Reakcia na: VLK #187785:
No presne ? Za prvú etapu (po "Bosákovu"; dúfam že to obratisko bude reálne pri nám . Hraničiarov, tak ako bolo v prvej aj druhej DUR) viem, že pôvodne mala ísť nad Bosákovou estakáda a až potom trať mala ísť na úroveň terénu a potom sa z úporných dôvodov rozhodlo, že trať bude klesať tak ako dnes cesta od. ST. mostu a prekríži Bosákovu úrovňovo. Estakáda = poistka proti blbým projektantom a záujmom policajtov a všetkým alibistom atď.. nepreferovať električku, alebo aj v prípade ak by mala preferenciu poistka proti nehodám el.-igk..
Alebo garancia toho, že okrem MU (kedy by manipulácia bola o to horšia - neprístupnosť pre servisné vozidlá) pôjde električka od Šafka plynulo až po obratisko so zastavením iba na zastávkach.
Úrovňové kríženie: podstatne lacnejšie (na estakáde nad Bosákovou mala byť zastávka, takže plus cena za zábradlia, schody, výťahy,...), ale pre samotných cestujúcich nakoniec aj dostupnejšie, avšak zraniteľnejšie... áno, ak sa dobre nastaví CSS na reálnu preferenciu el, tak to pôjde (až na tie nehody s autom, či chodcami ale to nie je faktor s ktorým by sa malo počítať), ale sme nohami aj hlavou v Bratislave stále...
MatejBA
A 2616 (tusim) celkom slusne slapala do kopca