narozdiel od teba ty hnidopich robí v jednej spoločnosti vyše 30 rokov. Tebe preskočilo ale totálne v tej lebeni. Ty z tej tvojej zaprdenej šéfovskej stoličky vieš veľké hnedé smradľavé pán Jeřábek, koľko sa v ZSSK načo vyhadzuje a už vonkoncom nevieš čo sa tam deje, tak ako tí čo tam pracujú. Prd vieš za aké ceny čo nakupuje ZSSK od ŽOS. Na to aby videl človek, že podnik v ktorom robí rozhadzuje peniaze nepotrebuje byť nikto odborník, ani mať VŠ aby odverklikoval ceny za ktoré sa čo nakupuje a akej kvality a ani nemusí byť boss vlakového dopravcu. Na jednej strane nazývaš ZSSK, že "zlodejská" s čím s tebou súhlasím, no keď už sa povie prečo a medzi dôvodmi figuruje aj ŽOS, tak zrazu zamietaš tento dôvod, takisto ako aj to, že vozne, ktoré máme sú o ničom (no zaujímavé, že v tých tak ospevovaných vozňoch moderných som sa viezol iba ak tak 2x do Trnavy a potom do ZA na ICéčku, ale na smer Galanta vždy staré humusy). Ty iba tak podsúvaš prázdne kecy, hovoríš iba kto aký je, kto ako na prd robí všetko, no nič ale absolútne nič nepomenuješ konkrétne, lebo keď ťa k tomu človek vyzve vždy sa vyparíš jak prd z gatí, alebo povieš "nájdi si to/vygoogli si". Potom na základe čoho je ZSSK teda zlodejská, keď vlastne všetko je podľa teba u nich v poriadku? ?
Re #163496 S499.1023: v podstate s odstupom času aj mne prišlo smiešne, že kto už sa môže vydávať len za mňa ? ten človek musel hodne klesnúť ?
To, čo tam je teraz je len paródia na prímestkú dopravu, polhodinový kvázitakt ráno tam chvíľu je aj teraz, obsadenosť 80%, potom po siedmej ide vlak každú hodinu a obsadenosť je 110%.
Nemá zmysel voziť Spišské Podhradia, červené Skaly a pod. s nepoužiteľným gvd a s 5 ľuďmi vo vlaku.
Takt musí byť, no mal by priniesť úsporu na vlkm. A nie predraženú vozbu, ako je teraz pri tom smiešnom dopytovom grafikone.
Ale RegioJet neviem koho bude tam voziť, ak takt bude 30-minútový (zastávkové a zrýchlené Os vlaky). Budú tam voziť za drahé peniaze vzduch? A za to, že tam dostali 2x viac vlkm, zaplatia iní na Slovensku popri regionálnych tratiach. (zrušené spoje)
Skôr sa mohli robiť Bdtmee, aby sa v tom dalo pohodlne sedieť. A majú výhodu oproti Bdt - široké dvojdielne dvere ideálne na regiovlaky a podvozky na 160km/h bez akýchkoľvek potrebných úprav.
Stálo by za to aspoň na imhd dostatočne zmedializovať, čo sa chystá - vyhadzovanie plne funkčného systému a náhrada o nič lepším, len preto že to asi niekto chce.
Iný dôvod sa nedá nájsť, rozumný vôbec.
Nemáš celkom pravdu, len na rýchlo pozerám ten zákon a ak to nie je upravené ešte inak tak podľa § 35 ods. 1 je kritériom pre výhru:
a) ekonomicky najvýhodnejšia ponuka alebo
b) najnižšia ceny.
A vyhodnotenie ekonomicky najvýhodnejšiej ponuky je ustanovené v ods. 3: Ak sa ponuky vyhodnocujú na základe ekonomicky najvýhodnejšej ponuky, verejný obstarávateľ a obstarávateľ určí jednotlivé kritériá súvisiace s predmetom zákazky, ktorými sú napríklad kvalita, cena, technické vyhotovenie, estetické a funkčné charakteristiky, environmentálne charakteristiky, prevádzkové náklady, efektívnosť nákladov, pozáručný servis a technická pomoc, lehota dodania tovaru, lehota výstavby, lehota poskytnutia služieb. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ okrem jednotlivých kritérií určí aj pravidlá uplatnenia kritérií, ktorými zabezpečí kvalitatívne rozlíšenie splnenia jednotlivých kritérií. Verejným obstarávateľom a obstarávateľom určené pravidlá uplatnenia kritérií musia byť nediskriminačné a musia podporovať čestnú hospodársku súťaž.
Z toho mi vyplýva, že DPB môže nastaviť aj iné podmienky napr. referencie, cena náhradných dielov, spotreba a pod. len si to musí vedieť ustáť.
no.ev.di.
Re #163496 S499.1023: v podstate s odstupom času aj mne prišlo smiešne, že kto už sa môže vydávať len za mňa ? ten človek musel hodne klesnúť ?