Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #163557:
Pričom zvyšných 95% ceny zaplatíme takisto my, len inou cestou.
A musí to byť nutne Emtrest?
Reply on: 810zssk #163574:
EM Trest už niečo vyhral?
Reply on: derik #163558:
Nemohlo, lebo vodici tam maju prestavky.
Ad. EMTest, ak je tu niekto kto by so mnou preskumal ten tender a pripadne mi pomohol naformulovat list na UVO, nech sa prosim ozve na mail, hodlam proti tomu bojovat.
Reply on: Valec #163557:
Neviem co je na OCL nevyhovujuce, nemam dojem, ze by nejak zasadne boli s nimi problemy. Jedine co nemaju je akceptacia cipovej karty, ale ta je zbytocna a navyse sa da (udajne) domontovat do dnesnych strojcekov. A palubaky su to najlepsie na trhu.
Reply on: TeBeCe #163571:
silne mi pripomína mafiána Širokého ? postupne nacpaný v čím ďalej tým viac firmách, ešte by ma zaujímalo kde dostal ten titul. Buď robil naozaj v DPB, alebo tam bol iba 1x za týždeň a študoval alebo flákal prácu v DPB, tuneloval a titul získal podobným štýlom ako "rýchloštudenti" na Trenčianskej univerzite ?

Mimochodom zaujímavé, že raz sa zapísal ako Mgr. PhDr. a potom ako JUDr. PhDr. v ten istý deň ako spoločník vo Villa GARDENIA. Je vôbec možné aby taký debil ako on mal dva tituly? ?
Nadhera...opravy, revizie niecohoconikdynicnezachranilo...
http://zverejnovanie.dpb.sk/doc/2171
Reply on: Valec #163557:
Tak tie estetické veci netuším, ale v našich zákonoch je toľko perál ducha, že ma to vôbec neprekvapuje.
Reply on: S499.1023 #163560:
Bez akejkoľvek obhajoby ZSSK - ZSSK a MD majú zmluvu na objem výkonov, nie na konkrétne trate s konkrétnymi nákladmi na vlkm podľa tratí a v zmluve je uvedené, že postupne sa časť výkonov bude liberalizovať. Ďalej nebola súťaž. Bolo len nejaké oznámenie. ZSSK je riadená MD atď atď...
MD mohlo vyňať túto trať a nechať si vyrátať náklady, čo by ich to isté stálo pri ZSSK. No toto celé bol skôr robené tak, aby to proste bolo tak.
Osobne najviac by sa mi páčilo, keby bola súťaž, prihlásili by sa súkromníci a kľudne aj štátny dopravcovia (ZSSK, ČD, Start).

To, čo predviedlo MD má ďaleko od korektnej pravicovej politiky.
Reply on: S499.1023 #163565:
ale jak keby som to na Touaregoch a Audi Q7 nevidel vo VW ? zas nerob zo mňa blba. Iabže čím viac je ten autobus zdeformovaný, tým viac to vypovedá o slabej odolnosti materiálov z akých je. Tiež je iné keď ti rozvalcuje kamión trabanta a nejaké novšie auto.
Reply on: Marek1978 #163556:
Kukurici nakopať riť už konečne. Zavedieme tam linku a bude to chodiť prázdne ? Pre ilustráciu. Petržalčania chodili do Sadu J. Kráľa zásadne linkami od zast. Aupark na nadjazde, takže linkou cez Viedenskú cestu v 30min intervale z Petržalky nikto chodiť nebude, iba ak by ju náhodou chytil. Ja by som urobil ešte razantnejší krok a síce, že vylepil tzv. účelový CP pre linku k divadlu, kedy by linka premávala iba počas dní kedy sú predstavenia, podľa začiatku a konca predstavenia. T.j., keď som pozeral, že niekedy sa aj týždeň nehralo, tak by linka týždeň nepremávala. Budeme rušiť linky 35,135 a možno aj 27 a ktorú aspoň niekto ako tak využíva hoc má na to paralelne vedené frekventovanejšie spoje a na druhej strane budeme pánovi Kukurovi držať linku k divadlu. No tak dvojaký meter teda nie! ?
Reply on: no.ev.di. #163563:
Ako vozidlo vyzerá zvonku po náraze, nevypovedá o ochrane cestujúcich. Výraz "deformačná zóna" si niekedy počul? Ak nie, daj si ho od niekoho vysvetliť. A skončo s dotazmi na mňa, ja som povedal, že som s tebou skončil.
Reply on: Mike #163549:
Neviem, koľkátykrát to tu bude potrebné otočiť, ale neporovnávajte spotrebu nízkopodlažákov s klasikou.
Reply on: S499.1023 #163561:
si nevidel jak sa SOR polámal z vonku jak kartónová krabica? Snáď si nemyslíš, že keby rušeň na priecestí na Ivanskej nabral takisto Karosu B741, Ik435, žeby SOR NB 18 obstál rovnako. Veď by ho zbierali na dva kusy a ďalšie drobné.
Reply on: S499.1023 #163559:
neverím, že ty by si bol tak naivný, že by si veril, že ZSSK čo kupuje od ŽOS Vrútky je za primerané peniaze. To niesú žiadne krčmové kecy, keď všetci vo firme majú k dispozícií tie čísla a faktúry, čo ako a za akú sumu nakupovali, no tak budú vedieť lepšie ako my, čo sa tam deje. A to čo sa tam deje sú rozkrádačky, pretože ZSSK si necháva opravy vykonávať u ŽOSiek za prehnané prachy a potom iba škemrú, že niesú peniaze. Česi vykonali oveľa výhodnejší obchod čo sa týka napr. kúpy vozňov na regionálne trate, kúpili nové vozne a všetky prispôsobené na dané trate podľa požiadaviek zákazníka, navyše v pomere kvalita/cena za neporovnateľne lepšie než to čo ponúka ŽOS. Či mám ti zistiť presne všetky čísla teda, alebo čo? Povedz si teda.
Reply on: kecho #163530:
Tú nízku nárazuodolnosť máš odkiaľ?
Reply on: ufo #163510:
Neviem, aká je životaschopnosť RJ na tejto trati ale mám otázku - čo bránilo ZSSK dať takúto ponuku?
Reply on: no.ev.di. #163502:
To, že robí 30 rokov v jednej spoločnosti, nevypovedá O NIČOM. To, že si myslí nejaký obskúrny referentík, čio sa v nejakej firme deje, je tzv. krčmové múdro.
V tom ostatnom si navaril guláš, pomiešal všetko piate cez deviate, podsunul si mi veci, ktoré som nikdy nepovadal, ako napríklad, že je v ZSSK všetko v poriadku.
Preto som zhodnotil, že sa pokúsim na teba SRAŤ, pretože tebe poskytnúť nejakú informáciu má omnoho menší význam ako hodiť ju do kanála.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.