Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #165029:
Ved to ze ma nic nenapada . Jedine ked tak urobit:
-spickovu 94ku ( so skorsim zaciatkom poobednej spicky kvoli Vazovovej ) ,
- 93 tympadom 7/8 v sedle
- neviem ci by este preslo ze aj 84ka predlzena po trase 34ky po Stefanikovej do Dubravky s prekladovym intervalom 83/84 - 7/8 v sedle
Reakcia na: Valec #165029:

L34 - 1 prestup z Dúbravky po 15min cesty je niečo pod úroveň? Kriste, nestraš.
L78 - akože neobslúži Trnavské mýto? Veď som písal, že od zast. Krížna by šla späť po Záhradníckej = pred Krížnou stojí na Trnavskom mýte!
L84 - dôchodcovia z Ovsišťa tou linkou "strašne" cestujú ? neviem prečo sa robia chujoviny lebo geriatria si rozkáže?! Nastane konečne niekedy v MHD normálny stav, že sa budú linky robiť normálne a nie podľa toho, ktorý politik zavelí lebo jeho cieľová skupina voličov alebo známy si nerozkáže, že chce linku?!
Reakcia na: Petto #165022:
Tak navrhni nejaké lepšie riešenie tak, aby:
- bola dostatočná kapacita aj v sedle,
- podľa možností zostalo spojenie na Vazovovu (kde je prestup na električky všetkými východnými smermi,
- sa mohli prekladať CP oboch liniek
- sa vozidlá posilnenej linky 93 zmestili do obratiska na stanici....

Re #165025 Marek1978: Otázne je, či ti tých 8 minút celé sedlo bude stačiť (ja tvrdím že nie), ako sa to bude dať prekladať s inými linkami (keďže žiadna v sedle nemá ani 8 minút, ani polovicu či dvojnásobok) a koľko z tých úspor ti odpadne ak rôznymi prejazdami (bo 94, resp. posilnenie si vyžaduje prevádzkovať dlhšiu dobu ako je štandardná dĺžka sedla).

Re #165027 no.ev.di.:
L34 - cestujúcim do východnej časti mesta tak pribude ďalší zbytočný prestup
L78 - tak neobsúži ani Trnavské mýto, to ju môžeš potom rovno ukončiť na Astronomickej a mierne posilniť L66
L84 - dôchodcovia z Ovsišťa ťa ukameňujú, že si im zrušil priamu linku do centra

