Spectre #16882 : No DPB nevlastní autobusy ani iné vozy je len ich prevádzkovateľom. DPB síce vyhlasuje tender a bere úver, no je to pod mestom a ten úver bude aj mesto splácať vo forme dotácií pre DPB. Ja viem je v tom bordel. to ako sa bude mesto ďalej správať ?! ale treba veriť v lepšie časy.
a #16865 : Tak to je svätá pravda I4X5 potrebujú len a len šrobovák, golu a nejaké nové šróby aby nehrkal. No a potom handru a vodu. A pridáme aj trochu západňárskeho luxusu: tá voda by mala byť teplá a so saponátom
Andy: Protektorované gumy sú také, čo starý zjazdený dezén sa odstráni a nahodí sa tam nový. Mám pravdu technici či sa mýlim?
To čo vymyslela karosa ako otváranie dverí je ten najväčší paškvil čo som kedy videl. Neviem prečo to nemohli urobiť ako skoro všetci výrobcovia busov v tej dobe proste skladacie dvere. Alebo aspoň otváranie dovnútra ako Ikarusy.
Inak ked sme uz pri otvarani dveri na karosach tak ako priklad si zoberte 3604(stredne dvere)Dneska som sa o ne oprel a zkoro som sa vykiblil bo ma ledva udrzali.......Karosy???Najvacsie sunky na svete!!!!!!!!!!
To ktory komik sem napisal, ze Karosam sa neotvaraju za jazdy dvere? Moja prababka, kvoli tej posratej Karose ochrnula, ked vypadla z dveri! A nech mi tu dakto povie, ze je to chyba udrzby v DPB tak ho dotiahnem do dakej Karosy (najlepsie B741 na 21) a necham ho na dialnici vypadnut z dveri!
Martin Fundarek> chlape ty sa mi lubis! Dakedy by sme sa mohli stretnut!
Ja som nemyslel len to, ze tam tu jednotku musis natlacit cez vsetky zuby, ale konkretne jednotka tam ma tak *****sky silnu pruzinu, alebo co to je. Takze tam ide tazko narvat aj ked je vypnuty motor. Radenie na Ik280 je uplna nadhera, tak ani necitis, ze mas dajaku paku.
Ked sa tu uz babvite o otvorenych dverach tak sa to sem tam stane aj v metre tu v Prahe.
Btw. po 2 mesacnom posobeni v prave zistujem ze Metro je niekedy az priserne spinave.Takmer ako v Blave busy Ale elektricky su ciste tak ze sa z podlahy da jest.
K tomu nie je 1. stupen synchronizovany a navyse, ma sa pouzivat iba u vysokootackovytch motoroch - napr. Tatrovky. Uz na RTO-cke sa odjakziva rozbiehalo z 2. kvaltu.
"Otevírání dveří počas jízdy? ***** doprdele uvědom si už konečně, že Karosám se otevírají dveře za jízdy v DPB."
Nie iba v DPB. Osobne som v Prahe zažil otvorenie dverí počas jazdy v zákrutách na Vysočanskej estakáde. Detaily: 11.4., linka 259, odchod z Vysočanskej nejako okolo 23.45. Našťastie som nebol tým nešťastníkom, ktorý z dverí skoro vypadol a na Proseku vystúpil s frfľaním, že do takejto šunky už v živote nevlezie.
Ono v dpb sa robi aj take, ze zastavka je, ale nemusia na nej vozy zastavit - konkretne sa jedna o niektore zastavky v kopci pocas zimnej kalamity (to len pre uplnost).
Inac suhlas s tym, ze zasstavka bud je alebo nie je. Ako cestujuceho by ma dost nastvalo kebyze idem na Ribezlovu a neviem ci tam ten bus stoji... Pocas kalamity proste ratam s tym ze nestoji a ak nahodou zastane sa potesim.
já jsem krásnější, než všechny Miss Universe, jestli je cokoli, co od roku 1950 zplodila Karosa a celý ten spolek Irisbus alespoň trošku srovnatelné s Rolls Roycem.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Turbo
K tomu nie je 1. stupen synchronizovany a navyse, ma sa pouzivat iba u vysokootackovytch motoroch - napr. Tatrovky. Uz na RTO-cke sa odjakziva rozbiehalo z 2. kvaltu.