Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ne onvo, Karosy B900 a Citybusy mají kotoučové brzdy vpředu už řadu let.
onvo (M@artin bude vedet)

onvo (M@artin bude vedet)

M@artin-Praha: Ty nevis o cem mluvis. Promin, ale je to tak. Kotoucove brzdy na predni napravu se u Karos teda radu let nemonutji.
Do ted se montovaly na Karosy vpredu i vzadu brzdy BUBNOVE a od srpna seriove na predni napravu brzdy KOTOUCOVE.
Autobus vzadu s kotoucema - no to desna kravina :o))
Reakcia na: Majkl #18427:
Myslíš ich zjednosmerňovanie? Neprípustné! V Košiciach sa obojsmernosť KT-čiek využíva, a to pravidelne. Nie každá konečná má slučku.
Dufam ze ti nikto na vizitke nevidel priezvisko... Alebo aj na pase 🙂
Bol som vcera v Ostrihome a ako som presiel ulicu, tak prefrcali okolo taketo Ikarusy: 260, 280, C83, 435. Zaujal ma nakladny automobil RABA 🙂 Ikarusy 260 mali zvuk ako nejake zajazdove Karosy 🙂
Nevie niekto, ako sa lisi autobus MHD od primestskej dopravy? Videl som zlte a bielo-cervene vraky.

Re #18341 d3k0: Kto a preco chce mat vnutene zalamovanie riadkov?

Re #18256 Martin Fundarek: Co znamena slovo "nacim"?

Re #18218 Turbo: Ja by som strhol vsetky premie za naskok vacsi ako 0 minut a podivne meskanie nad 2 minuty by musel vodic vysvetlit.
Turbo:
Myslím, že Vektra má délku 32 metrů. Nevím to jistě a hledat se mi to nechce.
Jinak tramvaj se jmenuje Vektra (VelkoKapacitní TRAmvaj)
Reakcia na: zdenko #18465:
Prepacte, Spisal
ALL: Spysal som vsetky stranky co sa tykaju dopravy, ktore sme spolocnymi silami zhromazdili. Ak este nieco najdete, prosim vas uverejnite to.

Dakujem pekne.
Reakcia na: PvvS #18463:
Toto som potreboval, dakujem pekne. Ak este take nieco mas, co by mi mohlo pomoct v urcovani elektriciek, mozes mi to poslat na mail, ktory je v zahlavi. Dakujem pekne.
Reakcia na: zdenko #18438:
Označování vozidel Tatra ČKD
KT8D5
K- kloubová
T- tp je tuším řídící
8- počet náprav
D- provedení skříně
5 -šířka skříně

Možnosti :
počet náprav
4,6,8

provedení skříně :
A jednosměrná rozvor čepů 6,7 m
B jednosměrná rozvor čepů 7,5 m
C obousměrná rozvor čepů 6,7m
D obousměrná rozvor čepů 7,5

šířka skříně
2 - 2200 mm
5 - 2500 mm
6 - 2600 mm

Jediný co vybočuje z řady je KT4, kterážto je kloubová dvoupodvozková.
Reakcia na: Linda #18457:
Nemusis vediet po madarsky, aby si nam rozumela. Mimochodom, tomuto konicku sa venuju aj nezne pohlavia (o jednej viem). Takze nebudes jedina.
Reakcia na: Turbo #18444:
KT6A2
Re #18434 Turbo: Kvůli tomu že pak by to nebyl schválený typ. Proto dělaj problémy i u různejch reko T3. Zajeď si do Ostravy a Jenki ti to u píva rád vysvětlí 🙂 .
Reakcia na: Igorko #18458:
Dobre, napisem to inak. V Madarsku je nadherna Budapest - elektricky, autobusy, trolejbusy (ktorych ucel Budapestania, ako spravne pises, nepochopili :)), metro, podzemna zeleznica, HEV (z tohoto systemu by si mohla vziat priklad Praha), lode... Ale to je hlavne mesto.

Vezmi si napriklad taky Gyor - nadherne mesto, velke asi ako Plzen, ale iba jedna trakcia - autobusy. Myslis, ze v CR by sa naslo stotisicove a vacsie mesto, ktore by malo len autobusy? (No pravda, naslo - Havirov, ale to nie je mesto, to je len ostravsky satelit :))

Madarsko ma 3 trolejbusove a 4 elektrickove prevadzky - Ceska republika ma 13 trolejbusovych
(PM, ML, CB, CV, TP, UL, HK, PU, OV, OP, ZL, BM, JI) a 7 elektrickovych prevadzok (PHA, MO, LB, PM, OL, OV, BM), dufam, ze som na nic nezabudol. Mozno nemaju taku diverzitu vozidiel, vyzbroji a tak dalej, ale to ma az tak nezaujima, nie som technik. Zato v pocte sieti, ktore ma zaujimaju, vedu na celej ciare.
Reakcia na: Turbo #18434:
Počúvaj, ja som mal pocit, že si rozumný človek, ale nejako začínaš Fafejtovatieť... Tak ako to napísal PvvS je to pravda a koniec. Oni vedia veľmi dobre, prečo to označenie nemenili.
I.
Reakcia na: Vladimír #18404:
To som už zistil. Však som sa s ním nedávno bavil o trombelusoch v Bp., že Maďari asi nepochopili načo je trolejbus:-). Ako ale teda mohol napísať, že Maďarsko je nezaujímavé:-)?
I.
Reakcia na: zdenko #18452:
Pridam, pridam, ale skor su to chlapske zalezitosti a ani po madarsky neviem
Reakcia na: zdenko #18399:
Aj v Maďarsku, takže o čom je reč?
Reakcia na: Majkl #18397:
Hej, zistil som, že mám medzery v znalosti Szegedu. Bude treba vykonať návštevu.
O TW6000 a Hungaroplane viem, uvádzal som len príklady. 415T so ete predvlani či tak nejak šiel v Bp., žeby už bol chudák het? Ale zato sa 412T pekne množia. Škoda, že nie je aj 417T.
I.
Reakcia na: Turbo #18413:
A na takú ko..tinu si kde prišiel? A Bratislava má v pomere k celkovému počtu vozidiel viac "tyristorov" (ony sú to nielen tyristory, do elektriky sa nradšej neangažuj, lebo tie teórie čo šíriš o tom, že zmena zvuku T6 či T3M je kvli výmene tyristorov, sú dosť údesné). Akurát treba počítať.
I.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.