Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: d3k0 #17162:
No neviem či by taký Van Hool stál omnoho viac ako 22TrAC. Pozriem doma, či nemám ceny tých Solingenských, prípadne Arnhemsko/Esslingenských. A inak by som doporučil Soplaris Vytrolíno 18AC ale nie ten čo tam lepia terz s 1 hnacou nápravou ale taký s dvoma...
I.
Reakcia na: Vicky #17223:
Tusim ak spoj nejde vobecc alebo meska viac 20 minut ti dopravca na poziadanie potvrdi dlzku meskania 😉 V pripade , ze by ti to robilo problem v praci , v skole atd 🙂 O nahrade cestovnom mozes snivat 😎
Reakcia na: Z #17222:

Ja sa divim iba jednu vec. Preco sa tych par ludi v DPB, vdaka ktorym vobec nieco jazdi, nenasere a nezastavi dopravu. Akoze je tam velmi vela roznych tiezodbornikov a ludi, ktori su tam iba na okrasu. Ako napr. aj Janko Hrasko. Ja by som to normalne navrhol, nech sa riadne naseru a nech povedia: "Tak dost!"; a zastavia dopravu. Aspon na jeden tyzden, to by malo stacit, aby si sudruhovia uvedomili, kam to ich rozhodovanie speje. Alebo stacilo by, ak by proste nevypravili take vozidla, ktore neponukaju adekvatnu kulturu cestovania - cize viac ako polovicu autobusov, pri trolejbusoch je to obdobne a u elektriciek tiez - su pocarbane, a nikomu to nevadi. Hlavne ze na schodzi sa slubovalo, ze sa to vycisti. Ja som vedel ze to takto dopadne, ono sa to totiz same nevycisti, to musi niekto vycistit a ten niekto za to chce peniaze a tie peniaze musi niekto dat...
Neviete co sa stale deje s busom c. 90? Dost casto vynechava poobedny spoj z Noveho mostu smerom do Petrzalky, pochybujem ze mava furt nejaku zavadu. Chodi to raz za 20 - 30 minut a ked tam mas stat polhodinu /kym sa niekomu uraci prist/, tak ta tam moze aj slak trafit. To mi potom DPB vrati peniaze za zbytocne straveny cas na zastavke???
Ad:clanok o zdrazeni cestovneho

Nnnno....ked to takto pojde dalej, solventnejsi si zakupia auta, zdraviachtivi a menej solventnejsi bicykle, kolobezky a korcule a MHD sa bude vozit iba ten, kto nema na vyber + Z, aby ako dlhorocny zivy inventar svojich busov dozila ich eru spolu s nimi! 😕 😕 😕

Ach jaj... 😞
Reakcia na: Martin Fundárek #17219:

Vdaka...
Riko: vybavil si, lebo inak by ten jeho srot bez mihnutia oka vyradili. Take vazne chyby sa uz netoleruju a vozy idu do dielne, resp pod noz ak su po zivotnosti.
Druha vec je, ze pri beznych zavadach maju technici obcas tendenciu si s vodicom dopisovat, miesto aby to opravili. Alebo sa setri a vodica moze prestat bavit nahanat bezne zavady.
Reakcia na: Turbo #16816:
To máš preklad (s pomocou jedného rodilého Rusa a jedného čerstvého kolegu):
Spoločnosť s obmedzenou zodpovednosťou (asi niečo ako s.r.o.) Avtoinvaservis VOI
Predaj autobusov, nákladných automobilov a náhradných dielov

K dispozícii sú:
Modely:
260 nový – 1 ks
280 nový – 5 ks
256 nový – 2 ks
260 z Nemecka – 1 ks
Jelcz M11 – 9 ks

Odoslať objednávku na ...

Technická charakteristika autobusov série Ikarus 260, Ikarus 280, Jelcz M-11
Autobusy sa montujú na novom ráme. Karoséria sa vybavuje novými súčiastkami a obkladá sa pozinkovaným plechom fínskej továrne Rautarukki, ktorý je aj antikorózne upravený. Súčiastky karosérie, najviac podliehajúce korózii, sú nahradené plastovými (blatníky, zadný panel karosérie).
Podlaha priestoru pre cestujúcich je urobená zo súčasných vodoodpudzujúcich materiálov. Namontované sú antivandalské plastikové sedadlá. Autobusy sú vybavené štandardnou súpravou agregátov Rába-Man. Bola vykonaná generálka motora, prednej i zadnej nápravy s výmenou 85-87 % súčiastok. Podľa želania zákazníka možno namontovať nové zadné nápravy, motory Euro-1 a Euro-2, KPP.
Všetky prvky rámu, karosérie a šasi sú znútra ošetrené voskovolanolínovým preparátom Fliudol MPL-92. Týmto spôsobom pripravená karoséria je natretá farbou Sikkens metódou Autocout BT, predpokladajúcou nanesenie troch vrstiev laku celkovej hrúbky 120 mikrónov vo farebnej palete podľa želania zákazníka. Súčiastky priestoru pre cestujúcich sú natreté práškovou vysokoodolnou farbou.
Autobusy sú vybavené pneumaticky regulovaným ergonomickým sedadlom pre šoféra. Brzdový a pneumatický systém autobusu sú vyrobené z tekalanových (???) rúr.
Za príplatok sa montuje systém centrálneho mazania firmy Vogel a systém automatickej regulácie úrovne oleja v motore Olimaster.
Autobusy prešli cestnými skúškami a plnou prehliadkou na diagnostickom stanovišti.
Podrobnejšie informácie možno získať telefonicky na čísle (0812) 683308.
Pri dodržaní všetkých podmienok prevádzky a včasného vykonania predpísaných prác TO-1, TO-2 sú stanovené tieto záruky: na karosériu 2 roky, na motor 50 000 km.
Ceny autobusov:
Ikarus 260 – 52 000 USD
Ikarus 280 – 54 000 USD
Jelcz M-11 – 52 000 USD, vrátane preclenia.
Autobusy si možno prezrieť v našich priestoroch na adrese Isakovského ul. 28, 214014 Smolensk.

