A este nejake zaujimavosti z Ostravy:
- Vzhladovo hnusne smradlave mesto, nachadza sa tam vela funkcnych aj schatralych budov starych komunistickych tovarni.
- Maju vynikajucu MHD co sa tyka kvality poskytovancyh sluzieb. Digitalne transparenty asi na 80% vozidiel. Stare tabulky su uz iba na nezrekonstruovanych 14Tr a zopar T3. V kazdom voze je aj ukazovatel casu a pasma. Po transparentoch beha milion informacii, vidno ze tam maju aspon 3x lepsieho Kajdiho.
- Maju tam 17Tr, no v den navstevy nejazdili.
- Vcera sme videli testovat aj Solarisy Trollino na skusobnych jazdach Zrejme syndrom 7303 a spol. Jeden bol 12m a jeden 15m. Boli sme dost sklamany, pretoze to strasne pistalo a interier bol rovnaky ako v autobuse. Zostal zadny "bar", ktory sme neocakavali v trolejbuse.
- Maju tam trolejbusy vsetccyh typov okrem 22Tr. Rekonstrukcie 14Tr a 15Tr su robene na typ M, no natrete su valcekom zvonku a trochu aj zvnutra.
- Videli sme aj KT8 so strednym nizkopodlaznym clankom, ktora bola prerobena na jednosmernu.
- Astier je tam plno, videli sme aj nejaku novu v cervenobielom natere co sa zatial testovala na skusobnej jazde.
- Mali sme stastie na nejakeho miestneho hrobusta, co ma pri nastupvani privrel do dveri, a lietal s tym okolo 65 km/h na nejakej 14Tr. Samozrejme na ludi vzdy "cakal", no ked boli meter od trolejbusu, tak zavrel dvere.
- V trolejbusovej vozovni maju 9Tr, nejaku asi 7Tr a este vlecniak asi D4. Vyzera to pekne. 17Trky boli odstavene vo vozovni. Maju tam vela 21Tr, 14Tr a 15Tr.
- Po meste chodia take male mikrobusy, najma na okruznej linke 99, co sme tam videli furt.
- Trolejove vedenie tam maju dobre, takmer vsetky vyhybky a krize nove. Na vyhybkach je napis "Vyhybky Kreuzener" alebo nieco podobne.
- Vodici tam jazdia podobne ako v BA, teda nic moc. V ziline to bolo ovela lepsie.
- Su tam velmi kvalitne kolajove trate.
- Vozidla tam nebyvaju preplnene, obvykle vacsina ludi sedi. Zaujimave je, ze sme nikde nevideli zalozne vozidla, ktorych je napr. v Brne plno po meste.
Inak DP v Ostrave mi pripada skor ako v Bratislave. Akurat maju viac penazi. Tiez sa tam skusaju rozne vydobytky techniky, ktore nie su doladene a nemaju v tom az taky system ako Zilina. Rozhoduju sa pre milion typov vozidiel, a pod. V tom je Zilina ina. V Ziline je proste Karosa 7-9xx ako autobus a trolejbusy 14 a 15Tr(M). Neminaju zbytocne peniaze.
- Vzhladovo hnusne smradlave mesto, nachadza sa tam vela funkcnych aj schatralych budov starych komunistickych tovarni.
- Maju vynikajucu MHD co sa tyka kvality poskytovancyh sluzieb. Digitalne transparenty asi na 80% vozidiel. Stare tabulky su uz iba na nezrekonstruovanych 14Tr a zopar T3. V kazdom voze je aj ukazovatel casu a pasma. Po transparentoch beha milion informacii, vidno ze tam maju aspon 3x lepsieho Kajdiho.
- Maju tam 17Tr, no v den navstevy nejazdili.
- Vcera sme videli testovat aj Solarisy Trollino na skusobnych jazdach Zrejme syndrom 7303 a spol. Jeden bol 12m a jeden 15m. Boli sme dost sklamany, pretoze to strasne pistalo a interier bol rovnaky ako v autobuse. Zostal zadny "bar", ktory sme neocakavali v trolejbuse.
- Maju tam trolejbusy vsetccyh typov okrem 22Tr. Rekonstrukcie 14Tr a 15Tr su robene na typ M, no natrete su valcekom zvonku a trochu aj zvnutra.
- Videli sme aj KT8 so strednym nizkopodlaznym clankom, ktora bola prerobena na jednosmernu.
- Astier je tam plno, videli sme aj nejaku novu v cervenobielom natere co sa zatial testovala na skusobnej jazde.
- Mali sme stastie na nejakeho miestneho hrobusta, co ma pri nastupvani privrel do dveri, a lietal s tym okolo 65 km/h na nejakej 14Tr. Samozrejme na ludi vzdy "cakal", no ked boli meter od trolejbusu, tak zavrel dvere.
- V trolejbusovej vozovni maju 9Tr, nejaku asi 7Tr a este vlecniak asi D4. Vyzera to pekne. 17Trky boli odstavene vo vozovni. Maju tam vela 21Tr, 14Tr a 15Tr.
- Po meste chodia take male mikrobusy, najma na okruznej linke 99, co sme tam videli furt.
- Trolejove vedenie tam maju dobre, takmer vsetky vyhybky a krize nove. Na vyhybkach je napis "Vyhybky Kreuzener" alebo nieco podobne.
- Vodici tam jazdia podobne ako v BA, teda nic moc. V ziline to bolo ovela lepsie.
- Su tam velmi kvalitne kolajove trate.
- Vozidla tam nebyvaju preplnene, obvykle vacsina ludi sedi. Zaujimave je, ze sme nikde nevideli zalozne vozidla, ktorych je napr. v Brne plno po meste.
Inak DP v Ostrave mi pripada skor ako v Bratislave. Akurat maju viac penazi. Tiez sa tam skusaju rozne vydobytky techniky, ktore nie su doladene a nemaju v tom az taky system ako Zilina. Rozhoduju sa pre milion typov vozidiel, a pod. V tom je Zilina ina. V Ziline je proste Karosa 7-9xx ako autobus a trolejbusy 14 a 15Tr(M). Neminaju zbytocne peniaze.
Turbo
Nie, to je tam iba preto, keby nahodou senzor nezachytil tramvaj. V ramci unifikacie tam dali to tlacidlo. Povodne tam boli tiez, iba iak vyzerali. Dufam, ze ta preferencia bude fungovat tak ako ma. Po praci sa tam pojdem kuknut. Ale asi az okolo 18:00. Kto pojde so mnou?