Reakcia na: Sharpay #184415:
Nechcem sa tu teraz niekoho dotknut, to vobec, ale urcitu cast viny na tom ma aj ten clanok medzi sedadlom a volantom.. Ono totiz ak si niekto v tom uz aj tak nasponovanom CP urobiii z toho vyhliadku s obzeranim okolia, tak potom sa necudujem ze niekto priide uz na Markovu z Holicskej na -2..... a pritom by stacilo keby tam sedel clovek co ide bezpecne, no na hrane dovoleneho...Nad niektorymi bohuzial len zasnem...:/
Mike
V druhom rade by mohlo byť po meste vyhradených viac buspruhov, ale ako ucelené ťahy, nie iba úsek medzi dvomi zastávkami. Lebo buspruh na krátkom úseku žabezpečí, že dané vozidlo ním prejde plynulo, ale čo na tom keď už aj tak mešká viac ako je dĺžka intervalu (v prípade 68 aj dvakrát viac ako je dĺžka intervalu). Čiže napr. teoreticky 68 by mohla mať súvislý buspruh od ekonomickej univerzity až po Dulovo Nám - tak by sa dosiahlo že od Holíčskej až po Trhovisko by išla na 0 (scifi).
V treťom rade by sa ten interval na 68 poobede mohol ešte viac zahustiť (na 5 či 4 min.) - ak by bola splnená podmienka 1 a navýšené vzkm od mesta.
No a v neposlednom rade zaviesť v Ba konečne to čo majú aj na západ od nás (ale aj na východ) a právny predpis to umožňuje .. pri linkách typu 50, 68 s hustým intervalom a výrazným meškaním napísať na cp iba interval... 16 00 a interval 5 min.
A potom ešte zlepšiť prácu dispečingu ale aj rozšíriť jeho stavy... lebo vodič ktorý jazdil 4 hod vkuse musí mať potom 30 min pracovnú prestávku .. a tak sa stane že po 18. hod sa naraz odprestávkujú 4 68mičky a nejde 30 min. nič..
Btw. to, čo si videl 68 od Ml. Nív - ona tam došla naprázdno z konečnej napojiť sa na nejaký odchod po trase. Lebo zrejme prišla na Holíčsku už dávno po svojom odchode a nech nemešká až do konca služby ale zároveň nech nevynechá celé kolo tak ide z konečnej naprázdno na trasu na takú zastávku, aby tam bol presne načas...
Dlhý príspevok ešte dlhšia reakcia