kde na tie nápady chodíš? Uvedom si, že cez víkend má takmer všetko menej atraktívny interval a niečo aj nepremáva (paradoxne Východné má cez víkend lepšiu dopravu ako v sedle cez prac. deň, nikdy som tomuto nepochopil, lebo už sa zaviedla po víkendovej premávke na L52 aj premávka v neskorých večerných hodinách, ale to sedlo furt a furt nič. Cez víkend je to s motivovaním ľudí na cestovanie MHD ťažšie, takže ubraním na víkendových intervaloch by si DPB iba nasral do vlastného hniezda.
To ano, len vidis ako sa vsetci buria a nechapu, ze sa nezvysovalo 8 rokov. Ja som myslel len minimalnu redukciu a to int. 10min. To je v pohode zvladnutelny interval cez vikend.
ak sa chce setrit, tak v prvom rade by mali zacat vikendovymi intervalmi. Myslim si, ze yriedenie intervalu pre L93 a L95 cez vikend by nemal nejaky velky vplyv, nakolko nejazdia plne. Aspon co ja vidavam. Mozno ma niekto iny nazor.
takýto návrh by ti prešiel iba ak by si mal po ruke oslíka čo serie € ? L95 bohate stačí v takom intervale ako je, lebo časť ľudí z nej prešla na iné linky po zmene trasy. L99 je dobrá tak ako je, možno cez víkend by padol vhod interval 12min, ale stačili by tam 10.5-metráky. Čo sa týka L89 tak je to skvelý nápad a dokonca by linka ani nemusela premávať k divadli Aréna, stačilo by keby sa otočila cez Černyševského a Muchovo nám. Dnes sa v Aréne hrá predstavenie a do divadla tým nikto necestoval, preto sú kecy Kukuru obyčajný blud. V rannej špičke na tých 6 spojoch dopravu z okolia Cintorína využilo dokopy iba 22 ľudí, na čo by aj bol možno minibus priveľa ale nebuďme zlí. Kecy o tom ako divadlo Aréna potrebuje linku sú iba prázdny žvást jedného umelca. ?
ibaže 78 je pre študentov menej zaujímavá ako by bola linka namiesto L78 v trase k intrákom, toto ber ako istotu ? cestovné zvyky ľudí sa zmenili a možno by to chcelo jemne prekopať, niekde pridať/ubrať/zrušiť/zaviesť komplet novú/inú linku, na čom všetkom má silný podiel aj uzávierka Starého mosta, ktorá donútila ľudí hľadať si najrýchlejšie cesty z/do mesta a rozdelili sa medzi linky cez Nový most a Apollo.
na čo z Dúbravky dve linky do Petržalky?
Ďalšia linka cez Apollo do Ovsišťa? Veď tam idú 68, 87, 88. (78 nerátam, tá je tam nyvyše, tú stačí skončiť na Šafku.
"183" (84) z Hrobonky / Prokpa Veľkého nechodí až tak vyťažená, skôr by som ju dal až na Patrónku/ Tesco Lamač, ako som nižšie písal, aby odľahčila L83 v úseku Patrónka - Hálova, pretože 83 chodí natrieskaná. 83, 84 (183, to je fuk aké bude mať číslo) by boli v preklade od Patrónky približne v intervaloch aké som tiež nižšie uviedol.
nuž dá sa aj inak ?
L34 : Dúbravka - Patrónka - Šancova - Karadžičova - AS - most Apollo (ako si hovoril, mimo Landererovu) - EUBA - Ovsište, 5:00-20:30, cez prázdniny iba špička
L183 (posila k L83) : Dostihová dráha - Nám. hraničiarov - Dvory - Nový most - Hodžovo nám. - Hroboňova, 5:00-20:30, cez prázdniny iba špička
L78 : dobrý postreh, veru je to na zamyslenie, ako to riešiť... momentálne aspoň dočasne odstrániť z Petržalky a točiť na Šafku alebo pri Eurovee.
Inak mohli by už dať z označníka na zastávke Hubeného a Slanec číslo 156 preč, linka už dlhšie nepremáva/neexistuje. Na Hubeného je ešte aj grafikon 156 a na ňom: Prac. deň - nepremáva, víkend - nepremáva. Na čo tam taký grafikon vlastne je? Napadlo ma, že možno kvôli tomu, aby ľudia vedeli, že tá linka je už zrušená, ale veď tý aj tak nikto nechodil. ?
išlo mi len o to, že či by nebolo lepšie namiesto troch linkek premávajúcich v sedle každých 15 min. nechať iba dve linky a to L83 a L84.
L34: Zrušiť.
L83: Pri kríži - Technopol v intervale 6/12/8/12 víkend 12, alebo 6/10/8/12 víkend 12 preklad s L84
L84: Tesco Lamač /Ptrónka - Hroboňova (možnosť zachádzania na Prokopa Veľkého v smere do Petržalky) - SAV - Zochova - Ovsište. (tak sko dnes.) v intervale 6/12/8/12 víkend -, alebo 6/10/8/12 víkend - preklad s L83.
-myslím si, že študenti čo chodia na intráky s L84 môžu vystúpiť aj na Hrobonke. Okrem L84 využívajú študenti aj iné linky (34, 63, 83)z ktorých tiež musia vystúpiť na Hroboňovej, ten kúsok si hádam pešo prejdú a ak idú na Hl. st., tak môžu vystúpiť na Sokolskej (prestup 32, 41), alebo na SAV (cez prechod/nadchod, prestup na L93) tak ako to dnes robievajú, keď idú z L83.
Ale oni nie su oddelene, lebo maju stale jedneho majitela a obe musia plnit zaujmy tohto majitela. Preto ak bude zaujmom statu aby boli ZSSK monopolny dopravca tak ZSR to budu plnit.
A to sa snazim povedat. To ze to rozdelia na dve firmy nema s uprednostnovanim statneho dopravcu VOBEC NIC.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.