Tuším pred dvoma, tromi alebo štyrmi rokmi prestali EC zastavovať v Malackách. Bolo to tuším v decembri pri riadnej zmene GVD. Nedávno som svoje staré papierové GVD vyhodil. ?
Prestup na trate 114 a 116 nie je dostatočný dôvod? Vyjadri sa prosím aj k Štúrovu - si za zastavovanie EC tam?
LM by podla mna mal celkom zmysel, zato rusit TT a TN mi uz take rozumne nepride (akurat by som vyrazne upravil system predaja listkov BA-TT a BA-TN na ICcka).
Inak celkovo by nebolo odveci nejako vaznejsie riesit yield management u ZSSK (na nedotovanych vlakoch, predovsetkym IC BA-KE).
Tu tému komunikoval pán Ch. ?
Otázka zastavovania je diskutabilná, keby všetko fungovalo ako má, tak nie je treba. No sme na Slovensku, rovnaký prístup k IC, EC vlakom majú MÁV, ÖBB. Poobede výstup v Kútoch je aj 100 ľudí (prestup na Skalicu, Holíč). EC vlakom nijako tá frekvencia neškodí. Politika pána Ch je "charterová doprava", žiaden takt a nestáť nikde, zámer nestáť v NZ a Štúrove mu nevyšiel, no TT, TN, PB (EC), CA (Ex) a LM majú dopadnúť rovnako ako Kúty...
A naco by to akoze Slovak Lines robil? Vodic mal odchod tak proste odisiel. Je to tupy system, ale hladat za tym ze "Slovak Lines prikazuje vodicom utiect cestujucim s vlakom" je hlupost.
Poznas TIS BID? Ak ten dokument nechcu porusit tak to z v sucasnosti existujucich produktov moze byt zrejme jedine EM-Trest.
Nemam nic proti farebnemu displeju (nie principialne), mam vsak vsetko proti tomu ked si niekto pomyli vyrobu portable televizora a palubneho pocitaca.
Mám skúsenosť, že pre SL 5 - 10 minút meškania žiadny problém. V nedávnej minulosti som potreboval z ASMN cestovať do Pezinka. Autobus prišiel na nástupište vždy 2 až 4 minúty po odchode + čas na tarifné vybavenie cestujúcich podľa ich počtu. Sumasumárum - už z východzej zastávky sme meškali od 9 do 13 minút. Keby toto robil DPB...
Rôzne "džentlmenské" dohody sa robia a potom je súťaž len formalita, ale to nikto neprizná. Beriem, že pokrok ide dopredu a farebný displej je jedným z prvkov pokroku. Lenže - iní výrobcovia na západe by si ani neškrtli, keby ten ich farebný PP nespolupracoval s tým, čo má vo vozidle riadiť, ako je to u MTest-u. Áno, BUSE zaspalo vo vývoji dobu, lenže stále im to u nás funguje (aj v ČR). Až sa raz systém zrúti, potom môže byť sranda. BUSE bude skúmať, prečo to padlo a nové PP, či už od BUSE, alebo od niekoho iného nebudú odskúšané, kompatibilné s ostatnými zariadeniami. Nakoniec budú, ale chvíľu to potrvá a čo počas toho hluchého času?
Referencie sú pekná vec ako jedna z podmienok súťaže. Myslím si, že SAD-ky, kde to nefunguje poriadne by im to dosť osolili, pokiaľ nedostanú nejaký zákaz "zhora"
Hmm, tak to s vami teda súhlasiť nebudem. Roky rokúce som sa čosi nacestoval EC po tejto trati a zastavovať tu s EC kvoli pár ľuďom je fakt nezmysel.
Iná vec je, že tam nejazdí prakticky nič v rýchlikoch ale, ako som už písal, EC nemajú suplovať lakomému štátu ZDO.
Vedenie ZSSKje na rozprášenie ale nie kvoli zrušeniu zastavovania EC v Kútoch a ten, kto tú tému s krajom komunikoval týmto sposobom, si zaslúži pár po papuli.
1) Kedy bolo zrušené zastavovanie EC vlakov v Malackách?
2) Aký je dovod zastavovania vlakov EC v Kútoch? V Kútoch sa zastavovalo kvoli colnému a pasovému odbaveniu, už pekných pár rokov sa tam zastavovať nemuselo. Vlak sa nevolá EuroVillage a nemá suplovať ZDO.
normálny dopravca si spraví rezervu 10min v prípade, že by vlak meškal 5min, tak 5min ešte stále ostáva na presun vlak-bus. Ale čo by si chcel, veď máš na výber :"Keď sa ti nepáči, cestuj autom."
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dopravak123
Referencie sú pekná vec ako jedna z podmienok súťaže. Myslím si, že SAD-ky, kde to nefunguje poriadne by im to dosť osolili, pokiaľ nedostanú nejaký zákaz "zhora"