Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ruslan #165048:
ibaže 78 je pre študentov menej zaujímavá ako by bola linka namiesto L78 v trase k intrákom, toto ber ako istotu ? cestovné zvyky ľudí sa zmenili a možno by to chcelo jemne prekopať, niekde pridať/ubrať/zrušiť/zaviesť komplet novú/inú linku, na čom všetkom má silný podiel aj uzávierka Starého mosta, ktorá donútila ľudí hľadať si najrýchlejšie cesty z/do mesta a rozdelili sa medzi linky cez Nový most a Apollo.
Reakcia na: no.ev.di. #165047:
na čo z Dúbravky dve linky do Petržalky?
Ďalšia linka cez Apollo do Ovsišťa? Veď tam idú 68, 87, 88. (78 nerátam, tá je tam nyvyše, tú stačí skončiť na Šafku.

"183" (84) z Hrobonky / Prokpa Veľkého nechodí až tak vyťažená, skôr by som ju dal až na Patrónku/ Tesco Lamač, ako som nižšie písal, aby odľahčila L83 v úseku Patrónka - Hálova, pretože 83 chodí natrieskaná. 83, 84 (183, to je fuk aké bude mať číslo) by boli v preklade od Patrónky približne v intervaloch aké som tiež nižšie uviedol.
Reakcia na: Valec #165032:
nuž dá sa aj inak ?
L34 : Dúbravka - Patrónka - Šancova - Karadžičova - AS - most Apollo (ako si hovoril, mimo Landererovu) - EUBA - Ovsište, 5:00-20:30, cez prázdniny iba špička
L183 (posila k L83) : Dostihová dráha - Nám. hraničiarov - Dvory - Nový most - Hodžovo nám. - Hroboňova, 5:00-20:30, cez prázdniny iba špička
L78 : dobrý postreh, veru je to na zamyslenie, ako to riešiť... momentálne aspoň dočasne odstrániť z Petržalky a točiť na Šafku alebo pri Eurovee.
Inak mohli by už dať z označníka na zastávke Hubeného a Slanec číslo 156 preč, linka už dlhšie nepremáva/neexistuje. Na Hubeného je ešte aj grafikon 156 a na ňom: Prac. deň - nepremáva, víkend - nepremáva. Na čo tam taký grafikon vlastne je? Napadlo ma, že možno kvôli tomu, aby ľudia vedeli, že tá linka je už zrušená, ale veď tý aj tak nikto nechodil. ?
Reakcia na: Petto #165017:
išlo mi len o to, že či by nebolo lepšie namiesto troch linkek premávajúcich v sedle každých 15 min. nechať iba dve linky a to L83 a L84.

L34: Zrušiť.

L83: Pri kríži - Technopol v intervale 6/12/8/12 víkend 12, alebo 6/10/8/12 víkend 12 preklad s L84

L84: Tesco Lamač /Ptrónka - Hroboňova (možnosť zachádzania na Prokopa Veľkého v smere do Petržalky) - SAV - Zochova - Ovsište. (tak sko dnes.) v intervale 6/12/8/12 víkend -, alebo 6/10/8/12 víkend - preklad s L83.
-myslím si, že študenti čo chodia na intráky s L84 môžu vystúpiť aj na Hrobonke. Okrem L84 využívajú študenti aj iné linky (34, 63, 83)z ktorých tiež musia vystúpiť na Hroboňovej, ten kúsok si hádam pešo prejdú a ak idú na Hl. st., tak môžu vystúpiť na Sokolskej (prestup 32, 41), alebo na SAV (cez prechod/nadchod, prestup na L93) tak ako to dnes robievajú, keď idú z L83.
Reakcia na: Ivan3 #165043:
Vsak prave. Pozri si na co som reagoval.
Reakcia na: 810zssk #165039:
to mi řekni, co je teda jasné? ČD jezdí na železnici a SA stále jezdí jen autobusama na silnicích. Tak moc srovnávat nemůžu.
Reakcia na: AAA #165036:
Ale oni nie su oddelene, lebo maju stale jedneho majitela a obe musia plnit zaujmy tohto majitela. Preto ak bude zaujmom statu aby boli ZSSK monopolny dopravca tak ZSR to budu plnit.
Reakcia na: AAA #165035:
Ja rozumiem pointe, ale ked dve firmy (ZSSK a ZSR) vlastni stat tak je to de facto to iste 😉
Reakcia na: wizard112 #165016:
Ja nenavrhujem nic, len bojujem proti tvrdeniu, ze to rozdelenie ma zmysel ak je majitel ten isty.
Reakcia na: S499.1023 #165015:
No pozri sa, na tych trasy kde jazdi SA a CD su myslim vysledky SA dost jasne, nie?
Reakcia na: S499.1023 #165014:
A to sa snazim povedat. To ze to rozdelia na dve firmy nema s uprednostnovanim statneho dopravcu VOBEC NIC.
A èo takto to riešiť nasledovne? Vytvoriť L83A a L83B, z Dúbravky po Nám. Hranièiarov súèasná rovnaká trasa, odtia¾ by šla L83A k Dostihovej dráhe a L83B do Ovsištia, premávali by v preklade spoloèný i= 4/6/4/12, mali by spoloèné CP. B by premávala len v pracovné dni ako dnes L84, A každý deò, teda pre Ovsište by sa niè nezmenilo, iba by mali priamu linku až do dúbravky cez pracovné dni, aj keï to nie je zámer, L84 a L34 by boli zrušené. Rovnako by som vytvoril L95A a B, prièom B by premávala len po Technopol v sedle a cez víkend v 12 minútovom intervale, A každý deò, celý deò v intervale 4/12/4/12, teda v sedle a cez víkend v preklade v 6 minútovom intervale. Obmedizili by sa hluché úseky medzi Hroboòovou a Hodžovým námestím a Predstanièným námestím a Hodžovým námestím, Vyšehradskou a Technopolom kde linky jazdia slabo vyťažené, vytvoril by sa 6 minútový interval v sedle, v súèasnosti je 7,5. Aj by sa ušetrilo a ani to tak nebolelo. Ïalej by sa dalo ušetriť zrušením L27 a preradením mini busu na L89 asoò cez pracovné dni. Keby sa potom zmenil interval L99 na 8/6/8/12, nasadzovali by sa na òu malé Sory a ïalej by sa L94 zachovala len v špièke z dnešným intervalom a L93 by bola rozdelená na A a B, B by premávala po Holíèšku, v sedle a cez víkend v 12 minútovom inetrvale, A v súèasnej trase v intervale 4/12/5/12.