Čiže nič si nevyriešil, iba nasral niekoľko desiatok ľudí.
Reakcia na: frenky #165026:
ak sa podarí zabezpečiť krátky interval tak moc o previazanosti rozmýšľať nemusíš...
Reakcia na: Ruslan #165013:
Sedlová L94 by ani nemusela byť kľudne a na margo L93 asi toľko, že by v sedle zniesla v pohode 7-8min, aby vykompenzovala za zrušenú sedlovú L94. Počas sedla by postačila i L31/39 v i=10min na Vazovovu. So zväzkom L34/83/84 je už dlhší čas potreba niečo vykonať, najlepšie by bolo ich mať v jednej linke, lenže je na mieste otázka, že kadiaľ by bolo takú linku vhodné v Petržalke viesť. L34 v úseku Predstaničné nám. - Hodžovo nám. tiež nevozí o nič viac ľudí ako L94 v sedle. Zmeniť by sa to mohlo nasledovne :
- L34 ako posila k L83, teda duplicitná trasa s L83 od Drobného po Nám. hraničiarov, odkiaľ by pokračovala L34 k Dostižke a premávala by iba v čase 5:00-20:30 (cez prázdniny iba v špičke), takto by L34 a 83 premávali takmer ako jedna linka, resp. L83 a k nej posila L34
- L78 od zast. Krížna by šla späť po Záhradníckej a Jégeho k zimáku a späť do Vrakune (ušetrili by sa vozidlá, ktoré by mohli ísť na predĺženú L34)
- L84 : Prokopa Veľkého - Šancova - Karadžičova - Landererova - most Apollo - EUBA - Ovsište, 5:00-20:30 (cez prázdniny iba v špičke, t.j. zrušenie i=24min v sedle prac. dní cez prázdniny)
Reakcia na: Mike #165021:
Plus s 34tkou je previazana 21 a 63... ?
Reakcia na: Petto #165022:
Ano, uz ma to napadlo. A s tou L94 nechat len v sedle a L93 posilnit v sedle na 8 min. Uspora rocne cca 75.000 vzkm.
Reakcia na: wizard112 #165016:
aký zmysel ale má to, že jeden štátny podnik (ZSSK) platí druhému (ŽSR) za používanie tratí a ostatných nehnuteľností a technickej vybavenosti? Akurát na čo to je dobré, že sa pri rôznych platbách ulejú nejaké € mimo a tiež duplicitné oddelenia, keď si zoberieš, že namiesto jedného oddelenia personalistiky, stykmi s verejnosťou, marketingu, rozvoja atď. máš namiesto jedného hneď tri a samozrejme troch šéfov, tak sa potom divia, že musia prespúšťať ľudí, keď to nevládzu zacvakať. Kedysi si mal jedno oddelenie účtovníkov, personalistov, a i. pre celý podnik. Delením sa iba umelo vytvorili nové miesta a tak vzrástli náklady na byrokraciu. Je nutné sa opičiť po západe, keď u nás nefunguje ani jedna forma takmer, ibaže to čo je dnes vyzerá byť ešte horšie, lebo sa tiež vylievajú peniaze za pochybné kšefty s budovami kde sa postupne sťahovali ZSSK a Cargo. ZSSK cestovali z Klemensovej na Drieňovú, potom na Drieňovej ostalo iba Cargo. ZSSK sa potom sťahovalo na Žabotovu, tam skončilo a teraz je na Rožňavskej, pričom za budovu na Žabotovej dodnes sa platia nejaké penále, alebo sa už zaplatili niekomu známemu niekoho za bývalej vlády. Neviem vôbec načo bolo toto vysťahovanie dobré. Kľudne mohol ostať celok ŽSR a ten by sa mohol postupne zbavovať nákladnej a osobnej dopravy a dávať ju do rúk súkromníkom.
Reakcia na: Mike #165021:
Vidis, na to som zabudol. Vsetky tieto linky maju 15min interval.
Reakcia na: Marek1978 #165019:
Tak 12 min. interval je super na L83, ale je tam problem,ze by musela byt aj L34 v 12 min. intervale - co je dost pridanie dost vela vzkm. TIez je absurdny 12 min.interval 93ky na Hlavnu stanicu, kdezto na Vazovovu ide minimum ludi
Reakcia na: Marek1978 #165019:
Napíš na DPB. Sedlový interval 10 minút a zrušiť 34 a 84 premávku v sedle... to by sa podľa mňa ušetrilo... ale výsledný efekt by bol asi horší pre cestujúcich... a 83 keď zahustíš musíš aj 34 aj 84.. už taká blbosť že dve (a viac) liniek ide spolu a neprekladajú sa, sa podarila na Dlhých dieloch, inde sa toho už vyvarujú...
Reakcia na: Ruslan #165013:
Napíš predsedovi dopravnej komisie MsZ, ten chcel velice optimalizovať dopravu. Len pozor, aby to náhodou nevyhodnotil ako podnet na zrušenie danej linky v sedle. ?
Reakcia na: Petto #165017:
presne tak, mohli by dat v sedle 12 min, tak ako je cez prazdniny.
Reakcia na: Petto #165017:
S tou L84 je to sice fajn riesenie, no neviem ci by to preslo lebo intraky na Hope,ale pesou dostupnostou sa to da zvladnut aj z Hrobonky . O posilovych spojoch by som tera neuvazoval, setri sa, obmedzuje sa,kde sa len da
Reakcia na: Ruslan #165013:
Suhlasim s tou L83, to je na porazenie sedlova 83ka !!! vyslovene ma nasiera sedlova 94ka ,ktora chodi tak na 50% naplnena ? a poobedna spicka tiez žiadna slava na 94ke
Reakcia na: 810zssk #165007:
Čítam túto debatu od začiatku, ale čo teda navrhuješ? Aby sa ZSSK opäť zliala dokopy so ŽSR, čo by bol vzhľadom na smerovanie celej dopravnej politiky krok späť? Alebo nech len ZSSK neplatí za používanie dopravnej cesty ŽSR a ostatní dopravcovia áno? Oddelenie infraštruktúry a dopravy musí byť minimálne v účtovnej rovine, takže môžeme viesť debaty, či je potrebné mať toľko administratívy na riadiacich pozíciách. EÚ navrhuje obyčajne dosť absurdné veci, ale konkrétne toto opatrenie mi tak nepripadá vzhľadom na snahu demonopolizovať národných dopravcov a umožniť aj vstup iných dopravcov. Ako by na železnici mohla potom fungovať rovnocenná súťaž, keď jeden by neplatil nič a ďalší áno? Uvedomuješ si, kde všade štát prelieva peniaze platí sám sebe a aj bude, lebo zatiaľ nikto nič lepšie nevymyslel?
Reakcia na: 810zssk #165009:
Skús sa pozrieť, aká je kvalita vozidlového parku autobusov v ČR a neteoretizuj. Nájdi si čísla viď #165005.
Reakcia na: 810zssk #165008:
Práveže uprednostňuje, a preto to Rakúska má stále na stole ako rakúsky ústavný súd, tak aj Európska komisia.
Nedal by sa zhustiť interval na L83 cez pracovný deň v sedle z 15 min. na 12 min.? Lebo táto každodenná tlačenica, ktorá je na linke minimálne od Patrónky až po Hálovu/ Nám. Hraničiarov je niečo strašné. Ľudia natlačený na dverách a na každej zastávke státie min. 1-2 min. kým ľudia vystúpia, aby uvoľnili priestor dverí pre iných vystupujúcich, potom zasa kým nastúpia.
L83 a L84 sa síce v dnešnej dobe prekladajú, ale aj to iba podľa grafikonu, v reále nie, pretože takmer každá L83 naberá meškanie.

Nedalo by sa to riešiť jednou z týchto možností?
1. L83 zhustiť interval v sedle na 12 min.
2. L84 potiahnuť až na Patrónku. Premával by od zast. Dubová po ulici Pri Suchom mlyne, cez Záhorácku, Vojenskú nemocnicu, odtiaľ by točil na Patrónku. (tak ako L212, ale v opačnom smere) Prípadne linku potiahnuť až k Tescu Lamač.
3. Zriadiť posilovú linku 183, ktorá by premávala v preklade z L83 iba cez pracovné dni a obsluhovala by zastávka: Patrónka/resp. Tesco Lamač - Hroboňova - SAV - Hodžovo nám. - Zochova - Dvory - Hálova - Nám. Hraničiarov - Dostihová dráha/ príp. Technopol.
Inak ze jaky accent nahodila Lubica na Orange Arene ? ? ? Akurat nechapem preco tu zastavku nazvali "Orange Arena Bus" (co je uplna hlupost najma na transparentoch a v hlaseni) a nie je to trebars "Orange Arena" a "Orange Arena - Vajnorska"

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.