Motory k autobusom Ikarus Rába-Man
Motory po generálnej oprave, pôvodné, Rába-Man D2156HM6U, cena 5 150 USD.

Ikarus 256
Úprava Webasto.
Prečítajte si toto a čudujte sa, že je v BA málo bytov. Keby všetky byty dražili tak potom budú mať na postavenie nových pre záujemcov zo zoznamu. Inteligenti na miestnom úrade, ozajstní ekonómovia.
No k tomu článku. Žiadne mesto nepovedalo, tak to budeme musieť zľavy hradiť z mestského rozpočtu. A taká je idea. Po fiškálnej decentralizácii sa dane rozdelia v pomere 50:50medyi obce a štát. Predsa štát odovzdá vysokú časť svojich príjmov a má stále dotovať podnikypatriace mestu?! To je predsa hlúposť. Ony proste, štát nedá, mi yvýšime cestovné, ale to je zlá matematika miest. Mi dostaneme viac peňayí, tak to bude hradené y našich príjmov. Ceny nehnutelností v BA sú najvyššie v SR. Meter A kategórie stojí na prenájom to čo vo Viedni. Prečo by teda nemali platiť aj najvyššie dane. Ak majú 3mld. na postavenie nových ulíc a námestia musia mať aj na dane z nehnutelností.

Podľa mňa by dotácie mesta mala vyzerať takto. 1500mil na prevádzkové náklady, 1500mil na kapitálove, čiže nové busy, troliky, eliny, trate, vozovne a 600mil by platili občania v podobe cestovného. Čiže to isté, čo platia teraz.
Reakcia na: Andy #17202:
"náhradná autobusová linka X17 bude premávať po trase Búdková - Lovinského - Valašská a späť." - teda trolejbusy sa na Búdkovej točiť nebudú 🙂
Reakcia na: Miki #17213:

už im asi načisto j.b.!!! ... "výpadok si majú nahradiť zvýšením dane z nehnuteľnosti", kua to chce asi niekoho z MF SR defenestrovať, toto sa môže diať snáď len u nás 😞
Reakcia na: Kami #17210:

tsss "si vybavil" kokso to je o čom, že si musíš vybavovať (ako za socíku) aby ti opravili voz, ktorí denne vozí tisicky ľudí, to je horor!!!
Reakcia na: Tomas #17197:

ked sa nad tým tak zamyslíš je to úplná zvrátenosť aby si vodiť naháňal pre "svoj" voz náhradné diely.
Tú prevodovku mal akože pod posteľou, hej? 🙂 😃
Reakcia na: Tomas #17195:

len taká otázočka, ohladne starania sa o voz. Nemal by ráno vodič nastúpiť do vyčisteného autobusu, ktorý prešiel večer po službe zbežnou kontrolou, boli mu odstránené nahlásené nedostatky a nemal by sa starať o nič viac? Asi ano. Mal by len voziť ludí a nemal by sa zaoberať podobnými vecami, lebo na servis, údržbu a čistenie by mali byť iní ľudia a nie vodič. Skús sa opýtať viedenského vodiča či zametá podlahu vozu a bude na teba pozerať ako na chuja, že na to on tu nie je.
Inak, pocul som o jednom vodicovi co si v priebehu roka na svojom I280 vybavil postupne opravu brzd, potom zvaranie ramu, vymenu chladica (nove su este na sklade), motora, novy lak ...
... a je mu to prd platne, lebo kasna opat kvitne a tento rok mu voz vyradia, takze bude musiet ist na Karosu. Vzdy argumentoval, ze nedavno sa do jeho voza investovalo toto, hento a ze sa oplati opat opravovat.:)
Reakcia na: PvvS #17205:
Vdim tam aj Trolejbus Skoda ako hitoricak pravdepodobne...a tiez Sanos rovno za nim:-) Inac tie predne svetla na 22 Tr niesu tak nahodou zo Zigulaka? 😉
Reakcia na: J #17207:
Ty nepoznas Tibora Slavika????On bol z PEZINKA takze asi ten tvoj sused to nie je:-)
Tomáš: Slávik je meno vodiča? Lebo náš sused sa tak volá a ete stále jazdí na busoch. Aj toť minule bol na 93 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.