moment, ale tie sedadlá tam sú položené na bedni alebo ešte je k tej bedni pricapený schod? Solaris v KE má takto umiestnenú trojicu sedadiel a sú iba položené na bedni a bez schodov.
je fajn ho vidieť z vonku, ale ešte viac by potešili fotky z interiéru, nech viem aký je praktický z vnútra ? aj keď očakávam, že to nebude fiasko á la SOR - podesty všade tam kde to ide ?
A akože na každú zastávku, kde nepredávajú lístky, automat, že? Tak ani automat nebude fungovať (vid Hlavná st. - každý druhý deň "mimo prevádzky") a ani označovač, kedže dám na to krk, že to rozbijú. A zas na slnku nemôže byť, lebo emtrest - dajú to do čakární, ktoré sú plné smetí.
neviem, ako to pedstavujú, že tie tresty-označovače rozmiestnia na žel. zastávkach. (BID) Bud to bude odcudzené, rozbité alebo nefunkčné. A tak cestujúci budú chodievať pekne načierno bez lístka vo vlaku...
Psal jsem to tady - srovnávat vysokopodlažní a nízkopodlažní autobus nejde. Vysokopodlažní autobus bude mít vždycky nižší spotřebu. Je to dáno jednodušší stavbou karoserie a tedy niží hmotností.
mne sa skor jedna o toto pripojenie, ktore v tomto projekte uz netreba ani len predstierat, kedze sa "pocita" s napojenim na zeleznicu az v v oblasti janikov dvor...
vlastne terajsi projekt ak prejde ako ma pocita uz s trvalym napojenim elektricky cez stary most a neuvazuje sa ani do buducna prepojenie elektricky TEN-T v oblasti einsteinovej, co je len a len dobre...
Ked uz riesia ten tarifno-informacny system, tak by som ovela radsej videl instalaciu hlasicov do kompletne celeho vozoveho parku (prednostne do MBCC a SORiek NB, ale kludne aj plynoKarosy a Ikarusy; ked ich vyradia proste sa to premontuje do nahrady) a zavedenie informacnych tabul na dolezitych bodoch (ale nie take ako pod NM, ci na hlavnej stanici a uz vobec nie to co na Molecke - tabule, ktore by zohladnovali realnu polohu vozidla a podobne; ako napr. v Brne, kde mimochodom tiez pouzivaju BUSE).
snad to dobre spracuju a rovno nech sa vyhodi z planovania odbocka ZSR a tunelovy variant napriec petrzalku, nech sa normalne od petrzalkej stanici staca TEN-T rovno na filialku ..
urcite rozumnejsie je elektricka do petrzalky a oprava celeho bratislavskeho uzla, ako dve nic neriesiace hlavove stanice (filialka, letisko)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.