mne sa skor jedna o toto pripojenie, ktore v tomto projekte uz netreba ani len predstierat, kedze sa "pocita" s napojenim na zeleznicu az v v oblasti janikov dvor...
vlastne terajsi projekt ak prejde ako ma pocita uz s trvalym napojenim elektricky cez stary most a neuvazuje sa ani do buducna prepojenie elektricky TEN-T v oblasti einsteinovej, co je len a len dobre...
Ked uz riesia ten tarifno-informacny system, tak by som ovela radsej videl instalaciu hlasicov do kompletne celeho vozoveho parku (prednostne do MBCC a SORiek NB, ale kludne aj plynoKarosy a Ikarusy; ked ich vyradia proste sa to premontuje do nahrady) a zavedenie informacnych tabul na dolezitych bodoch (ale nie take ako pod NM, ci na hlavnej stanici a uz vobec nie to co na Molecke - tabule, ktore by zohladnovali realnu polohu vozidla a podobne; ako napr. v Brne, kde mimochodom tiez pouzivaju BUSE).
snad to dobre spracuju a rovno nech sa vyhodi z planovania odbocka ZSR a tunelovy variant napriec petrzalku, nech sa normalne od petrzalkej stanici staca TEN-T rovno na filialku ..
urcite rozumnejsie je elektricka do petrzalky a oprava celeho bratislavskeho uzla, ako dve nic neriesiace hlavove stanice (filialka, letisko)
V Ziline vedia predat tri druhy listkov na modeloch takmer totoznych s nasimi cervenymi.. ano, selekcia poctu zon, atd. nie je mozna, ale spytam sa ta takto: V kolkych mestach so zonovym systemom maju v MHD dotykovodisplejove srandy? A preco je podla teba to cislo take ake je?
A trochu skorigujem co som napisal: Je to to najlepsie co sa v CR a SR pouziva. Je mozne, ze niekto vyraba lepsi, ale tak asi tusime ake su realne moznosti (EMTrest, BUSE, mozno RG) - z nich je najlepsie BUSE.
Čitateľ Daniel Žák sa domnieva, že súťaž na jedenásťmetrové autobusy nápadne nahráva do kariet istému českému výrobcovi. „Nemenovaný výrobca minulý rok ohlásil výrobu prototypu kĺbového autobusu, ktorý však doteraz neprešiel potrebnými skúškami, a tak aj laickej verejnosti začína byť jasné, že sa čaká na vyvoleného výrobcu, kým dostane odobrenie na svoj kĺbový autobus, na ktorý Bratislava čaká,“ myslí si D. Žák.
všetko plané výhovorky. Keby chceli riešiť dopravu na DD, kúpili by aj tie zvyšné "duobusy" (zjavne ani nevedia čo kupovali, lebo to boli trolejbusy s pomocným dieselagregátom), len to by musel vtedy tie trolejbusy vyrábať SOR. Pre J&T by aj vlastnú mater predali ?
Mam zmiesane pocity z tych 2. moznosti co boli .
SORy BN9,5 by boli sice spolahlive,ale ich kapacita nedostatocna resp. dostatocna ale na tych linkach co primarne od kupy jazdili NIE !
2. moznost "duobusy" na 32 detto sprostost , vdaka extrasilnemu spolahlivemu 100kw agregatu , za tych 109 melonov SK sa radsej mala prepojit DD trat s Patronkou, verim ze by to slo za ten peniaz , ked DD trat bola postavena za 54 melonov