Zhrnuté:

L83A po dostihovú dráhu, L83B po ovsište, A 8/12/8/12, B 8/12/8/- v preklade teda 4/6/4/12

L95A v súèasnej trase 4/12/4/12 B po Technopol -/12/-/12 teda v preklade 4/6/4/6

L93A v súèasnej trase 4/12/5/12 B po Holíèsku -/12/-/12 v preklade 4/6/4/6

L94 v súèasnej trase 4/-/5/-

L99 v súèasnej trase 8/6/8 alebo 6/12 obsluhovaná z autobusmi z menšou kapacitou

L89 v súèasnej trase cez pracovné dni obsluhovaná minibusmi, v lete každý deò predlžená premávka

L27, L34, a L84 zrušené.

Možno by sa ve¾a neušetrilo, ale zlepšilo.
Reakcia na: 810zssk #165007:
Keby si si prečítal bielu knihu, stratégie a pod.., tak by si vedel, že cieľom euroinštitúcií je docieliť liberalizáciu v poskytovaní prepravných služieb v železničnej doprave. A logicky prvým krokom je oddeliť správcu koľajníc od toho, ktorý po nich vozí ľudí a tovar. A niekde na konci tohto procesu by mal nastať stav, že aj v osobnej doprave sa odbúra monopol štátnych dopravcov.
Reakcia na: 810zssk #165008:
Práve holdingové usporiadanie železnice ako majú OBB leží Eurokomisií v žalúdku. Si nájdi dokumenty na stránkach EÚ.
U električiek k 2 8133 a 7086 je napísané že vozidlo je zachované avšak bez možnosti príležitostnej premávky. To ako sa myslí?
Oni su nefunkčné sú to len studené nepojazdné exponáty?
Reakcia na: no.ev.di. #165030:

L34 - ja nehovorím o 1 prestupe, ale o 1 prestupe navyše. Síce neviem kam, ale tí čo vystupujú z L34 pod stanicou predsa cestujú niekam ďalej.
L78 - beriem späť, prehliadol som tú Krížnu. Ale tá priebežná konečná (vzhľadom na ranné zápchy) mi nejako nevonia.
To už radšej spojme linky 34 a 78 do linky 73 (len vymyslime čo cez prázdniny).
L84 - ja neviem koľko s ňou cestujú, len ťa upozorňujem, čo to vyvolá. Ak by si chcel ale takto riešiť linku, tak sa prihováram za zmenu trasy, nie cez Landererovu (tam toho teraz jazdí dosť a aj úplne zbytočne) ale cez Mlynské nivy (bližšie k AS, presup na hrane na trolejbusy).
Reakcia na: Valec #165029:
Ved to ze ma nic nenapada . Jedine ked tak urobit:
-spickovu 94ku ( so skorsim zaciatkom poobednej spicky kvoli Vazovovej ) ,
- 93 tympadom 7/8 v sedle
- neviem ci by este preslo ze aj 84ka predlzena po trase 34ky po Stefanikovej do Dubravky s prekladovym intervalom 83/84 - 7/8 v sedle
Reakcia na: Valec #165029:

L34 - 1 prestup z Dúbravky po 15min cesty je niečo pod úroveň? Kriste, nestraš.
L78 - akože neobslúži Trnavské mýto? Veď som písal, že od zast. Krížna by šla späť po Záhradníckej = pred Krížnou stojí na Trnavskom mýte!
L84 - dôchodcovia z Ovsišťa tou linkou "strašne" cestujú ? neviem prečo sa robia chujoviny lebo geriatria si rozkáže?! Nastane konečne niekedy v MHD normálny stav, že sa budú linky robiť normálne a nie podľa toho, ktorý politik zavelí lebo jeho cieľová skupina voličov alebo známy si nerozkáže, že chce linku?!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.