Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #163935:
a kedy sa má vybudovať trolejbusová otočka cez Žabotovu a niektorú z priľahlých ulíc?
Reakcia na: no.ev.di. #163932:
Alebo skôr možno nejakú okružnú linku zo stanice cez Šancovú, Radlinského a Štefánikovu...
trocha OT

Včera aj dnes som videl jedného občana tmavšej pleti v Petržalke pri Chorvátskom ramene, (pri Kauflande) s krompáčom v ruke, ako kopal jamu, žeby sa už začala výstavba električkovej trate? ? ?
Reakcia na: Joyki #163933:
nic kopat nezacnu, trat na HLST sa od stefanovicovej opravi len provizorne v sucasnej polohe.
Reakcia na: no.ev.di. #163872:
DPB sa o to už roky snaží, ale nejak to nevychádza. Už to bol úspech, že sa získali do dlhodobého prenájmu vozidlá 18 a 31. Čo bude s tým dvojstovákom, uvidíme.
Reakcia na: no.ev.di. #163932:
Čiže v lete začnú kopať ten podchod?
93-ka by tak potrebovala posilovú X-linku, to hej!
Reakcia na: Joyki #163930:
len keď sa bude robiť potom podjazd pod Štefanovičovu, tak nebude možné po Štefanovičovej robiť NAD za električky v úsekut Žilinská - Šancová fakt nebude miesto kde by mohol bus prejsť, lebo trať bude rozkopaná a pre IAD je tam aj tak iba jednosmerka. Nejakou obchádzkou cez bočné ulice by to tiež nešlo. Blbé to bude, no čo už. Možno bude posilová a-bus linka k L93 s trasou : Hl.st. - Hodžovo nám. - Nový most a späť
Reakcia na: Joyki #163930:
Nie! opačne, ... ? pravdepodobne sa bude jednať len o štandardnú prestavbu trate bez toho, že presunú čast trate pri Predtaničnom pod povrch.
Reakcia na: no.ev.di. #163929:
Diskutabilné je aj to, či prestavajú alebo ako chceme opravia trať na Štefanovičovej úplne tak, ako to bolo navrhnuté, teda pod povrchom križovatky a pripravia trať už na prestavbu Predstaničného nám. - pravdepodobne takto sa to urobí
ALEBO len štandardná prestavba trate a podpovrchová trat zatiaľ sa stavať nebude.

A to, že nijaká NAD, to bude blbé, debilné... ?
Reakcia na: Joyki #163927:
Nuž, opravovať tú trať pred MS je blbosť, nakoľko sa po MS v hokeji, Štefanovičova uzavrie počas leta a električky z nej na dlhý čas zmiznú, teda aspoň taký je zatiaľ plán, že sa už začne s prípravou Štefanovičovej na celkovú prestavu Predstaničného námestia. Jediné čo by som spravil, tak by som teraz ostránil tie vytŕčajúce panely z trate, aj tak koľajnice držia prichytené o podklad pod nimi, takže ten povrch je iba taká estetická "vložka", ktorá dnes skôr škodí vozidlám. Zaujímavé je aj to, že počas tej dlhej výluky sa nechystá ani nejaká X13 od Hl.st. po Štefanovičovej k STU.
Reakcia na: All1111 #163926:
a? 5-dverí na autobuse nie je na závadu ak sa jedná o prevádzky kde to urýchli výmenu cestujúcich kde je ich veľký počet, ale načo si takú požiadavku dával 90-tisícový Prešov?

Mne sa páči interiér Ikarusu V187 http://www.busztipusok.hu/arc/187-6.jpg
http://www.busztipusok.hu/arc/187-7.jpg
http://www.busztipusok.hu/arc/187-9.jpg
http://www.busztipusok.hu/arc/187-10.jpg
http://www.busztipusok.hu/arc/187-11.jpg
http://www.busztipusok.hu/arc/187-12.jpg
Perfektne má riešený interiér vpredu kde sú sedadlá po jednom a je lepší priestor na pohyb pre cestujúcich. Všimni si aj veľké posuvné vetracie okná, ktoré sú lepšie než vyklápacie.

Tu je aj porovnanie autobusu Credo a Ikarus http://bigmarci.blogspot.com/2010/05/busz-teszt-credo-citadell-19-vs-ikarus.html

Kto je vlastne výrobcom autobusu Credo Citadell?
Výluka električiek na Hlavnú stanicu...
To bude paráda každý deň na 93-ke. Aj teraz je tam masakra, takto triplovane, hlavne ked okolo 7.33 dorazí nenormálne preplnený 10 voznový Zámčan z KN-GA-SC a o 7.36 taktiež plný Zr Javorník z Leopoldova a Trnavy. Už sa teším. ?
Ale oprava tak či tak, je potrebná, dokonca potrebné by bolo opraviť celú trať na Štefanovičovej.
mercedes CC ma napravovy tlak ked to tak mozem povedat 8t na osu, SOR 18 ma 8,5t/na osu pri plnom zatazeni

a 4.6 vs. 4,8t/os v pohotovostnom stave ...

cize vyplyva, ze MB CC za kazdych okolnosti menej zatazuje cesty ako SOR 😉

co nehovori ale nic proti tomu, ze v BA sa zvoli extrem nic moc SOR na jednej strane a zbytocne luxusny MB CC ..

aj ked je _vyrazny_ rozdiel z pohladu pasaziera ist SORom a MB CC ..
Reakcia na: Ike #163923:


Jeden chodec opotrebuje vozovku tak ako 1000 mravcov. Chodci su katastrofa...

(Inac, opravte si to cislo o jednu nulu - v TV bola rec o rovnici 1 kamion = 10 tisic aut)
Reakcia na: tbus #163920:
bicykel opotrebuje vozovku tak, ako 1000 chodcov. Bicykle sú katastrofa.
Reakcia na: S499.1023 #163919:


Aj keď som (podľa tvojho vyjadrenia) hlupák, keď preferujem kratšie busy, uvedomujem si, že Bratislava sa na rozdiel od Japonska bez kĺbových autobusov nezaobíde. Čo mi však na tejto kategórii bratislavských busov vadí, sú extrémy typu brutálne predražených MBCC alebo maximálne nepohodlných dlhých SORiek. Myslím si, že Bratislava mohla nakúpiť aj lepšie ...
Reakcia na: JeJe #163906:
Jedno osobné auto opotrebuje vozovku tak, ako 1000 bicyklov. Autá sú katastrofa.
Reakcia na: JeJe #163913:
Používať tvrdú ekvivalenciu používanie kĺbových autobusov = hlúposť svedčí hlavne o tvojej hlúposti, bez ohľadu na to, či si bol v Japonsku rok alebo desať. Máš nejaké RELEVANTNÉ informácie, prečo Japonci používajú krátke autobusy?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.