Reakcia na: Mike #187800:
ono uplne optimalne by bolo, keby bola zastavka elektriciek na estakade einsteinova, s tym, ze by bola napojena na zastavku vlakov einsteinova. touto zastavkou by sa obsluzili aj nove stavby v petrzalskom CMO, aj uvodna cast bosakova a spolu, tym padom by aj dalsia zastavka mohla byt posunuta .. @810ZSS: vyhoda tej zastavky mi je tiez jasna, ale magoriatu sa to zdalo byt drahe, tak zrusili ..
nizmenej, toto uz nezmenime, kedze zodpovedni ludia su zabedneni a nenepadlo ich pri zmene estakady pre svojho chlebodarcu a sponzora zmenit DUR aj pre potreby obcanov na estakadu bosakova..
Mike
Estakáda = poistka proti blbým projektantom a záujmom policajtov a všetkým alibistom atď.. nepreferovať električku, alebo aj v prípade ak by mala preferenciu poistka proti nehodám el.-igk..
Alebo garancia toho, že okrem MU (kedy by manipulácia bola o to horšia - neprístupnosť pre servisné vozidlá) pôjde električka od Šafka plynulo až po obratisko so zastavením iba na zastávkach.
Úrovňové kríženie: podstatne lacnejšie (na estakáde nad Bosákovou mala byť zastávka, takže plus cena za zábradlia, schody, výťahy,...), ale pre samotných cestujúcich nakoniec aj dostupnejšie, avšak zraniteľnejšie... áno, ak sa dobre nastaví CSS na reálnu preferenciu el, tak to pôjde (až na tie nehody s autom, či chodcami ale to nie je faktor s ktorým by sa malo počítať), ale sme nohami aj hlavou v Bratislave stále...