Ad. EMTest, ak je tu niekto kto by so mnou preskumal ten tender a pripadne mi pomohol naformulovat list na UVO, nech sa prosim ozve na mail, hodlam proti tomu bojovat.
Neviem co je na OCL nevyhovujuce, nemam dojem, ze by nejak zasadne boli s nimi problemy. Jedine co nemaju je akceptacia cipovej karty, ale ta je zbytocna a navyse sa da (udajne) domontovat do dnesnych strojcekov. A palubaky su to najlepsie na trhu.
silne mi pripomína mafiána Širokého ? postupne nacpaný v čím ďalej tým viac firmách, ešte by ma zaujímalo kde dostal ten titul. Buď robil naozaj v DPB, alebo tam bol iba 1x za týždeň a študoval alebo flákal prácu v DPB, tuneloval a titul získal podobným štýlom ako "rýchloštudenti" na Trenčianskej univerzite ?
Mimochodom zaujímavé, že raz sa zapísal ako Mgr. PhDr. a potom ako JUDr. PhDr. v ten istý deň ako spoločník vo Villa GARDENIA. Je vôbec možné aby taký debil ako on mal dva tituly? ?
Bez akejkoľvek obhajoby ZSSK - ZSSK a MD majú zmluvu na objem výkonov, nie na konkrétne trate s konkrétnymi nákladmi na vlkm podľa tratí a v zmluve je uvedené, že postupne sa časť výkonov bude liberalizovať. Ďalej nebola súťaž. Bolo len nejaké oznámenie. ZSSK je riadená MD atď atď...
MD mohlo vyňať túto trať a nechať si vyrátať náklady, čo by ich to isté stálo pri ZSSK. No toto celé bol skôr robené tak, aby to proste bolo tak.
Osobne najviac by sa mi páčilo, keby bola súťaž, prihlásili by sa súkromníci a kľudne aj štátny dopravcovia (ZSSK, ČD, Start).
To, čo predviedlo MD má ďaleko od korektnej pravicovej politiky.
ale jak keby som to na Touaregoch a Audi Q7 nevidel vo VW ? zas nerob zo mňa blba. Iabže čím viac je ten autobus zdeformovaný, tým viac to vypovedá o slabej odolnosti materiálov z akých je. Tiež je iné keď ti rozvalcuje kamión trabanta a nejaké novšie auto.
Kukurici nakopať riť už konečne. Zavedieme tam linku a bude to chodiť prázdne ? Pre ilustráciu. Petržalčania chodili do Sadu J. Kráľa zásadne linkami od zast. Aupark na nadjazde, takže linkou cez Viedenskú cestu v 30min intervale z Petržalky nikto chodiť nebude, iba ak by ju náhodou chytil. Ja by som urobil ešte razantnejší krok a síce, že vylepil tzv. účelový CP pre linku k divadlu, kedy by linka premávala iba počas dní kedy sú predstavenia, podľa začiatku a konca predstavenia. T.j., keď som pozeral, že niekedy sa aj týždeň nehralo, tak by linka týždeň nepremávala. Budeme rušiť linky 35,135 a možno aj 27 a ktorú aspoň niekto ako tak využíva hoc má na to paralelne vedené frekventovanejšie spoje a na druhej strane budeme pánovi Kukurovi držať linku k divadlu. No tak dvojaký meter teda nie! ?
Ako vozidlo vyzerá zvonku po náraze, nevypovedá o ochrane cestujúcich. Výraz "deformačná zóna" si niekedy počul? Ak nie, daj si ho od niekoho vysvetliť. A skončo s dotazmi na mňa, ja som povedal, že som s tebou skončil.
si nevidel jak sa SOR polámal z vonku jak kartónová krabica? Snáď si nemyslíš, že keby rušeň na priecestí na Ivanskej nabral takisto Karosu B741, Ik435, žeby SOR NB 18 obstál rovnako. Veď by ho zbierali na dva kusy a ďalšie drobné.
neverím, že ty by si bol tak naivný, že by si veril, že ZSSK čo kupuje od ŽOS Vrútky je za primerané peniaze. To niesú žiadne krčmové kecy, keď všetci vo firme majú k dispozícií tie čísla a faktúry, čo ako a za akú sumu nakupovali, no tak budú vedieť lepšie ako my, čo sa tam deje. A to čo sa tam deje sú rozkrádačky, pretože ZSSK si necháva opravy vykonávať u ŽOSiek za prehnané prachy a potom iba škemrú, že niesú peniaze. Česi vykonali oveľa výhodnejší obchod čo sa týka napr. kúpy vozňov na regionálne trate, kúpili nové vozne a všetky prispôsobené na dané trate podľa požiadaviek zákazníka, navyše v pomere kvalita/cena za neporovnateľne lepšie než to čo ponúka ŽOS. Či mám ti zistiť presne všetky čísla teda, alebo čo? Povedz si teda.
To, že robí 30 rokov v jednej spoločnosti, nevypovedá O NIČOM. To, že si myslí nejaký obskúrny referentík, čio sa v nejakej firme deje, je tzv. krčmové múdro.
V tom ostatnom si navaril guláš, pomiešal všetko piate cez deviate, podsunul si mi veci, ktoré som nikdy nepovadal, ako napríklad, že je v ZSSK všetko v poriadku.
Preto som zhodnotil, že sa pokúsim na teba SRAŤ, pretože tebe poskytnúť nejakú informáciu má omnoho menší význam ako hodiť ju do kanála.
To máš pravdu, ale v prípade 50 by sa mohlo zrušiť to zachádzanie k Auparku a točenie vzadu pri veži. Namiesto toho by sa mohla urobiť priebežná konečná na Einsteinovej a hneď by išla hore na Nový most. Ušetrili by sa nejaké km aj čas.
Ale obstarávajú sa len PP a OCL. Súčasné OCL už majú svoje najlepšie roky za sebou (netvrdím, že sú úplne na figu, ale postupne dožívajú) a keď je záujem predávať JCL aj z čipovej karty (mimochodom je to najlacnejšie riešenie predaja JCL) tak ich treba vymeniť. Či je nutné kvôli tomu vymieňať aj PP už posúdiť nedokážem, ale predpokladám, že aj tie majú už svoje najlepšie roky za sebou. A keď je možnosť kúpiť ich za 5% z ich ceny....
Re #163489 AAA: Samozrejme, že ekonomicky najvýhodnejšia ponuka je lepším riešením ako najnižšia cena. Ale ani týmto výherným kritériom a nastavením transparentne zhotiteľných požadovaných vlastností nezabezpečíš "s touto značkou ešte počkať".
Inak, neviem si celkom dobre predstaviť, ako by si transparentne hodnotil kritérium estetické charakteristiky.
Re #163520 luky133: Včera bol deň otázok a odpovedí, mohli ste tam hneď s tým ísť popýtať sa. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A