Reakcia na: Z #17222:
Ja sa divim iba jednu vec. Preco sa tych par ludi v DPB, vdaka ktorym vobec nieco jazdi, nenasere a nezastavi dopravu. Akoze je tam velmi vela roznych tiezodbornikov a ludi, ktori su tam iba na okrasu. Ako napr. aj Janko Hrasko. Ja by som to normalne navrhol, nech sa riadne naseru a nech povedia: "Tak dost!"; a zastavia dopravu. Aspon na jeden tyzden, to by malo stacit, aby si sudruhovia uvedomili, kam to ich rozhodovanie speje. Alebo stacilo by, ak by proste nevypravili take vozidla, ktore neponukaju adekvatnu kulturu cestovania - cize viac ako polovicu autobusov, pri trolejbusoch je to obdobne a u elektriciek tiez - su pocarbane, a nikomu to nevadi. Hlavne ze na schodzi sa slubovalo, ze sa to vycisti. Ja som vedel ze to takto dopadne, ono sa to totiz same nevycisti, to musi niekto vycistit a ten niekto za to chce peniaze a tie peniaze musi niekto dat...
Martin Fundárek
Spoločnosť s obmedzenou zodpovednosťou (asi niečo ako s.r.o.) Avtoinvaservis VOI
Predaj autobusov, nákladných automobilov a náhradných dielov
K dispozícii sú:
Modely:
260 nový – 1 ks
280 nový – 5 ks
256 nový – 2 ks
260 z Nemecka – 1 ks
Jelcz M11 – 9 ks
Odoslať objednávku na ...
Technická charakteristika autobusov série Ikarus 260, Ikarus 280, Jelcz M-11
Autobusy sa montujú na novom ráme. Karoséria sa vybavuje novými súčiastkami a obkladá sa pozinkovaným plechom fínskej továrne Rautarukki, ktorý je aj antikorózne upravený. Súčiastky karosérie, najviac podliehajúce korózii, sú nahradené plastovými (blatníky, zadný panel karosérie).
Podlaha priestoru pre cestujúcich je urobená zo súčasných vodoodpudzujúcich materiálov. Namontované sú antivandalské plastikové sedadlá. Autobusy sú vybavené štandardnou súpravou agregátov Rába-Man. Bola vykonaná generálka motora, prednej i zadnej nápravy s výmenou 85-87 % súčiastok. Podľa želania zákazníka možno namontovať nové zadné nápravy, motory Euro-1 a Euro-2, KPP.
Všetky prvky rámu, karosérie a šasi sú znútra ošetrené voskovolanolínovým preparátom Fliudol MPL-92. Týmto spôsobom pripravená karoséria je natretá farbou Sikkens metódou Autocout BT, predpokladajúcou nanesenie troch vrstiev laku celkovej hrúbky 120 mikrónov vo farebnej palete podľa želania zákazníka. Súčiastky priestoru pre cestujúcich sú natreté práškovou vysokoodolnou farbou.
Autobusy sú vybavené pneumaticky regulovaným ergonomickým sedadlom pre šoféra. Brzdový a pneumatický systém autobusu sú vyrobené z tekalanových (???) rúr.
Za príplatok sa montuje systém centrálneho mazania firmy Vogel a systém automatickej regulácie úrovne oleja v motore Olimaster.
Autobusy prešli cestnými skúškami a plnou prehliadkou na diagnostickom stanovišti.
Podrobnejšie informácie možno získať telefonicky na čísle (0812) 683308.
Pri dodržaní všetkých podmienok prevádzky a včasného vykonania predpísaných prác TO-1, TO-2 sú stanovené tieto záruky: na karosériu 2 roky, na motor 50 000 km.
Ceny autobusov:
Ikarus 260 – 52 000 USD
Ikarus 280 – 54 000 USD
Jelcz M-11 – 52 000 USD, vrátane preclenia.
Autobusy si možno prezrieť v našich priestoroch na adrese Isakovského ul. 28, 214014 Smolensk.
Motory k autobusom Ikarus Rába-Man
Motory po generálnej oprave, pôvodné, Rába-Man D2156HM6U, cena 5 150 USD.
Ikarus 256
Úprava Webasto.