pritom balkanizacia je tiez problem.
V normalnych firmach sa riesia vsetky problemy, nie len tie najvacsie. Verim, ze DPB na to personalnu kapacitu ma.
Nie som si vedomy toho, zeby som podporoval zredukovanie intervalu na L95. Okrem toho do petrzalky ti jazdi milion inych liniek, na Dlhe Diely 2 (ak neratame rannu 133 (ktorej uloha je zvazat do mesta) a nepouzitelnu 35 (ktorej ekvivalent v sucasnej podobe je asi 82 v petrzalke)).
Okrem toho netvrdil tu niekto, ze rozdiel v kapacite MBCC a SOR18 je minimalny? (ze naco platit za "takmer 20" metrove vozidlo prehnanu cenu, ked kapacita je skoro rovnaka ako za 18 m)
"Linky č. 201, 202, 206, 208 budú premávať v pracovných dňoch v obmedzenom prevádzkovom režime. Na týchto štyroch linkách sa predĺži z pôvodného 6-minútového intervalu v špičke na 10-minútový interval. V sedle ostávajú intervaly nezmenené."
Čiže linky 201, 202 a 208 budú premávať v špičke v 10 minútovom intervale a v sedle v súčasnom 8 a na linke 206 sa interval zahustí v popoludní zo súčasných 12 na 10. Aspoň to podľa tejto správy tak vyznie. ? ? ?
"33-Ráno interval 12 min. poobede 8 alebo 10. (ráno by stačil 12 min. interval kedže vtedy premáva linka 133 a linka 33 chodí poloprázdna) (Ráno sa ušetria 2 kĺbaky) "
Rano este hej, tam jazdi aj ta 133, ale za poobednu spicku 8/10 by som ti polamal ruky. Uz teraz v niektorych casoch nestaci 6+12 (33/32). A riesit tlacenku v nejakej casti zhorsenim tlacenky inde, ako prepac ...
Nemal som na mysli folie tie nasa prevadzka ma vyriesene už cca 12 rokov a tu bol vtedy opacny pristup,sedel som ako v skleniku s jednou roletou a oslnovalo ma slnko. Ohladne vyhladu do voza donedavna bolo striktne zakazane mat viac nez 1 male ploche zrkadlo.Ja som nemyslel folie a mne tiež vadi zly vyhlad,mal som na mysli insie drobne upravy interieru vozidla kde travime aj velku cast svojho zivota.
Aj mne by niekde vadili... sú neriadené križovatky, kde sa vodič musí pozrieť doprava lebo dáva prednosť, ale nie o 90 stupňov, ale o 120 alebo aj viac... ale na polke kabínových dverí má nepriehľadnú fóliu cez ktorú nevidí... ale pointa toho pôvodného príspevku tuším bola v tom, že on nesúhlasil aby sa do busov lepili apirori akékoľvek fólie hocikde, tušim tu bola diskusia aj o fóliach na prvých neónoch v interiéri a pod,.,,
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike
Re #189326 331,037: úplný súhlas.