mercedes CC ma napravovy tlak ked to tak mozem povedat 8t na osu, SOR 18 ma 8,5t/na osu pri plnom zatazeni
a 4.6 vs. 4,8t/os v pohotovostnom stave ...
cize vyplyva, ze MB CC za kazdych okolnosti menej zatazuje cesty ako SOR
co nehovori ale nic proti tomu, ze v BA sa zvoli extrem nic moc SOR na jednej strane a zbytocne luxusny MB CC ..
aj ked je _vyrazny_ rozdiel z pohladu pasaziera ist SORom a MB CC ..
a 4.6 vs. 4,8t/os v pohotovostnom stave ...
cize vyplyva, ze MB CC za kazdych okolnosti menej zatazuje cesty ako SOR
co nehovori ale nic proti tomu, ze v BA sa zvoli extrem nic moc SOR na jednej strane a zbytocne luxusny MB CC ..
aj ked je _vyrazny_ rozdiel z pohladu pasaziera ist SORom a MB CC ..
Valec
Na to, koľko % z nákladov pokrývajú tržby netreba vyznať sa vo financovaní, stačí si pozrieť výročné správy DPB. V roku 2009 to bolo 36 %, v roku 2005 napr. až 43 %, v roku 2003 46% (takže vidno čo robí dlhodobé nezvyšovanie cestovného).