Najlepší sú v tomto Slovinci. V Slovinsku okrem Pendolín Maribor-Ljubljana a 1 páru rýchlikov Koper - Maribor, je celá diaľková doprava vykonávaná medzištátnymi vlakmi, ktoré stoja v každej diere.
Lenže za súčasnej situácie je to stále lepšie ako nič. Keby Zločinci zaviedli ako náhradu za zastavenie EC nejaký Zr vlak, čoby stál v Kútoch, Malackách, Zohore a DNV beriem. Mimochodom EC vlaky si štát objednáva v rámci ZDO, teda ak by mal štát robiť ako tvrdíš, musel by objednávať duplicitný výkon.
Tuším pred dvoma, tromi alebo štyrmi rokmi prestali EC zastavovať v Malackách. Bolo to tuším v decembri pri riadnej zmene GVD. Nedávno som svoje staré papierové GVD vyhodil. ?
Prestup na trate 114 a 116 nie je dostatočný dôvod? Vyjadri sa prosím aj k Štúrovu - si za zastavovanie EC tam?
LM by podla mna mal celkom zmysel, zato rusit TT a TN mi uz take rozumne nepride (akurat by som vyrazne upravil system predaja listkov BA-TT a BA-TN na ICcka).
Inak celkovo by nebolo odveci nejako vaznejsie riesit yield management u ZSSK (na nedotovanych vlakoch, predovsetkym IC BA-KE).
Tu tému komunikoval pán Ch. ?
Otázka zastavovania je diskutabilná, keby všetko fungovalo ako má, tak nie je treba. No sme na Slovensku, rovnaký prístup k IC, EC vlakom majú MÁV, ÖBB. Poobede výstup v Kútoch je aj 100 ľudí (prestup na Skalicu, Holíč). EC vlakom nijako tá frekvencia neškodí. Politika pána Ch je "charterová doprava", žiaden takt a nestáť nikde, zámer nestáť v NZ a Štúrove mu nevyšiel, no TT, TN, PB (EC), CA (Ex) a LM majú dopadnúť rovnako ako Kúty...
Navyse, vyber zdaleka nie je len BUSE a EMTest, je kopu dalsich vyrobcov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ufo
Re #164873 Peon: To boli vlaky v kategórii Ex.