to je podla mna nerealizovatelne, ale tak ako spekuluje VLK, ty a dalsi je len dalsi dokaz ako je urovnove riesenie doslova na hovno a premrhana sanca ..
to je čo za blbosť neznamená, že ak sa to doteraz nedokázalo, tak preferencia nejde spraviť... jednoducho si tu musia istí ľudia vytĺcť z hlavy, že tu sa nič nedá... inak fakt potom radšej nech posledný zhasne svetlo... sorry, ale podobné kecy ma iba otravujú a unavujú... som v práci od nevidím do nevidím a snažím sa, aby sa tu s určitými vecami pohlo a bol by som rád, keby nás takých bolo viac, inak bude Blava tam, kde bola doteraz...
snáď sa v najbližšej dobe ukáže, ako sa to má robiť ?
ono uplne optimalne by bolo, keby bola zastavka elektriciek na estakade einsteinova, s tym, ze by bola napojena na zastavku vlakov einsteinova. touto zastavkou by sa obsluzili aj nove stavby v petrzalskom CMO, aj uvodna cast bosakova a spolu, tym padom by aj dalsia zastavka mohla byt posunuta ..
@810ZSS: vyhoda tej zastavky mi je tiez jasna, ale magoriatu sa to zdalo byt drahe, tak zrusili ..
nizmenej, toto uz nezmenime, kedze zodpovedni ludia su zabedneni a nenepadlo ich pri zmene estakady pre svojho chlebodarcu a sponzora zmenit DUR aj pre potreby obcanov na estakadu bosakova..
Vrátane križovatiek... a budú v rámci jednej investície vybudované aj priechody pre cyklistov a ďalšie súvisiace opatrenia? Alebo sa predpokladá, že včetci cyklisti (napr. deti) budú prechádzať križovatkami s autami? ?
Hej, lenze ked by si toto spravil na Trnavskom myte kde mas v pracovny den interval 2 minuty v kazdom smere tak ti jemne skolabuje cestna doprava
Na mensie krizovatky radsej beznu CSS. Lebo pri tebou navrhnutom systeme by sa polovodici napchali na trat a tam cakali kym sa budu moct zaradit do pruhu (ako sa to deje aj dnes na priecestiach bez CSS).
Ono aj urovňové kríženia sa dajú krásne vyriešiť. Jednoducho to bude na rovnakom princípe ako vlak. S tým rozdielom, že električka vie rýchlo zastaviť a teda nemusí byť prezváňanie ako v prípade železnice, ale stačí obyčajné žlté svetlo. Električka bude 300 m od priecestia - oranžová, električka bude 200 m od priecestia - červená. V prípade nehody automaticky vinný vodič - bum - vybavené.
Ano, cely ten post sa tyka len trati ktore by som v buducnosti rad videl ako rychlodrazne, co su radialy.... centrum je podla mna viac-menej v pohode tak ako je, mozno by som akurat reorganizoval zastavky na Spitalskej a v useku Kamenne namestie - Nam. L. Stura...
Úrovňové križovanie bez CSS samozrejme je prijateľné, pokiaľ to nie je na radiále, ale niekde v husto zastavanej oblasti (centre, pešej zóne) s upokojenou dopravou. Ty si asi myslel nové "rýchle" trate.
Ved dobre, ale o eurofondoch vedia uz dlho, preco teda nevratili povodne riesenie? Casu bolo dost, len im je to jedno, alebo z nejakeho zvlastneho dovodu toto povazuju za lepsie riesenie.
Tiež som počul názor že zastávka by nebola hore ale potom ako električka klesne na Jantárovu.. ale spravme si kružnicu (izochrónu) dostupnosti alebo nejaké dochádzkové vzdialenosti a podľa mňa prídeme na to, že ideálna poloha zastávky je tam ako je dnes +- v križovatke a nie na úrovni domu Jungmannova 8 (10).
toto je hlupost maximalna, v bratislave NIKDY preferencia nefungovala a NIKDY ani fungovat nebude. spominat ju je na urovni poplasnej spravy lebo je to bohapuste zavadzanie.
urovnove riesenie nikdy nebude ani len len z casti adekvatne mimourovnovemu.
co bola chyba pri predchadzajucom projekte, ze chceli urobit zastavku bosakova priamo na estakade, pricom sa da chapat zamer, ze keby ju urobili hned za klesanim tak by to bolo kontraprodutkivne, lebo rozbehnuta elektricka z mesta by hned musela brzdti a rozbiehajuca zo stanice by potrebovala viac energie, ako rozbehnuta...
uspora by nebola temer ziadna, lebo sa to financuje z eurofondov, a bolo by to vyhladove a moderne riesenie ... vsak aj v brne a prahe sa aj pri novostavbach elektriciek snazia omaximalnu segregaciu ...
791 mio CZK za 6 km t.j. cca 5.2 mio euro za 1 km trate.. reko dubravskej vychadza ak to budu fakt len 2 km skoro o 50% viacej .. a to bhvie ci to ozaj bude modernizacia a vymenia aj TV ..
Už teraz áno. Keď sa to menilo tak sa o tom nevedelo.
Estakáda namiesto násypu bola aktuálna od začiatku, ale to mal platiť všetko Kmotrík, resp investor čo chce stavať o oboch stranách Jantárovej, aby to mal prepojené po celej šírke a nie iba pár tunelmi. Takže ak si samotné mesto tak zmenilo projekt iniciatívne, lebo však ojrofondy... tak potom sa radšej nevyjadrujem..
tak to by ta cena bola este katastrofalnejsia, za 2 km 15 mio euro ?!? to budu tie kolajnice zo zlata ?
@810zssk: jasne ze by sa dala aj vozovna, vsak pri druhej etape po janikov dvor sa zafinancuje z fondov aj depo a zazemie predlzenia.
je to vsetko len a len o tom, ako su (ne)schopni ludia na magoriate predlozit projekty. preto hovorim, ze keby sa kraj, stat a mesto dohodli, mohlo sa predlzenie elektricky dokonca schovat aj pod TID bory spolu s odstavnym parkoviskom..
@solider: pocas letnej vyluky, celkovo co som nasiel asi 4 mesiace.
To je pekne ze uspora, ale vzhladom na pridanie estakady Artmedia namiesto nasypu nepovazujem usporu za nieco co by ich skutocne trapili. Napokon, ide to z ojrofondov...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Joyki